Sodejuu Posted 30 juli 2001 Report Share Posted 30 juli 2001 Ik denk dat je die Thiel's van Audiopaul bedoeld, Alco, maar ik hou daar een tussenstop om zijn Sphinks, Leo, Thiel set te beluisteren. Of Haudio ook een stel Thiels neerzet weet ik niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 juli 2001 Report Share Posted 30 juli 2001 Geplaatst door sodejuu:En waar zijn die Broodjes Bankier te krijgen? Ik word nou wel erg nieuwsgierig naar die monsters. Sodejuu, die zijn vlak om de hoek bij AS in Sneek te krijgen, twee enorme hamburgers met van alles erop en eraan! Je ziet er letterlijk als een berg tegenop! Is trouwens wel ontzettend lekker! Shit, ik krijg honger! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 juli 2001 Report Share Posted 30 juli 2001 Geplaatst door Alco:jemig de pemig, volgens mij gaat 't inmiddels meer over alle soorten vlaaien dan over HiFi, hier op vlaai.nl uhhh, ik bedoel Hear.nl ps.Haudio... kun je alvast 'n tipje van de sluier oplichten,via wat voor set we de draaitafels te horen krijgen ? (las ik daarnet iets over Thiel? ) ben benieuwd? Ik hoorde van Ruud F dat er 'n zaak is in Assen waar nog nieuw vinyl te bestellen is. Effe nagevraagd vandaag en blijkt dat ze de LP's vaak al binnen 'n week in de winkel hebben. Cool! Greetings, Alco Hoi, Alco Haudio heeft ook Thiel in de zaak staan, ik meen CS 0.5 en CS 1.5. Als je die ziet lijkt het net of m'n CS3.6 'en kleintjes hebben gebaard! Deze modelletjes zien er nl. erg schattig uit t.o.v. mijn 1.30 m hoge Thiels! Ook die kleine modellen klinken trouwens al buitengewoon goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Nu dacht ik toch dat het onderwerp ging over de beleving van de partner van mijn audiovirus en nu praten we alleen over Sneek. Om terug te komen op het onderwerp: mijn vrouw beleeft het goed. Eigenlijk kan ik zo'n beetje mijn gang gaan. Ik raadpleeg haar altijd bij de koop door haar te laten luisteren. Als het uiterlijk haar niet aanstaat krijg ik het dan ook wel te horen. Ik dacht over een Michel draaitafel, maar dat zag ze dus echt niet zitten. Voor wat betreft het uiterlijk zou ze een LP 12 willen, maar Haudio heeft me toch wel van de zwakheden van het ontwerp overtuigd. Ik ben nog zoekende. Financiele discussies hebben we ook niet want we hanteren het Amsterdamse samenlevingsmodel. Daar heb ik het huwelijk van een collega mee gered. Het komt er op neer dat de beide inkomsten bij elkaar worden opgeteld, de gezamenlijke kosten daarvan worden afgetrokken en het overblijvende deel wordt door tweeen gedeeld. Met dat geld kan je dan doen wat je wil. Die collega van mij had dus voortdurend discussie waar het geld aan werd uitgegeven. Zijn vrouw wilde dat die allemaal pakken kocht die hij nooit aandeed. Een keer is wat irritatie ontstaan over het drogen van metselzand voor het opvullen van de Monitor Audio's in de oven. Dat leverde haar overigens een leuk verhaal op voor een moeilijke klas op school Een andere keer heb ik haar via een wiskundig model laten berekenen hoe de luidsprekers geplaatst moeten worden. Dat werkte dus voor geen kant. Vuistregels en het gehoor. De irritatie van de kinderen lag in eerste instantie op het vlak van stereotorens (hun vriendinnen hebben die dingen) en ik ben principieel tegen die rotzooi. De ene draait met Quad 33/303, Micromega leader en Canton Quiento's 510 en de andere met Quad 34/306, Sony (helaas een cadeau van mijn broer) en ik zoek nog een paar leuke luidsprekers. Ze zijn zeer tevreden want de vriendinnen zijn onder de indruk van het geluid. Inmiddels zijn al de stereotorens van de vriendinnen kapot en heb ik ze kunnen overtuigen van het kopen van kwaliteit. Ik ben een gelukkig mens Carl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Helaas wil ik nog wel eens doordraven over muziek/audio. Mijn vrouw is erg meegaand omdat ze weet hoe belangrijk audio voor mij is, maar soms wordt ze er wel een beetje stil van. (Hetgeen dan wel weer aardig uitkomt, want niets is vervelender dan iemand die door je muziek heen zit te kakelen). Gelukkig heb ik iemand getroffen die, ookal deelt ze mijn passie niet, wel mooie muziek kan waarderen. En daar gaat het om! Groet, Tuby , die het prima voor elkaar heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts