Jump to content

De waarde van je set

tover
 Share

Recommended Posts

Ik heb dogitale foto's gemaakt van de inboedel en die op cd gezet. Heb hier meerdere copien van gemaakt en bij verschillende mensen gelegd (oa in een kluis) zodat het duidelijk is wat we hadden als de boel af fikt. Mijn lijst met cd's is ook up to date en staat op internet.

nando

Geplaatst door Henno Appel:

Nou, dat phonotrapje van jou zou ik wel graag onder een lange jas vandaan willen zien komen op de Kruiskade in Rotterdam, ik geef er gelijk 100 euro voor hoor.    :D    ;)

Dan wil ik zijn versterking wel kopen vanuit een wit busje.... :P

Geplaatst door nando:

Ik heb dogitale foto's gemaakt van de inboedel en die op cd gezet. Heb hier meerdere copien van gemaakt en bij verschillende mensen gelegd (oa in een kluis) zodat het duidelijk is wat we hadden als de boel af fikt. Mijn lijst met cd's is ook up to date en staat op internet.

nando

Heb ik ook gedaan:

Galaxy-Ref-Mastering-3.jpg

Zouden ze me geloven??

Vervangingswaarde rond de 18000 euro, inclusief kabels, exclusief 200 cd's en 70 dvd's.

100% verzekerd, maar moet conform afspraak nog wel alles noteren en aan hun geven (verzekering net afgesloten).

Geplaatst door Alco:

Ja helaas wel, de zomer staat bij mij voor: hooikoorts, vevelende muggen,wespen,e.d., slapeloze nachten, bloedheet kantoor overdag.

bleh!   :(    :D

Beste Alco,

Ochtendhumeurtje ;););)

De zomer staat bij mij voor:

alle ramen open, frisse lucht, prachtige vlinders, nachten vol passie, kantoor met luchtverversing, hoera!!!

Met als immer opgewekte groet,

Mijn set schijnt niet meer leverbaar te zijn.

XA50s en XA200s. Wel jammer als die zouden verdwijen. Mijn cd collectie is ook niet vervangbaar. Heb een hoop cd singels die niet meer te krijgen zijn. En ik zou ook niet weten van wie ik die zou kopieren.

Nee dat zou een zwarte dag zijn uit mijn leven.

Die kostbaarheden verzekering gaat eigenlijk nergens over. :(

Geplaatst door seoman:

Heb een hoop cd singels die niet meer te krijgen zijn. En ik zou ook niet weten van wie ik die zou kopieren.

Nee dat zou een zwarte dag zijn uit mijn leven.

Die kostbaarheden verzekering gaat eigenlijk nergens over.   :(

Inderdaad, een schade waarbij een collectie platen/cd's verloren gaat is een ramp, heel erg veel zal nooit meer te vervangen zijn, of tegen bedragen die absoluut niet door een verzekeraar geaccepteerd zullen worden.

Gelijkwaardige apparatuur zal niet het grootste probleem zijn, denk ik.........

Toch geeft het goed verzekerd zijn je wel de mogelijkheid een aanvang te maken met het opbouwen van een andere set/collectie muziek.

Diverse keren in een huis gestaan waar de gehele inboedel in een container geschept kon worden, de emotionele waarde van boeken, foto's, muziek en allerlei verzamelde prullaria is niet in geld te vangen en vaak is ook de vervanging van het voorwerp in het geheel niet van belang.

Ik hoop alleen maar dat het mij nooit zal overkomen, maar heb m'n verzekering wel goed geregeld............... :(

Groet Jitze