Jump to content

aanschaf nieuwe cd speler

havikco
 Share

Recommended Posts

Ben op zoek naar een nieuwe cd speler. Helaas op dit moment is het stil van de zijde van de fabrikanten. In de nabijde toekomst wordt ook geen nieuwe cd spelers meer verwacht (vernomen uit brtroubare bron).

Zij hinken waarschijnlijk op twee gedachten een gecombineerde dvd speler voor film als geluid.Of toch doorgaan met SACD spelers

Convenanten zouden al gesloten zijn voor eventuele sacd spelers van verschillende merken(fabrikanten)

Mijn vraag is derhalve:1. wacht ik op een eventuele sacd speler of moet ik nu een speler kopen die nu op de markt is?

Een gecombineerde dvd speler zie ik niet zitten (kwaliteit gaat toch ten koste van combinatie is mijn mening) Ik ga namelijk alleen voor geluidweergave.

Ik ben zelf best huiverig voor gekomineerde technieken maar dvd en cd liggen zo dicht bij elkaar dat ik denk dat er helemooie dingen gaan komen.

Het moet toch niet zo moeilijk zijn om dvd en cd met de zelfde kwaliteit te bouwen.

Ik hoop dat de prijzen snel gaan dalen van het high-end multichannel speelgoed.

Och en waarom niet met buizen?!

Dus als je geen haast hebt...

Groeten Simon

Guest Huub Derkx

Er zijn toch al goede cd/sacd spelers op de markt. De Sony SCD 555 ES kun je in Duitsland bij www.hifi-edition.de (als ik het goed heb) bestellen voor 699 euro. Creditcard betaling + 4% en naar Nederland bezorgen voor 20 euro. Zij hebben hem nog, hier is hij niet meer te leveren.

Hubertinus

Geplaatst door Hubertinus:

Er zijn toch al goede cd/sacd spelers op de markt. De Sony SCD 555 ES kun je in Duitsland bij www.hifi-edition.de (als ik het goed heb) bestellen voor 699 euro. Creditcard betaling + 4% en naar Nederland bezorgen voor 20 euro. Zij hebben hem nog, hier is hij niet meer te leveren.

Hubertinus

Ook ik heb met de gedachte rond gelopen om eventueel deze cd/sacd speler aan te schaffen. Maar zonder deze speler gehoord te hebben met mijn eigen oren, even 700 euro uit te geven , dat is een beetje riskant.

Wel heb ik een luistersessie gehad met de NAD 541i. Deze klinkt beter dan mijn vorige cd speler de marantz cd 63 SE.Maar ik was nog niet geheel tevrden met het gehoorde.

Dus mijn vraag is : wie heeftervaring met de sony 555 ES?