SpeedyAndr Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Ik ben benieuwd hoe het nu gaat met zijn postings Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 29 januari 2003 Author Report Share Posted 29 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Die overeenkomst was me nog niet opgevallen Gelukkig maar Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 mij wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 mr krellinni Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Toch kan je bij jou post spreken over velzijdigheid Erik het gaat over drie dingen Panelen, cd spelers waar geen veschil tussen is en de Koda... Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 je vergeet orgels. oei oei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 29 januari 2003 Report Share Posted 29 januari 2003 Geplaatst door joopie:je vergeet orgels. oei oei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
radar Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 Vergeten is menselijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 ik ben van mening dat het hele sin-bin gebeuren een teken van onmacht is. er zullen best mensen nu wat " bibberend " posten,maar is dat dan de weg? -- Hans,zelfs met z'n hele server in de sin-bin Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: als ze maar niet op die van jou gaan lijken kijk Erik,zo maak je natuurlijk weinig vrinden. enuuh,het topic van Ome Dre is wel erg HOT op alle forum's. nee,ik zie Dre dan ook niet in de sin-bin belanden -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Hij doet anders wel zijn best Normaliter zou het allang zover zijn, dus je zult wel gelijk hebben net zoals in het echte leven zijn er mensen die,schijnbaar met het grootste gemak,met alles weg lijken te kunnen komen op HI-FI nl.......hoezeer ze dan ook hun best doen pas maar op Ome Henk,er is weer plaats in de sin-bin enuuh,ik kan je niet komen bezoeken als het gebeurd -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 januari 2003 Author Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: kijk Erik,zo maak je natuurlijk weinig vrinden. enuuh,het topic van Ome Dre is wel erg HOT op alle forum's. nee,ik zie Dre dan ook niet in de sin-bin belanden -- Hans Welk topic Hans , ik heb er meerdere gepost Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 30 januari 2003 Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik heb het er altijd naar m'n zin gehad. Wat ook blijkt uit het aantal posts op het oude/nieuwe forum. Jammer dat "ze" er volkomen naast zitten... Oh ja, mij gooien ze niet meer openlijk in de Sin-Bin, aangezien dat toch geen zin meer heeft. ik herken dat maar al te goed......helaas! en inderdaad,mij kan het ook geen jota meer schelen. -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 30 januari 2003 Author Report Share Posted 30 januari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: tja,dat is ook wel zo......, maaruuh,je hebt er maar 1 waar de vonken echt vanaf vliegen........toch? -- Hans Oh die, bij bifi.nl ( ) moet ik hem weer eens boven water halen, hear staat hij ook nog ergens te wachten op antwoord Ik moet zeggen dat de missie erg goed geslaagd is, ik heb nog nooit zoveel vonkjes om me heen gezien als nu Overigens zou ik niet eens de bin in mogen als ik me niet gedraag, ik mag meteen weg, dus ik hou me maar op de vlakte Bekende topics of niet, het forum groot gemaakt of niet, het blijft oppassen bij bifi.nl Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Mr Puccini is er weer. En na de discussie over zijn f a n t a s t i s c h e Technics cassettedeck en de toch wel erg matige kwaliteit van het in zijn ogen zwaar overgewaardeerde Nakamichi stelt hij de een vraag oover de Nak CR3 omdat hij die overweegt aan te schaffen.... Het blijft toch een hele vreemde vogel. Niet serieus nemen en zijn adviezen laten voor wat ze zijn: waardeloos! Link to comment Share on other sites More sharing options...
enno Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Beste Kermit, Ik vind het niet erg netjes van je om iemand op een ander forum af te katten. Het was denk ik beter geweest om deze reaktie op h*f*.nl te zetten. Enno Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 2 februari 2003 Report Share Posted 2 februari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, dat wordt daar direct "beloont" met een slotje vertel jij mij nou eens henk (sorry ome henk)waarom kan je op de eene site (vb) bose afbranden als je daar zin in heb,en op de andere site niet. ik word toch zo moe van die zin (anders gaat deze topic op slot). in plaats dat ze nu zelf eens een goed onderbouwd antwoord geven over een bepaald product maar dat lees je nooit. ik krijg dan ook de indruk dat ze zelf weinig verstand hebben van audio of zie ik dit allemaal verkeerd. ik gaat er vanuit als je een audioforum rund dat je er ook een klein beetje verstand van heb toch. of werkt een slager hier bij de groentenboer. ps. ik vind dat deze site's juist goed zijn voor bepaalde merken want dan kunnen ze beter hun best doen om hun product te verbeteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 Geplaatst door telefunken: of werkt een slager hier bij de groentenboer. nee,dat niet. maar op sommige site's werken mensen die hun plezier in de hobby hebben laten varen voor de jacht achter het slijk der aarde en dus; een ieder die op die site terecht komt zal met die negatieve input snel vertrouwd moeten worden,of anders er maar gewoon weg blijven. als geld begint te spreken,verlies je de integriteit en je onafhankelijkheid=einde hobby trek hieruit uw conclusie -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 op sommige site's werken mensen die hun plezier in de hobby hebben laten varen voor de jacht achter het slijk der aarde Ik schrijf hem op een tegeltje en hang hem zo snel mogelijk op het toilet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Ik schrijf hem op een tegeltje en hang hem zo snel mogelijk op het toilet. ja mooi niet? enuuh,heb je ook even op de tijd gelet? morgenstond heeft....,hang die der maar naast -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 enuuh,heb je ook even op de tijd gelet? Jazeker, ik zag de zon weer voor niets opkomen. morgenstond heeft....,hang die der maar naast Zo zie je maar weer, de meeste dingen hoeven helemaal niet zoveel te kosten. Eneeuh, inmiddels hangen er nu drie tegeltjes voor niets in het toilet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 3 februari 2003 Report Share Posted 3 februari 2003 Geplaatst door Edwin Snoek: Eneeuh, inmiddels hangen er nu drie tegeltjes voor niets in het toilet. waar 'n beetje hobby al niet goed voor blijkt wellicht een leuk topic? -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts