Henrie Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 maar wel leuk: http://campagnes.bone.nl/staatsloterij/oll...le/bowling.html Voor als je niks beters te doen hebt, zeg maar. Mijn record ligt trouwens op 178. Kijken wie dat kan overtreffen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hvsl Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 Yesssss,, ik heb al 6 punten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 Ik heb net ook ff gegooit, maar met een Logitech Trackman Marble FX is het behoorlijk vervelend gooien Bij Miniclip vind je trouwens nog veel meer spelletjes e.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2002 Author Report Share Posted 17 december 2002 Hehe... een trackball werkt sowieso klote vind ik Op www.spelletjes.nl en www.fhm.com staan ook een hoop spelletjes... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 december 2002 Report Share Posted 17 december 2002 Geplaatst door Henrie:Hehe... een trackball werkt sowieso klote vind ik Hoezo? Een muis zuigt pas werkelijk. Ik geef je gelijk als je het over een trackball hebt die je met de duim moet bewegen, daar kan ik ook niet mee overweg, maar een FX is wel wat anders. Bovendien stoor ik me er mateloos aan dat als je een muis gebruikt je dat ding telkens op moet tillen om 'm weer op de juiste plek te zetten, omdat je weer ergens tegenaan rijdt of aan het einde van de muissmat of tafel zit. Tel maar eens hoe vaak je die muis optilt binnen een kwartier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 17 december 2002 Author Report Share Posted 17 december 2002 De snelheid van het reageren van een muis kun je instellen, dus ondanks dat ik slecht een zeer beperkte ruimte heb voor mijn muis (ter grootte van een muismat) heb ik weinig last van optillen. En ik stoor me er zeker niet aan. Nee ik vind trackballs uitermate irritant. Ik heb er een maand of 2 mee gewerkt toen ik voor nood bij mijn broer inwoonde (studentenkamers waren/zijn schaars). Die heeft ook een trackball (een Logitec; weet het type niet, maar het is er een die je zowel met duim als met (wijs)vinger kunt besturen). Ik had toen zelf nog geen computer en moest dus wel met de trackball werken als ik een computer 'nodig had'. Wat overigens wel irritant is, is dat ik geen draadloze muis heb. En het draag ligt over het toetsenbord (kan helaas niet anders). Dus als ik een nieuwe muis koop, wordt het een draadloze, en waarschijnlijk ook een optische... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jahe Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Mmmm... mijn hoogste score is nu 111 gr. Jahe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hero Elzinga Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Geplaatst door Sodejuu: Bovendien stoor ik me er mateloos aan dat als je een muis gebruikt je dat ding telkens op moet tillen om 'm weer op de juiste plek te zetten, omdat je weer ergens tegenaan rijdt of aan het einde van de muissmat of tafel zit. Probeer het volgende dan eens. Beweeg de muis in tegenover gestelde richting tot je aan de rand van het scherm komt. Ga nu gewoon door voor zover je ruimte hebt. Waneer je nu terug keert naar de oude positie begint het pijltje ommidelijk te bewegen. In feite heb je de rand van het scherm (=werkings gebied muis) verplaatst. Vaak is nu de gewenste positie bereik baar. Voor mensen die het eens willen proberen dit proefje. 1 pliaats pijl midden op scherm. 2 Pak muis op. 3 plaats deze op linkerbovenhoek muis mat. 4 Beweeg muis naar rechteronderhoek muis mat. 5 beweeg naar linkerbovenhoek scherm. Oja mijn score is 32 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Geplaatst door Hero Elzinga: Probeer het volgende dan eens. Beweeg de muis in tegenover gestelde richting tot je aan de rand van het scherm komt. Ga nu gewoon door voor zover je ruimte hebt. Waneer je nu terug keert naar de oude positie begint het pijltje ommidelijk te bewegen. In feite heb je de rand van het scherm (=werkings gebied muis) verplaatst. Vaak is nu de gewenste positie bereik baar. Voor mensen die het eens willen proberen dit proefje. 1 pliaats pijl midden op scherm. 2 Pak muis op. 3 plaats deze op linkerbovenhoek muis mat. 4 Beweeg muis naar rechteronderhoek muis mat. 5 beweeg naar linkerbovenhoek scherm. Oja mijn score is 32 Leuke tip Hero, maar zoals reeds eerder opgemerkt maak ik gebruik van een Trackman Marble FX en ben er zeer tevreden mee. Ik heb er zelfs voor mijn werk nog een extra aangeschaft Voor mij geen muizen meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts