Jump to content

Mxstream?

Ruud
 Share

Recommended Posts

Bedankt voor de tip, maar meer dan de packet loss verminderen kan met MXStream niet, aangezien KPN je verbinding afknijpt. Anders kun je surfen met max. 8 Mbit p/s. En dat is eek.gifeek.gifeek.gif

Cistron Telecom biedt dat aan, hebben alleen geen geld om gebruikers aan te sluiten. Toch wel leuk een gemiddelde download snelheid van 500 kb/s. (kiloBYTE ipv KPN kiloBIT)

Geplaatst door Avallon:

Bedankt voor de tip, maar meer dan de packet loss verminderen kan met MXStream niet, aangezien KPN je verbinding afknijpt. Anders kun je surfen met max. 8 Mbit p/s. En dat is    eek.gif    eek.gif    eek.gif  

Cistron Telecom biedt dat aan, hebben alleen geen geld om gebruikers aan te sluiten. Toch wel leuk een gemiddelde download snelheid van 500 kb/s. (kiloBYTE ipv KPN kiloBIT)

Met mijn eenvoudig kabelmodumpje haal ik al heel makkelijk 600 - 800 kb/s eek.gif:D

Geplaatst door Ome Henk:

Beste Audiopaul,

Hoe ouder hoe gelukkiger....     confused.gif

Groetnis, Henk die nu op 350 zit en inderdaad zelfs 's nachts forumt, maar dat doet Maarten ook    :D

Beste Ome Henk,

Jonge, jonge, kan het nog later? Op dat tijdstip lag ik lekker te dromen op twee oren! ;)

En, inderdaad Henk, hou ouder hoe gelukkiger! Maar niet van dit soort materiele zaken, maar meer van geluk in je leven! Dus.. met je gezondheid, de liefde en dat soort dingen (wens ik iedereen meteen even toe ;)! De rest is maar relatief! Wordt je echt niet gelukkiger van, maar het veraangenaamd je leven wel! :D