Guest Udenjpg Posted 8 mei 2001 Report Share Posted 8 mei 2001 Ik was van plan een Missionset (m70 serie) met een Rotel versterker (RSP-976) aan te schaffen. Weet iemand of deze merken goed samengaan? Ik weet dat hangt af van de persoon maar ik ben bang dat de combinatie iets te iel gaat klinken met films. Iemand hier ervaring mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Udenjpg Posted 8 mei 2001 Report Share Posted 8 mei 2001 Sorry, verkeerde typenummer verstuurd, moet RSX-972 zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest kermie Posted 17 mei 2001 Report Share Posted 17 mei 2001 wat vind je er zelf van? da`s erg belangrijk toch? Alleen jij kan voor jezelf uitmaken of het klinkt of niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 20 mei 2001 Report Share Posted 20 mei 2001 Hai, ik raad je aan om voor de 77 serie van mission te gaan, t.o.v. de m70 hebben ze een veel strakker midden en hoog. Gebruiken in de 77 serie een verend opgehangen tweeter en een speciale woofer. Ben zelf levarancier van mission en prijs deze goed betaalbare speakers hhog aan. De 780 serie is hier nog superieur aan maar wel wat duurder. Groet rich... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts