Matthias Posted 5 september 2003 Report Share Posted 5 september 2003 Ik heb ook gelezen dat oudere avalons wat lastiger zijn kwa versterker matching. Mijn bedoeling is trouwens om een 5.1 setup te draaien en daar zijn de avalons helaas een beetje te prijzig voor ben ik bang. Nu vallen nieuwe (en demo's) avatar's en arcussen toch buiten mijn budget (misschien dat dat budget oprekt als ik ze gehoord heb) maar de symbols wel, dus maar eens luisteren. En ik heb vernomen dat avalon ook met nieuwe 5.1 set die onder de symbol zit komt, dus nog beter betaalbaar, want hou je het went of keert een surround setup van symbols zonder sub kost toch al gauw zo'n 15.000 eurotjes, mijn iets te veel. Maar al met al ga ik die symboltjes of in iedergeval die nieuwe surround set maar eens luisteren, misschien klinkt het niet zoals ik hoop dat het klinkt, wel vaker gebeurd dat ik (vaak duurdere) speakers heb gehoord en toch mijn p6 en van B&W beter vondt klinken. B&W toch zo slecht nog niet?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts