The Koosjer connection Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Tja,ik heb hulp nodig nu wat is het probleem?; ik haalde sinds jaar en dag mijn muziek-info van deze,en andere,site's & de OOR. samen kwam ik dan tot een aardig kompleet beeld van het nieuwe werk wat in een maand uit kwam. OOR nam ik ook mee op emigratie een aantal jaren geleden om op de hoogte te blijven van de recenties. dat ik daar een hoge prijs voor betalen moest nam ik op de koop toe... nu echter,bij het aanbreken van het nieuwe jaar kreeg ik de accept-giro met een prijs-stelling van ruim 400% ten opzichten van een jaar in Nederland. het bedrag van ruim 282 euro was voor mij teveel om nog verder met OOR te gaan. dus.......geen recenties meer en dat is knap lullig voor een junk! is er iemand bereid,en in het bezit van een scanner,wat recenties deze kant uit te laten komen on-line? achterin de uitgave's staat de moordlijst en het elftal. daar alleen al zou ik zeer mee tevreden zijn. mijn on-uitsprekelijke dank voor eventuele hulp in deze.... -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Hoi Hans, Ik ben niet op het blad geabonneerd, maar heb je al eens op hun website gekeken? Misschien staat daar wel het een en ander waarmee je alvast vooruit kunt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ik heb volgens mij hier ook eens een link geplaatst naar de recensies van het blad Audio. Helaas kan ik 'm zelf niet meer vinden. Heb jij die nog Sodejuu Hoi Henk, Ik kan me voorstellen dat je die niet meer vindt. De Netedition-site is compleet overhoop gehaald en heeft overal "eigen" sites van gemaakt. Audio vind je nu dus op Audio.de Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 31 januari 2003 Report Share Posted 31 januari 2003 Hier kun je alles vinden, zowel de moordlijst als info over recensies: link Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 1 februari 2003 Author Report Share Posted 1 februari 2003 woorden schieten mij te kort, ik krijg er vochtige ogen van allemaal hartelijk dank voor de input! -- Hans. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts