Jump to content

mooi stereo en ook surround?

paul
 Share

Recommended Posts

wie heeft er tips voor het gebruik van een reciever die ook mooi stereo weergeeft.

welke reciever heeft ook een heel goede stereo geluid voor klassieke muziek te luisteren.?

maar ook goede waardering voor surround geluid.

graag serieuse tips.

confused.gif

reciever die ook mooi stereo weergeeft.

welke reciever heeft ook een heel goede stereo geluid voor klassieke muziek te luisteren.?

maar ook goede waardering voor surround geluid

Bestaan die dan ?! :rolleyes:;)

Ik vindt surround en 2 kanaals stereo maar moeilijk samen gaan.

(tenzij men niet al te hoge eisen stelt)

Groeten,

Alco

Alco toch,

er zijn zeker installaties te bedenken die het beste van beide systemen in zich verenigen, de vraag welke nu gaat spelen is : wat is het je waard, oftewel hoeveel wilde je investeren..........

Een voorversterker die op hoog niveau meerkanaals aankan - met decoder - zal even zoeken zijn, meeste wat betere apparatuur beschikt wel over 5.1 ingangen, eindbakken zijn in overvloed te vinden.

Receivers zal wat lastiger worden, echter zijn er toch wel enkelen te vinden die heel redelijk presteren.

Pioneer AX10 en VSX 909, Yamaha AX1, de top van de Denon lijn.

Groet Jitze

Hallo Jitze,

Receivers zal wat lastiger worden, echter zijn er toch wel enkelen te vinden die heel redelijk presteren...

Sorry, maar dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik wil niet beweren dat 't onmogelijk is,er zullen ongetwijfeld enkele te vinden zijn die redelijk klinken, maar ik zou dan liever gaan voor een normale versterker aangevuld met een AV-processor.

That's all,

Groeten,

Alco

cool.gif

Geplaatst door Alco:

Hallo Jitze,

Sorry, maar dat bedoel ik eigenlijk ook. Ik wil niet beweren dat 't onmogelijk is,er zullen ongetwijfeld enkele te vinden zijn die redelijk klinken, maar ik zou dan liever gaan voor een normale versterker aangevuld met een AV-processor.

That's all,

Groeten,

Alco

cool.gif

Ik ook, alleen het prijsverschil is echt gigantisch. Een beetje receiver heb je vanaf

Geplaatst door sodejuu:

Zo Jitze,

eek.gif Wat staat ons nog meer te wachten confused.gif:P:D;)

Mij in elk geval RIJSTEVLAAI !!!!!!

:rolleyes: Jitze :rolleyes: