Nanning Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 hoi haudio (en iedereen!), Met mezelf gaat het goed, thanx! Met me installatie (mocht je daarnaar ook nieuwsierig zijn ) gaat het ook beter dan eerst... Een cd kan ik nu weer helemaal beluisteren zonder geirriteerd het volume te verlagen na 5 minuten.. Nu nog werken aan 3 fronten: transparantie, afbeelding en ultieme laagcontrole. Stuk voor stuk zaken die iets met goede kabels verbeterd kunnen worden denk ik.. Al met al ben ik qua audio een redelijk tevreden mens, alhoewel (veel) minder audiofiel dan ooit wel geweest. Er zijn ook andere hobbies weet je.. (AudioPaul weet welke.. het rijdt 1 op 8 en klinkt bij stijgende toerentallen enorm audiofiel !) Een stereo aan boord is dan ook niet nodig! Anyway, ik hoop dat et hier een beetje gezellig blijft (en misschien wat drukker) zodat ik me ook wat vaker zal aanmelden (was eerst nogal problematisch btw). Dat houdt de hobby interessant! Ik geloof dat op dat andere forum vooral mierenliefebbers aan hun trekken komen.... Schenk je trouwens nog altijd van die goede koffie haudio? Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 hmm, bovenstaande was dus bedoeld als antwoord op het andere topic.... ff wennen dus hiero! Wel mooi me eerste eigen topic op hear.nl !! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Quote Geplaatst door Nanning:hoi haudio (en iedereen!), Er zijn ook andere hobbies weet je.. (AudioPaul weet welke.. het rijdt 1 op 8 en klinkt bij stijgende toerentallen enorm audiofiel !) Nanning Eeeeuhj, laat me raden.... een witte Opel Kadett 1.1 GSI met kofferbak en vossestaart aan de binnenspiegel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Quote Geplaatst door Audiopaul:[QB] Eeeeuhj, laat me raden.... een witte Opel Kadett 1.1 GSI met kofferbak en vossestaart aan de binnenspiegel? Wel met een grote caravan erachter anders haald hij de 1 op 8 niet maar doet hij 1 op 18 De koffie is nog beter MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 Wanneer ik acter die grote caravan aanrijdt aal ik misscien 1 op 9 ... Tsja, en van een Kadett gsi kan ik alleen maar dromen..... Want die halen wel 1 op 12 !! hoi Paul, alles oed? Je zou je naam moeten veranderen in AudioRebel (het zal me geloof ik weinig moeite kosten om aan je verzoek te voldoen) Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 Jullie merken miscien dat er iets niet elemaal oed zit met mn toetsenbord. Ik probeer dit op te lossen met knippen en plakken van ontbrekende letters, maar soms zaie ik er eentje over et oofd... Nannin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Quote Geplaatst door Nanning:Wanneer ik acter die grote caravan aanrijdt aal ik misscien 1 op 9 ... Tsja, en van een Kadett gsi kan ik alleen maar dromen..... Want die halen wel 1 op 12 !! hoi Paul, alles oed? Je zou je naam moeten veranderen in AudioRebel (het zal me geloof ik weinig moeite kosten om aan je verzoek te voldoen) Nanning Ssssstttt!....niet verklappen! Stuur maar even een mail ter bevestiging! Ben je er trouwens al aan toe om me te ontvangen in je "Homestudio"? Ik kan wel een berg kabels meeslepen! Je moet trouwens ook weer eens naar mij komen, de verbeteringen zijn niet gering! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 Beste Paul, Ook zonder kabels ben je (weliswaar ietsje minder) van harte welkom!! Ik zou zeggen: Prik een datum en ik zeg je welke dag het is Nanning (die toch al benieuwd was naar de effecten van XTC, henno vergeet alleen nog steeds me er een mailtje over te sturen.. ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 Quote Geplaatst door Ome Henk:Dat werd tijd... Om weer eens naar Ede af te reizen bedoel je?? Of ken jij Pauls verbeteringen al?? O ja, hoi henk!! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 Komen jullie toch gezellig samen? Vang ik gelijk 2 Vlie....euhhj..Friezen in Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 15 december 2002 Author Report Share Posted 15 december 2002 hihi, Zo heb je het over Friezen, begint het morgen te dooien!! Nanning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 15 december 2002 Report Share Posted 15 december 2002 ...Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever dooie Friezen... -vrij naar Herman Finkers Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanning Posted 16 december 2002 Author Report Share Posted 16 december 2002 Quote Geplaatst door Henrie:...Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever dooie Friezen... -vrij naar Herman Finkers En daar zijn er al genoeg van. Sterker nog er komen er iedere dag weer nieuwe bij........ Ikzelf geef dan ook de voorkeur aan Finkers Elfstedenlied... Nanning (leaver dea as slaaf ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts