demon Posted 13 december 2001 Report Share Posted 13 december 2001 aangezien het nieuwe jaar er weer aankomt ben ik benieuwd of iemand nog goede voornemens heeft IK wel ik ga mijn kamer eens opruimen nee zonder gein ben ik van plan in het nieuwe jaar eens wat beter te gaan luisteren naar wat er voor mij na dat ik andere luidsprekers heb kan bereiken binnen een redelijk budget kan bereiken met buizen en netfilters oke toedeledikoe de groeten uit sneek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Hoi Demon, Heel wat goede voornemens voor het nieuwe jaar. Ik ga mijn huis verbouwen. De woonkamer wordt grondig aangepakt, de keuken gaat een etage naar boven zodat ik mijn set nog beter kan plaatsen en het beste van alles is dat ik een elektricien laat komen die voor mijn set een aparte groep aan moet leggen, ontstoord / gefilterd (nog meer tips misschien) met aan de wand een 9 aansluitingen die in ster moeten worden aangesloten. Lijkt me een goed voornemen toch Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kharn Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Mijn goede voornemens: -De ariel bouwen -Toch maar eens geld opzij leggen voor buizen.... -Op bezoek gaan bij andere leden, zodat ik ook eens hoor hoe het KAN klinken... Dat zal me wel even bezig houden denk ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Aangezien de medeforummers hierboven hun goede voornemens puur op audiogebied hebben toegespitst, zal ik dat voorbeeld maar volgen... Here it goes: -Electrostaten -Vinyl (de hardware met name) -Andere buizenversterker(s) Als ik daarna nog geld over heb gaat dat in een nieuwe badkamer. Met ingebouwde audioset natuurlijk Groet, Michel P.S. Demon, ik kreeg een mooie aanbieding op versterkergebied (single-ended monoblokken). Als ik daarop in ga heb ik een zeer goede EL34 versterker over... Interesse? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Mijn goede voornemens zijn: Gas terug nemen met me set en sparen voor een nieuwe computer, ga ik zelf samenstellen. Ik heb namelijk nog genoeg idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medus@ Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Mijn goede voornemens zijn: Gas terug nemen met me set en sparen voor een nieuwe computer, ga ik zelf samenstellen. Ik heb namelijk nog genoeg idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Goeie voornemens/wensen zat maar ze zijn nogal afhankelijk van de trekking van de oudejaars loterij. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 14 december 2001 Author Report Share Posted 14 december 2001 nou dan moet ik zeggen dat ik je weinig kans geef aangezien de vele miljoenen in sneek gaan vallen bij ene demon maar misschien dat er nog een klein prijsje voor je over blijft siep Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 14 december 2001 Report Share Posted 14 december 2001 Ach, anderhalve ton is genoeg voor m'n droom draaitafel/arm combo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Geplaatst door siep:Ach, anderhalve ton is genoeg voor m'n droom draaitafel/arm combo. Huh? 1500 kilogrammen? Groet, Michel die zijn versterker van 25 kilogrammen al heel wat vond Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Een Nottingham Analoque Spacedeck !!! (alleen de naam al). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tillie Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Mijn goede voornemen is: 'Eerst hard werken en daarna puur genieten' Groet, Tillie Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Kleine correctie met die anderhalve ton redt ik het niet meer, inflatie he. Dus 2 ton en wordt het geen starwars toestand zoals Henk wil maar een: Rockport System III Sirius. Eenmaal gezien en beluisterd. en nog steeds onder de indruk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Kun je mij uitleggen hoe je die mooie afbeeldingen in een bericht krijgt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Geplaatst door Henk:Kun je mij uitleggen hoe je die mooie afbeeldingen in een bericht krijgt? Op de volgende manier:(img)http://link/naar/de/locatie/van/de/afbeelding(/img) vervang hierbij de haakjes ( en ) door [ en ]. De afbeelding moet wel ergens op het net staan, aan plaatjes op je harde schijf hebben we niets. Succes, Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 hehe Ruud, Maar dan wel een echte amerikaanse sirius. Eigenlijk zou ik em nu al moeten bestellen maar je moet een aanbetaling doen van 50% en de uitslag van de oudejaars loterij is nog niet binnen. En om nou een hypotheek op een draaitafel te nemen wordt me te gek. Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Nee B2TB als het een paar centen mag kosten nemen we de beste nu nog in produktie draaitafel. En geen top technologie van 15 jaar terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 december 2001 Report Share Posted 15 december 2001 Ach, als de goede voornemens dan uit dure draaitafels bestaan, weet ik er ook nog wel eentje... Transrotor Gravita Nog steeds leverbaar (voor F130000,-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 16 december 2001 Report Share Posted 16 december 2001 Deze gaan ook gewoon met de stekker in het stopcontact?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 16 december 2001 Report Share Posted 16 december 2001 Hier komt ie (hoop ik) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Pelt Posted 16 december 2001 Report Share Posted 16 december 2001 Ik heb zeer goede voornemens, ik ga een bejaardenopvang oprichten voor audiofilen zodat zij op hun oude dag nog volop kunnen genieten en kunnen keuvelen over Audio Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 16 december 2001 Report Share Posted 16 december 2001 Geplaatst door Ruud:En hier is ie dan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaap Bruinsma Posted 16 december 2001 Report Share Posted 16 december 2001 Geplaatst door Lars Aberson:Mijn goede voornemens zijn: Gas terug nemen met me set en sparen voor een nieuwe computer, ga ik zelf samenstellen. Ik heb namelijk nog genoeg idee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts