Alco Posted 18 november 2001 Report Share Posted 18 november 2001 Hallo luitjes, Op 't moment dat ik dit schrijf zullen veel van de diehard Hear.nl forummers ongetwijfeld nog lekker smikkelen en smullen en na kletsen over de jullie nieuwste aanwinsten. Ik had me 'n paar maanden geleden ook nog voorgenomen om heen te gaan,maar aangezien ik uiteindelijk toch (nog ) geen draaitafel heb aangeschaft,had ik er weinig te zoeken naar mijn mening. (op CD gebied ben ik zelden iets bijzonders tegen gekomen op LP/CD beurzen) Ik ben echter wel erg benieuwd hoe jullie bevindingen waren ? Veel LP's gekocht ? Wat is de mooiste/meest bijzondere LP die je hebt weten te bemachtigen ? enz,enz m.v.g. Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 november 2001 Report Share Posted 18 november 2001 Hi, Alco Ben net terug van de platenbeurs en een gezellig dineetje erachter aan met een aantal medeforummers! Je hebt echt wat gemist,jongen, de volgende keer moet je gewoon mee! Het was erg gezellig, bovendien heb ik aardig wat lp's kunnen scoren! Komen ze.... - Stevie Ray Vaughan - Texas Flood (nieuw) - Yello - You gotta say yes to another excess - Roger Waters - Radio Kaos - Pink Floyd - A momentary lapse of reason (nieuw) - Van Morrison - Back on top (Simply Vinyl Limited edition 180 grams nieuw) - Weather Report - This is this - Weather Report - Heavy weather - Weather Report - Mysterious traveller - Lee Ritenour - Rit - Lee Ritenour - Rit/2 - Larry Carlton - Friends - Larry Carlton - Last nite - Johnny Guitar Watson - A real mother for ya (had ik al, maar dit is de eerste persing en klinkt het best!) Echt iets heel bijzonders zit er niet bij, nou ja... Van Morrison dan, maar ik had natuurlijk van de week al een superknaller gemaakt met Roger Waters! Deze dag is wat mij betreft voor herhaling vatbaar, binnenkort kun je de foto's op WWW.AUDIOPAUL.NL verwachten! p.s. en met deze posting ben ik tevens gedoemd tot het eeuwige forumkoningschap!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 november 2001 Report Share Posted 18 november 2001 Ik heb geen LP's gekocht, dan mag ik vast wel mijn ingekochte CD's laten zien. Fleetwood Mac - Tango In The Night Audiopaul en Stefan, bedankt voor de tip, want deze is echt ontzettend goed. Yello - Baby en als laaste Depeche Mode - Exciter Ik vond het verder wel geslaagd deze dag. Was wel leuk. Oh ja, Audiopaul ik had eigenlijk best mee kunnen eten, want ik kon met de trein niet direct door naar Deventer toe, maar met de stoptrein naar Zwolle. Ik was daar om kwart voor 7. Om +/- half 8 ging de trein van Zwolle naar Deventer. Ik moest weer een half uur wachten in Deventer voor mijn ouders. Ik at toen pas tegen half negen, negen uur. En koud dat ik het had! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 november 2001 Report Share Posted 18 november 2001 Nou, mij is ook wat meer aan de vingers blijven hangen dan waar ik eigenlijk aan gedacht had. Buiten de buitensporige aantallen PTFE-koord en zilverdraad zijn daar dus nog enkele LP's bijgekomen [*]Bj Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 november 2001 Report Share Posted 18 november 2001 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 19 november 2001 Author Report Share Posted 19 november 2001 Klinkt goed,guys! Wow! AudioPaul, een splinternieuwe versie van Texas Flood van de SRV-man ?! Cool! (vindt ik nog steeds z'n (m'n) mooiste album) en The Lonesome Jubilee is ook 'n pracht album,Sodejuu. Waren de prijzen een beetje schappelijk ? Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 november 2001 Report Share Posted 19 november 2001 Geplaatst door Lars Aberson: Oh ja, Audiopaul ik had eigenlijk best mee kunnen eten, want ik kon met de trein niet direct door naar Deventer toe, maar met de stoptrein naar Zwolle. Ik was daar om kwart voor 7. Om +/- half 8 ging de trein van Zwolle naar Deventer. Ik moest weer een half uur wachten in Deventer voor mijn ouders. Ik at toen pas tegen half negen, negen uur. En koud dat ik het had! Zucht, ja die treinen, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 november 2001 Report Share Posted 19 november 2001 mijn aankopen zijn op lp dirty dancing tubular bells van mike oldfield exposed van mike oldfield the river van bruce springsteen (huppeltjekei) still life van the rolling stones discovery van electric light orcesta i'm lonely van jan driver op