Turbomarco Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 hallo allemaal wel ff wennen hiero hoor. Maar goed hoe lang gaat die stilte duren? en hoe werkt dat met die icoontjes? laat maar ik heb het al heheheheh Greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 hallo turbo. ik heb er ook een paar gevonden klote zeg mag er maar max 8 plaatsen. geinig die icoontjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door telefunken:hallo turbo. ik heb er ook een paar gevonden klote zeg mag er maar max 8 plaatsen. Ja gelukkig wel. Anders gaat de inhoud van de posts wel erg onder het uiterlijk lijden... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Maar goed hoe lang gaat die stilte duren? Info hierover staat in de gepubliceerde brief vermeld. Uitgangspunt is om de stilte te handhaven zolang er nog geen toezeggingen gedaan zijn omtrent een op redelijke termijn herinvoeren van beide rubrieken. Groet, Henno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Ik vind het maar onzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wild Bill Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 In principe wordt elke stuk van het spraaksignaal langer dan 10 ms zonder enig geluid aangemerkt als stilte. De uitzondering is natuurlijk de stilte voor de plof van een explosief. De stilte begint daar waar het voorafgaande foneem onherkenbaar wordt. In de praktijk betekent dat dat er hoogstens nog wat 'ruis' of andere 'niet-spraakgeluiden' aanwezig mogen zijn. De stilte eindigt op het punt waar er weer spraakgeluiden zijn. Smakken, ademgeluiden e.d. tellen niet mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door Puur:Ik vind het maar onzin. Ik dacht dat jij voor Puur ging Puur. Met het herinvoeren van een gemodereerd off-topic zal je de flauwekul uit de serieuze rubrieken kunnen weren, tenminste, mits je goed modereerd. Op de langere termijn zal je dus een "puurder" forum krijgen. Daarnaast ken jij blijkbaar de recensierubriek niet die in het oude forum te vinden was. Hierin stonden tientallen zo niet honderden leuke en interessante ervaringen te lezen over luistersessie's van forumleden onder elkaar en allerlei componentbesprekingen. Deze rubriek is een groot gemis vind ik, en met mij velen! Waarom hifi.nl deze niet wil h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 anders probeer je dit : Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 whahahahahaha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Ik ben inderdaad niet erg bekend met het oude forum. Dit is misschien wel een van de redenen dat ik het onzin vind. Ik heb mijzelf gewoon nog nooit beperkt gevoelt op het huidige forum, dwz. dat ik alles kan zeggen wat ik wil zeggen. (ik denk dat ik gewoon weinig te melden heb ) Vandaar dat ik niet vanzelfsprekend mee ga in jullie boycot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gitaarwerk Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 en dat is goed puur dus als jij geen nut ziet.. hoef je toch ook niet mee te gaan ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Henno, Ik heb besloten toch met jullie boycot mee te doen. Dit omdat een forum waarop iedereen alles moet kunnen zeggen, binnen bepaalde fatsoensgrenzen, voor mij ook belangerijk is. Ik voel me dus solidair. Ik hoop via mail of dit forum de stand van zaken van jouw te vernemen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Ga voor actie!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
telefunken Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 hallo puur. ik dacht toch echt op het andere forum iets te lezen over het gezeik van oftopics. en dat je liever had dat het zo rustig zou blijven wel leuk dat je dan hier ook zit. wat kan een mens toch snel van gedachte veranderen. solidairiteit is wel belangrijk vind ik. het is alleen jammer dat niet iedereen mee doe anders zou jp wel anders piepen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door telefunken:...anders zou jp wel anders piepen. Balkenende?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Ik heb m'n post maar weer verwijderd. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door Edwin Snoek:Ik heb m'n post maar weer verwijderd. Edwin Welke, waar Je sig (achterhaald) moet met een T Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 sig (achterhaald) moet met een T Seg Andree, je blijvt me tog nied voorddurend agterfolgen med je ferbeteringen. Is goed, ik zal hem gelijk weer even aanpassen. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Al is Speedy Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puur Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door telefunken:hallo puur. ik dacht toch echt op het andere forum iets te lezen over het gezeik van oftopics. en dat je liever had dat het zo rustig zou blijven wel leuk dat je dan hier ook zit. wat kan een mens toch snel van gedachte veranderen. Ken je die van die smilie met een knipoog.....want die stond er namenlijk achter . Overigens vind ik het wel jammer als een topic verzand in ouwejongenskrentebrood gezeik. Vandaar mijn steun aan een speciaal hoekje hiervoor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door Puur:Henno, Ik heb besloten toch met jullie boycot mee te doen. Dit omdat een forum waarop iedereen alles moet kunnen zeggen, binnen bepaalde fatsoensgrenzen, voor mij ook belangerijk is. Ik voel me dus solidair. Ik hoop via mail of dit forum de stand van zaken van jouw te vernemen. Hoi Puur, Geweldig! Bedankt voor je solidariteit! De reden van die gebalde vuist in je sigplaatje is nu tenminste duidelijk voor ons. Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als je in die "actietopic" alsnog openlijk je solidariteit toont, want eerst kwam je nogal "tegen" over. Dan weet JP tenminste ook wat Puur doet! Is het ook goed als we je naam in de actiebrief zetten bij de ondertekening? Groet, Henno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 18 december 2002 Report Share Posted 18 december 2002 Geplaatst door Edwin Snoek: Seg Andree, je blijvt me tog nied voorddurend agterfolgen med je ferbeteringen. Is goed, ik zal hem gelijk weer even aanpassen. Edwin Ferbeteringen is fout. Het moet fuhbeturringen zijn. Wel op bleivuh lettuh! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Turbomarco Posted 19 december 2002 Author Report Share Posted 19 december 2002 hey je ken natuurlijk ook nog bij masuji.com je eieren kwijt best wel leuk een nieuw forum. greetz Marco Link to comment Share on other sites More sharing options...
PD Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 en weer is het muisstil op het forum... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 19 december 2002 Report Share Posted 19 december 2002 Het is jammer dat er een aantal scheit aan ons en de actie hebben, anders hadden de verlangde rubrieken er binnen een paar dagen geweest. We moeten eigenlijk de namen noteren die nog steeds posten... die mensen mogen straks NIET in de recensie- en off-topic rubriek komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts