Jump to content

Hoe beleeft je partner je "audiovirus"

Ruud_F
 Share

Recommended Posts

De vrouwen en vriendinnen van mensen die zich bezighouden met websites voor audio video liefhebbers hebben er in ieder geval flink genoeg van. Het is niet voor niets dat HEAR in de problemen schijnt te komen, alleen maar GEZEIK!

Geplaatst door Ome Henk:

Beste sodejuu,

Ik denk dat je al snel op zo'n 15 personen zit (er komen er meer dan op dit forum aanwezig zijn).

Groetnis, Henk die zorgt voor bier (toch mijn favoriet)   :D

Oeps, dat zijn er nogal wat :D , dan wordt het een dure business. Maar dat maakt niet zoveel uit, want zovaak kom ik niet in Snits.

Geplaatst door sodejuu:

Oeps, dat zijn er nogal wat   :D , dan wordt het een dure business. Maar dat maakt niet zoveel uit, want zovaak kom ik niet in Snits.

Beste Sodejuu,

Inderdaad, dat zijn zeker twee vlaaien, maar met 3 speel je op safe! Ik stel voor dat wij die samen voor onze rekening nemen (moet wel minimaal een appel-kruimelvlaai bij zitten, heerlijk!) Neem ik ook nog een paar pakken vruchtensap mee!

Geplaatst door Audiopaul:

Beste Sodejuu,

Inderdaad, dat zijn zeker twee vlaaien, maar met 3 speel je op safe! Ik stel voor dat wij die samen voor onze rekening nemen (moet wel minimaal een appel-kruimelvlaai bij zitten, heerlijk!) Neem ik ook nog een paar pakken vruchtensap mee!

Yep, wordt geregeld. :)

Hai,

Allemaal,

Is er toevallig ook iemand jarig ?

Het hoeft natuurlijk niet.

Want zonder verjaardag maken we er ook een feest van.

Audiofeest ?

Dus bier ,fris ,wijn .

Geen sterke drank !

En dan ga ik ook nog wat bedenken voor iets wat nog meer vult.

Muziekvulling .

En verder is het dus een Amerikaans feest maar dan met muziek.

MvG,

Haudio

Wie met z'n ogen luistert hoort niets !

He Haudio, je doet toch niet aan dress-code toch? Ik ben eerst aan het werk namelijk, tot een uurtje of 4 (schilderen). Daarna kan ik wel even langskomen. In mijn schilderkleren wel te verstaan.

Ik zorg er wel voor dat er alleen opgedroogde verf aan mijn kleren zit. Is anders ook zo zonde van jou mooie zaak.

groeten,

Rienk

Rijstevlaai met van die chocoladeschilvertjes erop of zo'n heerlijke appelkruimelvlaai,mmmmmmmmm.

en dan peuzelen we die lekker op al hangend ,kwijlend en kruimelend boven 'n TL25

:D;):D

Groet'n uut Ass'n,

Alco

Kruisbessenvlaai is anders ook niet te versmaden hoor :D:D

Dus Sodejuu en Audiopaul, 1 Rijstevlaai, 1 Appel-Kruimelvlaai en een Kruisbessenvlaai.

Tadaaa, 3 vlaaien :D:D

En inmiddels mijn 100e posting

Inderdaad, Sodejuu! Prima keus zo! Enne, kruisbessenvlaai?   eek.gif   eek.gif Volgens mij gaat iedereen daar een zuur gezicht van trekken! Maar ja, wat de boer niet kent....

Ja, van kruisbessenvlaai met schuim ben ik ook niet gecharmeerd. In Roermond noemen we die "Sjtaekbaerevlaai", vrij recht toe recht aan vertaald "Steekberenvlaai". In de rest van Limburg heet die Kroosjelevlaai of ook wel Kroonselevlaai, is ook niet erg kosher. :D:P

Wat een onderwerp, ik dacht dat het hier ging over hoe je partner het audiogevoel deelt. Daar zijn we na de 12 posting al mee gekapt. :rolleyes: . Vreemde gasten die audioromeinen :D

Haha, bekende uitspraak, AudioPaul

"Wat 'n boer nie kent,dat vret hij nie."

bij mij gaat gezond en lekker vaak ook maar moeilijk samen.

kortom, er moet wel voldoende calorieen in zitten. :D

he,guys...'t wordt nu wel al aardig off-topic heh, straks wordt 't vrijdag een groot vreet en zuipfestijn i.p.v luistermiddag. ;):D:P

ps. op zich best wel uniek. Ik heb nog nooit meegemaakt dat 'n winkel zo betrokken is bij z'n klanten. Zo'n forum op internet is toch echt 'n pracht uitvinding heh!

Groetn,

Alco.

Geplaatst door Alco:

Haha, bekende uitspraak, AudioPaul

"Wat 'n boer nie kent,dat vret hij nie."

bij mij gaat gezond en lekker vaak ook maar moeilijk samen.

kortom, er moet wel voldoende calorieen in zitten.   :D

he,guys...'t wordt nu wel al aardig off-topic heh, straks wordt 't vrijdag een groot vreet en zuipfestijn i.p.v luistermiddag.   ;)    :D    :P

ps. op zich best wel uniek. Ik heb nog nooit meegemaakt dat 'n winkel zo betrokken is bij z'n klanten. Zo'n forum op internet is toch echt 'n pracht uitvinding heh!

Groetn,

Alco.

Hoi, Alco

En om weer helemaal on-topic te gaan heb ik even m'n partner gepolst over die kruisbessenvlaai! (nog bedankt, partner, na de mond-op-mondbeademing van zonet n.a.v. een andere topic! :D ). Ze zei: "jakkes", kortom ze is het helemaal met me eens!

Hi guys,

He, jongens,ik heb 't voor elkaar.

Ik kan gelukkig toch nog mee a.s. Vrijdagmiddag naar Snits.

(heb 'n (vrouwelijke) collega even heeel lief aangekeken en gevraagd (lees:gesmeekt)

en ze wou wel invallen vrijdagmiddag.)

Dus, Haudio & de anderen... Count me in!

I'll be there.

groeten,

Alco.

Geplaatst door Ome Henk:

Beste sodejuu,

Vers    confused.gif , na 4 uur bakken in de auto    confused.gif

Ik hoop voor ons dat je ze een beetje koel kunt houden!

Groetnis, Henk    :D

PS. I can't wait, wie it mar freed!

Ik heb net Paul een mailtje gestuurd, dat die plaats moet maken in de koeling :) zodat die in Ede nog een paar uurtjes kan afkoelen :rolleyes: .

Geplaatst door Ome Henk:

Beste Paul,

Denk er maar om dat je je niet te vol eet! Dat broodje Bankier werd je bijna ook teveel   ;)

Groetnis, Henk   :D

Beste Ome Henk,

Maak je geen zorgen, maagtabletjes gaan mee! :D

Trouwens, mmmmmm! die bankier was niet te versmaden en Haudio wist d'r ook wel raad mee! :D

Geplaatst door Ruud:

Ja paul,

Kom ik toch even over Ede gereden om de vlaaien veilig    confused.gif te stellen voor de rest van het gezelschap.    ;)  

Groet Ruud.  

;)

Ja, ja! Straks komen we helemaal niet meer naar Sneek en vreten we alle vlaaien op, terwijl we onze oren laten kietelen door de Thiels!!

Ik zie trouwens dat Haudio "serieuze vormen begint aan te nemen" . Ik denk dat het verstandig is om hem dan maar g

Ja, ja! Straks komen we helemaal niet meer naar Sneek en vreten we alle vlaaien op, terwijl we onze oren laten kietelen door de Thiels!!

Ik zie trouwens dat Haudio "serieuze vormen begint aan te nemen" . Ik denk dat het verstandig is om hem dan maar g

jemig de pemig, volgens mij gaat 't inmiddels meer over alle soorten vlaaien dan over HiFi, hier op vlaai.nl uhhh, ik bedoel Hear.nl :D

ps.Haudio... kun je alvast 'n tipje van de sluier oplichten,via wat voor set we de draaitafels te horen krijgen ?

(las ik daarnet iets over Thiel? :( )

ben benieuwd? Ik hoorde van Ruud F dat er 'n zaak is in Assen waar nog nieuw vinyl te bestellen is. Effe nagevraagd vandaag en blijkt dat ze de LP's vaak al binnen 'n week in de winkel hebben. Cool!

Greetings,

Alco