cd gems van aerosmith en musicbox van mariah carey het eten was inderdaad zeer goed weg te krijgen en ik vond het ook erg gezellig en RUUD gefeliciteerd met je 36e verjaardag en naar dat we de verkeerde afslag namen zijn we nog thuis gekomen dan wel via amsterdam maar zo zie je nog eens wat van de wereld Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 november 2001 Report Share Posted 19 november 2001 Bedankt Demon, je bent nog niet zo slecht als je naam doet vermoeden dank je ruud jij bent ook zo slecht nog niet als je naam doet vermoeden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 20 november 2001 Report Share Posted 20 november 2001 Ook ik heb een paar gaatjes in mijn collectie kunnen vullen : Roger Waters - Radio Kaos + de Maxi Stan Getz+ Charly Bird - Jazz Samba, mooi vinyl uit de jaren 60 Dave Brubeck - Time Changes Pink Floyd - relics en als bijzonder koopje Woodstock Hugh Masekela - Hope, bekend van een show in Sneek, geloof ik. Buena Vista Social Club - een prachtige dubbel elpee. Voor een hele dag spitten relatief weinig, maar ik had in de dagen hiervoor al een aantal zaken in Amsterdam uitgevlooid, kost toch altijd meer dan je denkt, zelfs al doe je een aantal leuke koopjes op het Waterlooplein op. De dag was zeer plezierig, goed gezelschap, voor herhaling vatbaar. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 20 november 2001 Report Share Posted 20 november 2001 Had ik al gepost in andere posts, zie daar.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 22 november 2001 Report Share Posted 22 november 2001 Op cd-gebied was er niet heel veel bijzonders te vinden, maar deze heb ik toch kunnen bemachtigen: Pat Metheny - A map of the world Pat Metheny - Imaginary Day Pat Metheny - The Works Toots Thielemans - Live Basia - London, Paris, New York Basia - Time and time Spyro Gyra - Third Wind Verder heb ook ik een gezellige en produktieve dag gehad. Lekker gegeten, lekker gebabbeld, Efes geproefd (en nog bedankt, Ruud!) en op de valreep ook nog wat (o.a. Mullard!) noval buisjes meegekregen. Soms zit het mee... Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Posted 23 november 2001 Report Share Posted 23 november 2001 Het was echt zoeken naar een speld in een hooiberg met al die ouderwetse langspeelplaten in de weg!!!! Maar ik heb toch wat leuke Master Editions (goude)gevonden: -Pink Floyd, Meddle -Eric Clapton, Slowhand -Frank sinatra, The voice (mono!) -The beach boys, Surfin' USA & Surfer Girl -Chet Baker, in New York Nog een mooie JVC XRCD release van: -Modern Jazz quartet, Concorde (mono) verder: -Paco de Lucia, Concierto de Aranjuez (geweldige Philips opname!) -Joe Jackson, Night music -Santana, verzamelaar Last but not least: -Bjork, Unplugged & bonus tracks (Bootleg) hier was ik al vier jaar naar op zoek, helaas is het geen geweldige opname, verder zoeken dan maar....... De meeste CD's heb ik bij 1 duitse kraam gehaald, er stond erg weinig jazz en klassiek op de beurs (op CD dan), wel veel promo CD's en veel Metal en pop. groeten, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Jitze, Is Hugh Mesakela ( Hope ) echt uitgebracht op vinyl? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Geplaatst door Henk:Jitze, Is Hugh Mesakela ( Hope ) echt uitgebracht op vinyl? Beste Henk, Ik heet geen Jitze, maar ik heb hem samen met een aantal medeforummers zelf mogen horen bij AS te S. Ja dus. Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Was het wel een complete LP van Hugh, want ik heb alleen maar nummer 9 gehoord . Of was het nummer 7 . Zonder gekheid. Ik stond erbij toen Jitze 'm uit de platenbak viste. Nieuw, wel te verstaan. Een handelaar uit Bochum (BRD) heeft 'm eraan geholpen. Volgens mij heeft hij nog meer exemplaren. Vraag maar na bij info@recordservice.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Geplaatst door sodejuu:Was het wel een complete LP van Hugh, want ik heb alleen maar nummer 9 gehoord. Of was het nummer 7. [/email] Nee, Negen... Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Geplaatst door Michel: Nee, Negen... Groet, Michel Dat dacht ik al Gelukkig staat Mambo Nr. 5 er in ieder geval niet op Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Geplaatst door sodejuu: Dat dacht ik al Gelukkig staat Mambo Nr. 5 er in ieder geval niet op ...En Mambo Nr. 9? Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts