Jump to content

buizen versterker

depeter
 Share

Recommended Posts

Maar wat heb je dan zelf ervaren? Ik bedoel jullie moeten er naar luisteren.. Je hebt hem al een tijdje in huis en je hebt al verschillende versterkers op jou speakers gehad. Is er dan nu controle en wat ook maar wat jij wil? Als dat zo is, wat houd je dan nog tegen om het te kopen? Wat boeit de techniek dan nog? Of is het zo dat je weinig vertrouwen in de versterker hebt en het vervolgens een hele horde forumleden (allemaal hun eigen mening) vraagt of dit een goede versterker is? De rest van het forum hoeft er niet elke dag naar te luisteren en weet niet of dit de juiste combi is met je Impulse's! Wat ik wil zeggen, beslis aub zelf wat je mooi vindt.. Dit heb je ook kunnen doen met eerdere versterkers die je hebt geleend. Verder veel succes! :D

ps: Hoe klonk de Accuphase trouwens bij jullie?

Geplaatst door PD:

De rest van het forum hoeft er niet elke dag naar te luisteren en weet niet of dit de juiste combi is met je Impulse's!

Maar beste Pier dit is een forum, en dat betekent dat je over je hobby (audio) kunt discuseren.

PS; De lua voldoet zeer goed.

Vr GR DEPETER :rolleyes::rolleyes:

Geplaatst door depeter:

Geplaatst door PD:

De rest van het forum hoeft er niet elke dag naar te luisteren en weet niet of dit de juiste combi is met je Impulse's!

Maar beste Pier dit is een forum, en dat betekent dat je over je hobby (audio) kunt discuseren.

Oke, maar ik ben van mening dat hifi vooral een kwestie van smaak blijft.. Zo dicht mogelijk bij de realiteit komen is geen kwestie van smaak, maar kun je de realiteit wel na bootsen? Volgens mij lukt dat echt niet.. Vandaar dat ik zeg, luister erna en stelt hij jou niet teleur dan gewoon aanschaffen, toch? Dit is een discussie forum, maar waar wil je hier over discusseren? Jij weet hoe het match't, de mensen die deze combi nog nooit hebben gehoord niet (en dat zijn er nogal wat).. confused.gif

Waarschijnlijk zijn er na gisteravond toch nog meer getuiges van de lua met impulse! Het zou gaaf zijn enkele reacties van Ome Henk of Berend te horen! :)