Jump to content

MF in Singapore

seoman
 Share

Recommended Posts

Hoi Allemaal

Ik ben weer thuis en baal als een stier, brrr wat is het hier koud. Ik ben in een half uur verkouwen geworden. De omgevings temp was 40 graden gezakt eek.gifmad.gif

Ik ben naar de MF dealer in Singapore geweest en mijn god wat zien die tri vista's er goed uit. Volkomen onbetaalbaar voor mij maar goed je moet iets te dromen hebben.

Er is in Singapore een flatgebouw met alleen maar audio&video winkels. De

Ik had al vaker gehoord dat de electronicaspullen daar aanzienlijk goedkoper zijn dan bij ons. Helaas is het lastig hier te krijgen. De douane controleert steeds meer en als ze je grijpen had je het beter hier kunnen kopen, dan was je goedkoper uit geweest.

Het scheelt niet zo heel veel hoor!!!

Ze zijn er daar eerder bij dan hier in NL daarom lijkt het goedkoper. Als daar de nieuwe opvolger geintroduceerd wordt gaan de prijzen omlaag net als hier. Hier lopen ze alleen heel erg achter.

Groeten Simon

Hallo Seoman,

Niet dat ik er reclame voor wil maken, maar anderhalve week geleden trof ik vrijwel de gehele versterkerlijn van Musical Fidelity aan bij RAF, Amsterdam, inclusief de Tri-Vista.

Dit voor het geval er al mensen een trip naar Singapore aan het boeken zijn.

;)

Hans

Ok maar ik kom zelden in Adam. Zit vaker in Singapore ;)

Maar je hebt gelijk je hoeft geen reis naar Singapore te boeken om MF versterkers te zien.