Jump to content

Hoe ver ga je........

Douma
 Share

Recommended Posts

Ik was wel eens benieuwd.....

Nou hebben we hier op dit forum stapels aan audiofielen. De een geeft nog meer geld aan audio-apparatuur uit dan de ander. Maar zijn er ook mensen die in hun audiogekte niet alleen audio-apparatuur kopen, maar ook schilderijen van audio-apparatuur, beeldjes van versterkers of weet ik veel?

groeten,

Rienk

hmm, leuke,originele vraag.

...ik moet bekennen,...er is een tijd geweest dat ik inderdaad zo gek was dat ik naast m'n audioset ook nog ingelijste foto's van vaak diezelfde componenten (uit 'n tijdschrift of folder) aan de muur had hangen.

Daarnaast maakte ik ook van vrijwel elke set die ik tot nu toe heb gehad wel 'n keer een foto. Blijkbaar als herinnering omdat ik ergens in m'n achterhoofd wel wist dat 't ooit weer eens weggedaan werd. :rolleyes:

Tja,rare vogels soms,die audiofielen :D

Groeten,

Alco

Zelf doe ik er ook niet aan hoor. Sculpturen van versterkers en schilderijen van luidsprekers zie je niet bij mij in mijn kamer(is ook geen ruimte voor). Ik heb laatst wel al mijn oude audio-folders een knipbeurt gegeven. Vervolgens heb ik al dat uitgeknipte spul in een lijst gegooid en op mijn kamer gehangen(om de gaten van het darten van mijn broertje te verbergen.

groeten,

Rienk, die wel van bezigheidsterapie houdt