Guest grapendm Posted 21 oktober 2000 Report Share Posted 21 oktober 2000 Ik ben al geruime tijd op zoek naar een zwarte Tandberg tuner om mijn huidige voor en eind versterker mee aan te vullen.Het gaat om model TPT 3001A. Wie o wie helpt mij hier aan? Tanberg in Noorwegen kon mij niet helpen. Ook postorder bedrijf Akersmic in Noorwegen kon mij niet helpen. Chiel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted 24 oktober 2000 Report Share Posted 24 oktober 2000 Mij lijkt het verstandig om je vraag naar de Tandberg tuner onder de link 2e hands te zetten. Hierdoor heb je een beter bereik. Gr. Frank Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest bkamph Posted 1 januari 2001 Report Share Posted 1 januari 2001 Heel toevallig zag ik die tuner van Tandberg te koop staan op de Duitse site van Ebay (een digitale veiling), te vinden op http://cgi.ebay.de/aw-cgi/eBayISAPI.dll?Vi...item=1204485736 Tot nu toe is er DM250 geboden. Om te kunnen bieden, moet je je eerst aanmelden bij Ebay. Succes met de speurtocht. Bert Link to comment Share on other sites More sharing options...
jack Posted 9 januari 2001 Report Share Posted 9 januari 2001 Je kunt eens bij Xperienced audio vragen Ik zoek ook een tandberg apparaat, een voorversterker, het is inderdaad heel lastig, maar kan toch de moeite waard zijn Ik heb zelf een eindversteker 3026A Groet, Jack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest marcello Posted 16 januari 2001 Report Share Posted 16 januari 2001 Bel eens naar H&C hifi in venray. volgens mij hadden hun de hele set staan 3001 3002 en de tuner. Tel 0478-515215. Groetjes , marcel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joost Posted 19 maart 2001 Report Share Posted 19 maart 2001 ik heb hem staan, wil een nieuwe cd speler voor op mijn tandberg3006a en 3008a heb nu cd3 van braun weet iemand iets? o ja hoeveel wil je max bieden want ik wil er wel van af op zich email joost.asselbergs@wxs.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts