Sodejuu Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Ook goeieavond, Ik ben eindelijk klaar met die Farnbach CD's. Naar 't schijnt hebben we weer wat ontketend. En dat 't 3 augustus een toffe dag wordt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Sodejuu, En dat wordt het ! Welterusten. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Aaaarggh,damn,sniff,snotter... 3 augustus ?! Normaliter ben ik elke vrijdagmiddag vrij,dus zou dit geen probleem zijn,maar uitgerekend de eerste 2 weken van Augusteus heeft m'n collega vakantie. Hierdoor moet ik (zeer waarschijnlijk) die 2 middagen blijven werken. Ik hoop da'k daar nog onderuit kan komen. I'll let you guys know,want 't lijkt me 'n geweldig om met z'n allen een dagje analoog te genieten in Snits. Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 ps. ALS 't me lukt om 3-8 te komen wordt 't voor mij dus pas in de middag dat ik 'r ben. Heb je de AR al binnen dan,Haudio ? Of verwacht je 'm tegen 3 aug ? Greetings, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 17 juli 2001 Author Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door Haudio:Natuurlijk ! Zijn jullie allemaal "WELKOM" daar gaan we een super leuke dag van maken ! Ik zal mijn licht eens opsteken of ik een Importeur zo gek kan krijgen om een show'tje te geven. Wel een bijpassende natuurlijk. Dan kan deze dag toch niet meer stuk een prive audioshow bij Haudio (rijmt ook nog ) Ehh, Alco, wanneer kun je 's middags weg ?? Als het niet te laat is dan kun je met mij mee rijden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Wow, dat zou fantastisch zijn,Ruud. (anders zou ik 'n auto moeten huren namelijk,of met de trein) Ik kan om 12:30 weg. groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door Haudio:Natuurlijk ! Zijn jullie allemaal "WELKOM" daar gaan we een super leuke dag van maken ! Ik zal mijn licht eens opsteken of ik een Importeur zo gek kan krijgen om een show'tje te geven. Wel een bijpassende natuurlijk. MvG, Haudio Goed nieuws! Kostte veel moeite, maar het is gelukt! De importeur van Marquant komt 3 augustus speciaal voor ons z'n nieuwe range luidprekers demonstreren!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Vakantieperiode ??!?!? in my dreams! Ik heb nog lang geen vakantie. maar,...ik zie 'n middagje analoog genieten bij AS als 'n miniminivakantie! C U all Groeten, Alco. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door Ome Henk: Het wordt iets speciaals! En dat in de vakantieperiode. Aha! Wat weet jij daar over? Vertel eens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Nou, ik ben in ieder geval benieuwd! Maar wie weet wat ik per geheime postduif nog doorgeseind krijg!!(gniffel gniffel) Oh, ja....m'n 150 posting is nu een feit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Ik ben benieuwd waar Haudio mee op de proppen komt. Ik ben nog nooit daar geweest, maar ik weet nu al dat dit evenement onvergetelijk wordt (beter dan al die beurzen bij elkaar). Ik zal een kijken of ik ook nog een verrassing kan regelen . P.S.: Hoe laat wordt ik eigenlijk bij Audiopaul verwacht? (trouwens ben jij die "beruchte" G. op de singel, Audiopaul?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door sodejuu:Ik ben benieuwd waar Haudio mee op de proppen komt. Ik ben nog nooit daar geweest, maar ik weet nu al dat dit evenement onvergetelijk wordt (beter dan al die beurzen bij elkaar). Ik zal een kijken of ik ook nog een verrassing kan regelen . P.S.: Hoe laat wordt ik eigenlijk bij Audiopaul verwacht? (trouwens ben jij die "beruchte" G. op de singel, Audiopaul?) Hmmm, lekker, limburgse vlaai? Hoe bedoel je? Beruchte G?? Leg eens uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Spooky h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste sodejuu, Ik denk dat je het al gedaan hebt, maar ja. Onder winkels kun je Audio Selectief vinden. Kun je reeds een beeld krijgen hoe de zaak er uit ziet. Groetnis, Henk die een z Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Geplaatst door sodejuu:Spooky h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Sodejuu, Maak je geen zorgen, ik ben al twee keer geweest, waarvan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 juli 2001 Report Share Posted 17 juli 2001 Ik maak me zeker geen zorgen. Desnoods plant ik m'n auto op de Poort. Als ie dan afgesleept wordt istie ook nog goed beveiligd gestalt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 18 juli 2001 Author Report Share Posted 18 juli 2001 Geplaatst door Ome Henk:Beste Paul, Ik kan het ook nog niet zeggen (als ik het al zou willen), want Haudio is druk bezig om diverse personen ervan te weerhouden op vakantie te gaan. En Haudio kennende wordt het ... in ieder geval analoog. Zo, als de winkel op vrijdag zoooooo vol is met allerlei analoge freaks, hoe zit het dan met de eventuele klanten mhhhh Of worden we met z'n allen in een luisterkamertje gepropt Ik kom in ieder geval en neem Alco mee (en mijn gezin). Het zal zeker een grandioze dag worden waarbij heel veel verteld zal worden maar nog meer geluisterd en beluisterd zal worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 juli 2001 Report Share Posted 18 juli 2001 Beste allemaal! Ik weet al vrij precies hoe het programma er uit gaan zien (met dank aan geheime postduif die mij om 2:00 vannacht mailde!!) Maar ik vertel lekker helemaal niks. Enne.......... Maarten, Ruud, Ome Henk..... (jullie weten wel waarom!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 18 juli 2001 Author Report Share Posted 18 juli 2001 Geplaatst door Audiopaul: Enne.......... Maarten, Ruud, Ome Henk..... (jullie weten wel waarom!) ehhh, nou nee, eigenlijk niet Een postduif uit sneek zeker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 juli 2001 Report Share Posted 18 juli 2001 Geplaatst door Ruud Flohr: ehhh, nou nee, eigenlijk niet Een postduif uit sneek zeker Beste Ruud, Ik bedoel dus de attente mails van vanmorgen vroeg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 20 juli 2001 Author Report Share Posted 20 juli 2001 Hoi Haudio, Nog een klein vraagje over 3 augustus, Vanaf hoe laat zijn we allen welkom bij AS te Sneek ?? Ik neem aan dat er nog de nodige voorbereidingen gedaan moeten worden e.d. Anders liggen we (waarschijnlijk) allen al om 9.30 voor de deur bij je Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 juli 2001 Report Share Posted 24 juli 2001 hoi all, Ben net thuis van een paar daagjes hospitaal. Alles OK! Het is schijnbaar niet belangrijk hoe laat we bij AS verwacht worden. Maar aub. niet te vroeg, want ik moet zo'n 350km rijden om in Snits te komen en ook Audiopaul ff oppikken in Ede (en ik wil toch ook nog ff luisteren naar zijn Leo ). Als we dan om 9:30u al verwacht worden, kan ik beter niet naar bed gaan . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 24 juli 2001 Report Share Posted 24 juli 2001 Hoi Ome Henk, Daar had ik zelf ook al aan gedacht. Als we rond een uur of 2 bij AS zijn, zou dat prima wezen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 24 juli 2001 Report Share Posted 24 juli 2001 H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts