The Koosjer connection Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 oke Ruud -- Hans Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection:oke Ruud -- Hans Haha, zie ik hier de value for money ratio in gevaar komen? Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Koosjer connection Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 Geplaatst door The Koosjer connection: nee hoor,helemaal niet Dre! kan alleen niet zo snel meer de bedragen voor de geest halen,zal de facturen der bij moeten halen,en dat zal zoeken worden zo na de emigratie. verder ben ik er erg tevreden mee,en dus heeft het voor mij zijn waarde meer dan bewezen. bedoel je dat met je ratio? -- Hans. Doe geen moeite, zo belangrijk zijn die bedragen niet, w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 11 februari 2003 Report Share Posted 11 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Er waren mensen met een nog grotere bek!!! Vandaar dat vraagteken. Jaja Erik is plots niet meer in cdspelers ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door RonL: Weer in voor een wedstrijdje Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door RonL: Weer in voor een wedstrijdje Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Bla bla-bla bla bla bla-bla bla bla bla-bla-bla-bla blabap balap bla-bla bla-bla..... bla Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door Kermit:Bla bla-bla bla bla bla-bla bla bla bla-bla-bla-bla blabap balap bla-bla bla-bla..... bla Link to comment Share on other sites More sharing options...
RonL Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door erik klijnsmit: ps : jij kwam toch ook as vrijdag naar mij . ik ben benieuwd hoe die esl,s in mijn kamer klinken . neem wat muziek mee Dus we gaan weer luisteren ipv lullen? Ik weet niet of ik onder mijn 'amoureuze verplichtingen' uitkom a.s. vrijdag. Ik hou je op de hoogte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 12 februari 2003 Report Share Posted 12 februari 2003 Geplaatst door Ruud: Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 februari 2003 Report Share Posted 13 februari 2003 Ben ik anderhalve dag in Engeland, staan er ineens 20 mailings. Andre, laat ze maar bla, bla, bla-en, we gaan gewoon vergelijken. Of dit nou een wedstrijd heet of niet. Ik ben gewoon benieuwd hoe de Array's zich houden tegenover dit HIGH END (ja ja met hoofdletters) geweld. Mail even op hansvanliempd@planet.nl voor een afspraak. Trouwens in welke omgeving moet ik zijn ???? Hopelijk niet naar de noordpool (of daar vlak onder, Friesland of zo)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 13 februari 2003 Report Share Posted 13 februari 2003 Ooooo.....me Henk komt ook uit die hoek. We hebben trouwens vrienden in dat land, en ik moet als Brabander toegeven dat de Friezen ons meevallen. Alleen dat Fries he..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 13 februari 2003 Report Share Posted 13 februari 2003 Geplaatst door Hans van Liempd:Ben ik anderhalve dag in Engeland, staan er ineens 20 mailings. Andre, laat ze maar bla, bla, bla-en, we gaan gewoon vergelijken. Of dit nou een wedstrijd heet of niet. Ik ben gewoon benieuwd hoe de Array's zich houden tegenover dit HIGH END (ja ja met hoofdletters) geweld. Mail even op hansvanliempd@planet.nl voor een afspraak. Trouwens in welke omgeving moet ik zijn ???? Hopelijk niet naar de noordpool (of daar vlak onder, Friesland of zo)? Doe maar Rotterdam, staat ook onder mijn postings Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door Ome Henk: Ach, als je ermee opgegroeid bent, valt het reuze mee Doe mij maar Drents (als het een accent moet zijn). Dat versta ik tenminste wel. Tukkers lukt (inmiddels) ook best aardig, maar het zelf praten valt nog niet mee... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door Henrie: Doe mij maar Drents (als het een accent moet zijn). Dat versta ik tenminste wel. Tukkers lukt (inmiddels) ook best aardig, maar het zelf praten valt nog niet mee... Bid'ie ook niet veur brune boon'n dan Mojje, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door Henrie: Doe mij maar Drents (als het een accent moet zijn). Dat versta ik tenminste wel. Tukkers lukt (inmiddels) ook best aardig, maar het zelf praten valt nog niet mee... Fries gaat echt wel,met een beetje moeite. En Drents is gemakkelijk................. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door Haudio: Fries gaat echt wel,met een beetje moeite. En Drents is gemakkelijk................. MvG, Haudio Fries kan ik niet. Verstaan misschien nog wel, maar er zijn soms ook woorden in het Fries die ik echt niet kan plaatsen... Wie bedenkt er nou zoiets als Jiskefet (=vuilnisbak). 't Is dat er een serie is geweest die net zo heet, anders wist ik echt niet wat dat betekent... Drents is denk ik alleen makkelijk als je uit 'het noorden des lands' komt. Ik ken bijvoorbeeld een Amsterdammer en die verstaat er echt geen drol van... Ik versta Amsterdams dan weer wel (grotendeels )... Overigens heeft Drents ook wel woorden die je niet snapt als je ze nog nooit gehoord hebt (die lijken dus totaal niet op het Nederlandse woord). Vertel mij als niet-Drent maar eens wat 'brummels' (hoop dat ik dat zo goed schrijf) zijn bijvoorbeeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans van Liempd Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Een opmerking, en het hele topic is weer naar z'n kl..... Rotterdam, dat is goed te doen. Ik kijk vanavond in m'n mailbox (ben nu op m'n werk). Link to comment Share on other sites More sharing options...
dick jansen Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Vertel mij als niet-Drent maar eens wat 'brummels' (hoop dat ik dat zo goed schrijf) zijn bijvoorbeeld Bramen Maar wat is een oostindische kievit Met groet, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door dick jansen:Vertel mij als niet-Drent maar eens wat 'brummels' (hoop dat ik dat zo goed schrijf) zijn bijvoorbeeld Bramen Maar wat is een oostindische kievit Met groet, Ben jij ook import-Overijssel of zo? Het klopt wel wat je zegt Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 14 februari 2003 Report Share Posted 14 februari 2003 Geplaatst door Ome Henk:Stelletje kwartels Dat komt tenminste weer in de buurt van "wat een stelletje doven" Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts