ErikvandeBelt Posted 16 december 2002 Report Share Posted 16 december 2002 Moet niet veel gekker worden. liep zaterdag de mediamarkt in den haag in, stonden daar een paar van die grote hoornen van Avantgarde. Let wel speakers in prijsklasse avalon ... Dit verwacht je toch niet echt bij de mediamark. (trouwens geen prijskaartje gezien) gr. Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
LaMa Posted 16 december 2002 Report Share Posted 16 december 2002 Welk type, de uno duo of trio? Ook bij de mediamarkt zullen ze wel onbetaalbaar zijn... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikvandeBelt Posted 16 december 2002 Author Report Share Posted 16 december 2002 > Welk type, de uno duo of trio? ???? kweenie, ik ken ze niet zo goed. Ze waren in elk geval groot en imposant.Ik zag een grote hoorn boven, een kleinere daar onder en helemaal beneden een zwarte doos naar ik aanneem voor de lage tonen. >>>Ook bij de mediamarkt zullen ze welonbetaalbaar zijn... als ze uberhaubt te koop zijn vast wel. Maar mischien staan ze er alleen maar omdat het er wel stoer uit ziet en dat mensen gaan denken dat ze daar de beste spullen verkopen. ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke speakers bij mediamarkt gaat kopen. (zie je je daar al aankomen met de vraag dat je ze wel ff thuis wil beluister ?? )) gr. Erik gr. Erik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 16 december 2002 Report Share Posted 16 december 2002 Klopt, bij de Mediamarkt in Groningen heb ik ze oo kzien staan. Onvoorstelbaar wat Mediamarkt moet met zulke speakers. Waar en waarmee wil men dat demonstreren... Ze hebben geen aparte luisterruimte en geen fatsoenlijke set om ze mee aan te sturen, alleen Japanse minisetjes met turbo-megabass en -tig bands equalizers,etc.. Het meest frapante vond ik echter wel 't bordje dat ik onlangs op de speaker zag staan, namelijk.... hang on............ VERKOCHT!!! Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 Da's niet zo vreemd Alco. Bij de Mediamarkt heb je ook hele dure plasmaschermen enzo. Er is een select gezelschap Groningers wat er plezier in heeft om op zaterdagmiddag in de mediamarkt te staan onderhandelen over dit soort dingen zonder het ook maar gezien of gehoort te hebben. Vooral die overbetaalde pseudo vedettes van een voetbalploeg waarvoor ik ten koste van heel erg veel geld het hele land doorreis hebben hier een handje van. Terwijl ik dan thuis m'n kater zit te verwerken van wederom een nederlaag staan hun prominent op hun balkon met een fles drank, vrouwen en sigaretten over de Hoornse plas heen te kijken terwijl op de achtergrond een bakbeest van een Krell versterker een efficient hoornsysteem aanstuurt. Dit is dus het punt waar mijn twee grote passie's bij elkaar komen. Is het niet schitterend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 Ze gaan niet voor puur Puur, dus hoeveel geld ze ook uitgeven, ze horen niks. Net goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts