Ome Henk Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk:Dat onze Jos weer ff z'n kunsten mag tonen Ik ben in ieder geval verheugd dat "we" weer kunnen uitzien naar spectaculaire starts Goeie zaak dat er weer een Nederlander in de F1 gaat rijden. En liever Jos Verstappen dan Christijan Albers. Laat die nog maar ff het veld opvullen in de DTM. Is volgens mij nog lang niet aan F1 toe... 'In Jos I TRUST' zal ik maar zeggen Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik ben in ieder geval verheugd dat "we" weer kunnen uitzien naar spectaculaire starts ja,das natuurlijk prachtig nieuws! en nu maar hopen dat ie wat vaker op de baan blijft en uit de grindbak blijft -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tover Posted 25 januari 2003 Report Share Posted 25 januari 2003 Met de nieuwe regels wordt het wel weer leuker ook voor Jos de klos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nederbelg Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Hmm, Minardi is toch dat team met een abonnement op de achterste 2 startplekken? Nou ja, heeft Jos in ieder geval veel mensen voor zich bij de start om in te halen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blue-Eyes Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 En mooi dat de launch control verboden is dit jaar! Go Jos, Go! Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 nee,alle gekheid op 'n stokkie, we hopen natuurlijk allemaal op een mooi seizoen voor Jos. -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:nee,alle gekheid op 'n stokkie, we hopen natuurlijk allemaal op een mooi seizoen voor Jos. -- Hans. ...zei hij met een knipoog... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 dit gaat gewoon het mooiste seizoen van de formule 1 worden, en ik denk dat jos daar zeker van kan gaan profiteren, zoals geen kwalificatiemotoren meer geen launch en traction control meer als ie maar op zijn meters blijft letten komt het allemaal wel goed. ik ben namelijk bang dat er dit jaar plusminus iedere race een 6 tot 10 uitvallers zijn doordat er geen data meer uitgewisseld word tussen pits en auto Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 januari 2003 Report Share Posted 27 januari 2003 En een nieuw kwalificatie systeem. Met op zaterdag maar 1 snelle ronde (+ out- en inlap)... Leuk, leuk, leuk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 28 januari 2003 Report Share Posted 28 januari 2003 Alleen duurt het nog ff voor de eerste race is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 februari 2003 Report Share Posted 15 februari 2003 En dit seizoen neemt Jos geen enkel risico..... ........en heeft een Wegenwacht Totaalservice pakket genomen, m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 15 februari 2003 Report Share Posted 15 februari 2003 Ik weet alleen niet of Jos hier veel mee op schiet. Als dat gele wagentje iedere 3 rondes op moet komen draven dan verliest ie zo veel tijd dat ie 'm maar beter direct langs de kant kan laten staan. 't staat voor de statistieken namelijk beter om 12 keer met motorpech uitgevallen te zijn dan iedere keer op 3 uur achterstand binnengekomen te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 februari 2003 Report Share Posted 16 februari 2003 'T is geen Parijs-Dakar nee dan zou jos het nog beter doen want zoals we allen wel weten zijn er jaren geweest dat jos sneller en meer naast de baan reed dan erop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 16 februari 2003 Report Share Posted 16 februari 2003 Jos is zo'n beetje de enigste coureur die in staat is om met goed gevolg Parijs-Dakar per Formule 1 auto af te leggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 16 februari 2003 Report Share Posted 16 februari 2003 Nou zo kan ie wel weer. Laten we blij zijn dat er weer een Nederlander mee doet in de F1. En Jos is nog altijd Neerlands beste coureur ooit. Dat gezeik over grindbakken is gewoon gelul. Kijk de statistieken er maar eens op na: in de meeste gevallen viel hij uit door mechanische of elektronische pech en soms door een aanrijding (niet per se zijn schuld). Slechts een klein aantal keren is hij uitgevallen doordat hij zelf spinde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 16 februari 2003 Report Share Posted 16 februari 2003 ik zei toch ook jaren geweest ik zeg toch niet dat hij nadien niet is gegroeid op zijn driving skills Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 23 januari 2004 Report Share Posted 23 januari 2004 Zou het dit jaar ook weer doorgaan (ik hoop het onder het motto: beter iets dan niets) Er lijkt een grote kans in te zitten dat ie komend seizoen bij Jordan rijdt... Trust schijnt met een contract bezig te zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 25 januari 2004 Report Share Posted 25 januari 2004 Is dan dinsdag de kogel door de kerk Dinsdag tekent Verstappen Aanstaande dinsdag zal Jos Verstappen naar Silverstone vertrekken om daar het contract met Eddie Jordan te ondertekenen. Michel Perridon heeft dit bevestigd tegenover het AD. De directeur van Trust is daarmee opener dan het management van Jos Verstappen. Deze kondigden gisteren een absolute radiostilte af om alles in rust rond te krijgen tussen Verstappen, de sponsors en Jordan. "Ik heb Eddie na vijf uur nog even telefonisch gesproken en sfeer was ook meteen goed. Zand erover. We gaan er een mooi jaar van maken,'' aldus Perridon. Voor Jos en alle fans is er nu in ieder geval een hele last van de schouders gevallen. 'Ons Jos' rijdt volgend jaar. En wel in 't geel...... Ik hoop het Ik hoop het ook. Maar als het niet zo is, heeft die Perridon het mooi verkloot voor Jos. Er was een radiostilte afgekondigd, waar Jordan en het management van Jos zich keurig aan hielden, maar die media-geile Perridon moet weer wat roepen... Hopelijk zijn z'n miljoenen aantrekkelijk genoeg voor Jordan om hem er niet uit te schoppen omdat ie de radiostilte heeft verbroken... Overigens heeft Perridon wel vaker dingen geroepen die uiteindelijk niet uitkwamen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Je was me net voor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 In de stronthoop die Formule 1 heet vind ik Verstappen een mooie uitzondering. Dat hij zich uiteindelijk met opper strontvlieg Perridon op de been moest houden zinde me al niets, maar dit is helemaal k**!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul demo Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Het wordt tijd voor een boycot van alle Trust accecoires, heb toch altijd al betere ervaringen met Logitech gehad En verstappen? Ja die kan nu misschien beter verkassen naar Amerika, hij wordt er hier ook niet echt geloofwaardiger op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Wat een reacties weer. Ik denk dat niemand weet wat er werkelijk speelt en gespeeld heeft. Wie zegt nu dat het de schuld van Perridon is. In de tijd van Rothengatter was het ook allemaal niet zo gewelig. Al jaren lang hoor ik niets anders dan bespiegelingen, de onderhandelingen lopen al jaren Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 27 januari 2004 Report Share Posted 27 januari 2004 Nou volgens mij heeft hij nooit echt een kans gehad hoor. Heel eventjes misschien, toen ie in een Benetton reed (en dat was destijds een van de topauto's), maar later nooit meer. En bij Benetton was ie nog heel jong en heel onervaren (al had ie al wel de Marlboro Masters op z'n naam en was ie erg veelbelovend). Daar kwam nog eens bij dat ie de 'pech' had met Schumacher in een team te zitten. Op zich leuk om met zo'n topper op te trekken en je kan er waarschijnlijk veel van leren, maar het team richtte zich (opzich terecht) alleen op Schumi en de tweede rijder moest het dus doen met een auto die niet voor hem (en zijn eigen rijstijl), maar voor Schumi en Schumi's rijstijl gemaakt was. Eigenlijk is het heel knap dat Verstappen toen 2x derde is geworden. Waarvan 1x op de Hongaroring, een krap stuurmansbaantje (net een grote kartbaan). Na z'n Benetton-tijd heeft Verstappen alleen maar klote-teams gehad. Waarom? Geen idee. Misschien heeft ie net niet dat talent (of iets anders) wat een topper nodig heeft. Misschien was het slecht management. Misschien was het pech. Waarschijnlijk een combinatie van deze (en waarschijnlijk ook andere) factoren. Een keer nog heeft Verstappen een bij een wereldteam gezeten. Maar dat was een wereldteam dat het nooit tot de F1 schopte, omdat het ze te duur werd: Honda. Want Honda wilde (net als Toyota nu wel is gelukt; overigens ook met ongelovelijke bakken geld) een eigen team beginnen, met een eigen motor (hadden ze al succes mee gehad) en een eigen chassis (uitdaging). Uiteindelijk is het er niet van gekomen en dat is volgens Jos wel jammer, want het schijnt een bijzonder goede auto geweest te zijn (voor die tijd). Verder heeft Jos alleen klote-teams gehad: Simtec (heeft ie geloof ik 1 van de 5 races mee uitgereden; auto ging steeds stuk), Footwork/Arrows (ter ziele), Tyrrell (overgenomen door BAR), Stewart (nu Jaguar), Minardi (was niks, is niks, zal ook nooit wat zijn)... Het zat 'm gewoon niet mee. Niet in de laatste plaats omdat het bedrijfsleven in Nederland niet echt geinteresseerd was. Nu komt Trust met 10 miljoen. Hadden ze een jaar of 5 geleden (na de Honda-affaire of zo) moeten doen. Was er misschien nog wat leuks geworden van Jos. Nu blijft ie altijd die coureur die altijd maar in het grind stond (waar geen hond van waar is; hij is veel vaker uitgevallen doordat die kutauto's van 'm steeds stuk gingen)... Link to comment Share on other sites More sharing options...
conqubite Posted 29 januari 2004 Report Share Posted 29 januari 2004 Goh, dat we het hear ook nog over F1 en dan zelfs over Verstappen hebben. Was me nog nooit opgevallen. Een van mijn andere liefhebberijen is de auto/motorsport. Ik noem me zelf een fan van Verstappen, zonder lid te zijn van z'n fanclub overigens. Ook ik ben de afgelopen paar jaar behoorlijk afgeknapt op de F1. Verstappen is niet de beste coureur in de F1 maar dat geldt voor 19 coureurs. Ik volg hem al vanaf begin jaren 90 en hij verdient het om in een goed team voor de bovenste plaatsen te strijden. Ik ben een paar keer naar de GP van Belgie geweest, de sfeer is geweldig, het echt zien en horen van de wagens indrukwekkend maar de prijzen zijn volstrekt belachelijk en het is gewoon een gemaakt nepwereldje. Heb vorig jaar trouwens de Marcos van Cor Euser gezien en vooral gehoord op het TT circuit. Tegen dat geluid kan trouwens geen enkele F1 wagen of Moto GP motorfiets (wat een afschuwelijk geluid) op. Mega indrukwekkend, dat geluid vergeet ik van m'n leven niet meer. Al een tijdje had/heb ik geen goed gevoel over de onderhandelingen met Jordan. Het ging te moeilijk en het duurde te lang. Het lijkt me niet onmogelijk dat ze er alsnog uitkomen maar ik heb er niet heel veel vertrouwen meer in (voor zover ik dat had). Er zullen in dat geval wel wat ophelderende gesprekken gevoerd moeten worden lijkt me. Er vanuitgaande dat Jos er niet bij is zal ik heus nog wel kijken maar ik blijf er niet meer voor thuis en ik zal zelfs niet eens meer altijd kijken. Perridon bedoelt het goed maar wil zich te veel en te nadrukkelijk profileren waardoor het volgens mij averechts werkt. Niet verstandig, daarnaast lijkt Jos inderdaad afhankelijk van sponsors om nog een plek te bemachtigen. Misschien moet hij de eer maar aan zich zelf houden en simpelweg stellen dat hij van een dergelijk wereldje geen deel meer wil uitmaken. Maar wie weet komt er nog onverwacht een konijn uit e.o.a. hoed. Eigenlijk hoop ik toch stiekumpjes van wel. Moet je trouwens eens op z'n forum kijken (kom ik ook regelmatig, ik reageer bijna nooit). Je lacht je de ballen uit de broek. Wat daar allemaal voor onzin uitgekraamt wordt, niet normaal meer. Soms is het ook te triest voor woorden. Dan doen "we" het hear een heel stuk beter, uitzonderingen daargelaten (wie de schoen past......). Conqubite Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts