SpeedyAndr Posted 1 februari 2003 Report Share Posted 1 februari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Speedy Andre, je lijkt wel een slome psychiater, met een snelle naam. Hans Alles is waar ...... tot ...... Ik zag het topic wat laat, moet kunnen Ik noem mezelf speedy, zodat ik elke keer dat ik het lees er weer over na denk, want ik ben idd niet de snelste En van wie ik weet dat ze erg snel zijn, weet ik ook dat ze veel vaker dan ik naderhand hun foutjes moeten corrigeren zodat we per saldo weer even snel zijn Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 februari 2003 Report Share Posted 1 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 1 februari 2003 Report Share Posted 1 februari 2003 Geplaatst door joopie: ongelofelijk hoe snel jij van spullen verwisselt , en gedachten. Je kunt iig niet zeggen dat mijn leventje snel saai wordt Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
jopie Posted 1 februari 2003 Report Share Posted 1 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts