Alco Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Hallo allemaal, Jaja, ik weet 't...'t bloed kruipt waar 't niet gaan kan. Ik vrees dat ik nog niet helemaal 100% genezen ben van 't analoge virus... Maar hier m'n vraag: Ken iemand de Townshend Rock draaitafel ? Ik zag 'm ergens te koop staan voor 799,- en dat leek me niet te duur. Zijn er mensen die deze draaitafel kennen of weten waar ik 'n test of foto's kan vinden op 't net ? (behalve van de turntable-gallery) Zie hier een foto van de draaitafel: b.v.d. Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Hoi, Alco! Ziet er niet verkeerd uit! De arm lijkt wel een Rega! Wat is dat voor een ding aan de voorkant, trouwens? Een geleidebaan voor de arm of zo? Ik heb trouwens nog nooit van het merk gehoord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Hoi Alco, Ziet er inderdaad goed uit. Of die ook zo klinkt? Ik vraag me wel af of je van je houtliefde af bent, gezien dit ontwerp, waar ik niet veel hout aan zie zitten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Ik ken het merk ook niet. Ziet er wel heel mooi uit voor 799 gulden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 24 november 2001 Author Report Share Posted 24 november 2001 Hi guys, Yep, Uncle henk, daar kan ik 't prima mee doen. Hmm,klinkt goed. Volgens mij zat er voor die 799,- geen arm bij dus er komt wel grofweg nog zo'n 800,- bij voor een RB300 arm. Enige nadeel is dat ik 'm niet eerst kan beluisteren. Ik zou 'm ongezien/ongehoord moeten kopen. Dat is 't enige spooky eraan. Maar thanx voor de info,ik zal de eigenaar anders nog wel effe mailen voor verdere info. ps,Sodejuu. Je hebt gelijk,ik heb nog steeds een voorkeur voor draaitafels in 'n mooie houtfineer uitvoering,maarja 2e hands heb je vaak niet zoveel keus daarin. Greetings, Y'all Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Maar wat is dat ding voorop nou? Voor een review van de Townshend Rock KLIK HIER!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 KOPEN t'is een van de betere draaitafels. Aanmerkelijk beter dan bijv een Rega. Dat "ding" waar Audiopaul het over had is een aardigheidje van de heer townsend om geen demping aan de achterkant van de arm te hebben zoals bijv.SME V waar je siliconen toestand in een bakje moet stoppen maar om het aan de element kant te krijgen. Je monteerd dus aan de voorkant van de arm een hulpstukje wat in een siliconen bad rust. k'weet niet of het ook bij Rega armen toepasbaar is want Townsend Audio had ook een eigen arm. De Excalibur als ik het me goed herinner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 24 november 2001 Report Share Posted 24 november 2001 Hallo Alco, De fabrikant maakt geen draaitafels meer voorzover ik weet, maar wel de Seismic Sink racks. Ook nogal indrukwekkend. Je ziet ze wel eens in Hifi-News staan. Probeer ze eens te mailen voor informatie over de draaitafel. Als je geen adres hebt zeg het dan, dan zoek ik wel in de Hifi News Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 december 2001 Report Share Posted 3 december 2001 Alco, geef toch geen fl. 800,00 uit voor een Rega arm, je kunt voor dit bedrag ook een veel mooiere 2ehands arm kopen , denk hierbij aan bijv. Hadcock, SME, Moerch......... Overigens doorsparen voor een duurdere arm beloont je met veel meer muziek......... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts