Jump to content

Ruud_F

Haudio
 Share

Recommended Posts

Post van 6 dec

forum

Forumlid # 121

Op forumlid gestemd:

Geplaatst 06 december 2002 08:33                      

--------------------------------------------------------------------------------

Ha sodejuu, AudioPaul en Ruud.

Jullie hebben het bij het reche eind, De Leonardo (is) was van mij.

Ik ga inderdaad een andere platenspeler aanschaffen, ik heb Haudio inmiddels ingeschakeld die voor mij wat info gaat verzamelen. Al enige tijd liep ik met het idee om de Leonardo te upgraden. Een andere arm, ander element, andere voeding, ander lager. Een upgrade die ook aardig in de papieren loopt. Tot op een dag dat ik een VPI Aries Scout had gehoord, en dacht van "jakkes" dit klinkt stukken beter (prijs VPI met element rond de 2800 Euro's). Toen heb ik maar besloten om de Leonardo weg te doen en voor een andere platenspeler te gaan. Ik heb diverse merken in mijn hoofd, VPI, Nottingham, Oracle, Clearaudio, Mitchell ook Transrotor natuurlijk. Ik realiseer me dat de Nottingham en de Oracle akelig duur zijn, daarom is voor mij een 2e handse Nottingham en Oracle zeker voldoende.

Om wat voorbeelden te noemen van platenspelers die ik op de korrel heb:

Nottingham Spacedeck met Interspace arm.

Clearaudio Evolution

VPI Aries Scout

Transrotor Orfeo of Fat Bob

Ach , ik moet de komende weken (of maanden) driftig luisteren en dan besluiten.

Dus, als er een nieuwe staat, meld ik me weer. Ik heb in ieder geval geen haast, dus het kan wel een paar maandjes duren.

--------------------

Het ergste virus is ....... Analoog

Ruud_F

een paar maanden, dus volgende maand komt Ruud boven water??

Daar zeg je wat Haudio...

Ruud F is inderdaad al weer een tijdje niet op 't forum geweest. Ik ben zeer benieuwd welke zijn nieuwe draaitafel wordt! De Transrotor Leonardo heb ik destijds bij hem mogen beluisteren en dat klonk al helemaa niet schlechte! :)

ps,Haudio... ehmm, wordt de site van AS binnenkort nog ge-update ?

Ik zie dat dat al bijna 5 maanden niet meer is gebeurd. eek.gif:rolleyes:

(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor. Ben altijd wel benieuwd wat voor occasions diverse HiFi zaken hebben staan :) )

Mvg,

Alco

Geplaatst door Alco:

Daar zeg je wat Haudio...

Ruud F is inderdaad al weer een tijdje niet op 't forum geweest. Ik ben zeer benieuwd welke zijn nieuwe draaitafel wordt! De Transrotor Leonardo heb ik destijds bij hem mogen beluisteren en dat klonk al helemaa niet schlechte!   :)

ps,Haudio... ehmm, wordt de site van AS binnenkort nog ge-update ?

Ik zie dat dat al bijna 5 maanden niet meer is gebeurd.   eek.gif   :rolleyes:

(gewoon uit nieuwsgierigheid hoor. Ben altijd wel benieuwd wat voor occasions diverse HiFi zaken hebben staan  :) )

Mvg,

Alco

Beste Alco,

Jazeker ,gaat er wat gebeuren .

Maarten is druk bezig.

MvG,

Haudio

Ruud heeft mij een week of 4 geleden ook nog gemaild. Hij had wat vragen (wanneer niet ;) ) over wat apparatuur. Hij kon een gemodde 2de hands AVM DAC2 kopen (mod was alleen een ander netsnoer, dus niet de upsample upgrade). Hij heeft er vervolgens vanaf gezien.

Daarna had hij nog een vraag over de ringmat. Wat hij daarmee gaat doen weet ik dus niet, want er is geen antwoord meer op gekomen.

Hij had wel (serieuze) interesse in de VPI Aries Scout. Of de ringmat deze draaitafel op een hoger niveau tilt is de vraag. Op mijn Michell Syncro is het weldegelijk een verbetering, maar dat is wel een compleet andere draaitafel.