Jump to content

stilte

Turbomarco
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door telefunken:

hallo turbo.

ik heb er ook een paar gevonden    mad.gif    :D    :rolleyes:    cool.gif    eek.gif    ;)    confused.gif

klote zeg mag er maar max 8 plaatsen.

Ja gelukkig wel. Anders gaat de inhoud van de posts wel erg onder het uiterlijk lijden...

In principe wordt elke stuk van het spraaksignaal langer dan 10 ms zonder enig geluid aangemerkt als stilte. De uitzondering is natuurlijk de stilte voor de plof van een explosief.

De stilte begint daar waar het voorafgaande foneem onherkenbaar wordt. In de praktijk betekent dat dat er hoogstens nog wat 'ruis' of andere 'niet-spraakgeluiden' aanwezig mogen zijn.

De stilte eindigt op het punt waar er weer spraakgeluiden zijn. Smakken, ademgeluiden e.d. tellen niet mee.

Geplaatst door Puur:

Ik vind het maar onzin.

Ik dacht dat jij voor Puur ging Puur. ;)

Met het herinvoeren van een gemodereerd off-topic zal je de flauwekul uit de serieuze rubrieken kunnen weren, tenminste, mits je goed modereerd. Op de langere termijn zal je dus een "puurder" forum krijgen. ;)

Daarnaast ken jij blijkbaar de recensierubriek niet die in het oude forum te vinden was. Hierin stonden tientallen zo niet honderden leuke en interessante ervaringen te lezen over luistersessie's van forumleden onder elkaar en allerlei componentbesprekingen.

Deze rubriek is een groot gemis vind ik, en met mij velen! Waarom hifi.nl deze niet wil h

Ik ben inderdaad niet erg bekend met het oude forum. Dit is misschien wel een van de redenen dat ik het onzin vind. Ik heb mijzelf gewoon nog nooit beperkt gevoelt op het huidige forum, dwz. dat ik alles kan zeggen wat ik wil zeggen. (ik denk dat ik gewoon weinig te melden heb :D ) Vandaar dat ik niet vanzelfsprekend mee ga in jullie boycot.

Henno,

Ik heb besloten toch met jullie boycot mee te doen. Dit omdat een forum waarop iedereen alles moet kunnen zeggen, binnen bepaalde fatsoensgrenzen, voor mij ook belangerijk is. Ik voel me dus solidair. Ik hoop via mail of dit forum de stand van zaken van jouw te vernemen.

hallo puur.

ik dacht toch echt op het andere forum iets te lezen over het gezeik van oftopics.

en dat je liever had dat het zo rustig zou blijven wel leuk dat je dan hier ook zit.

wat kan een mens toch snel van gedachte veranderen.

solidairiteit is wel belangrijk vind ik.

het is alleen jammer dat niet iedereen mee doe anders zou jp wel anders piepen.

Geplaatst door telefunken:

hallo puur.

ik dacht toch echt op het andere forum iets te lezen over het gezeik van oftopics.

en dat je liever had dat het zo rustig zou blijven wel leuk dat je dan hier ook zit.

wat kan een mens toch snel van gedachte veranderen.

Ken je die van die smilie met een knipoog.....want die stond er namenlijk achter ;). Overigens vind ik het wel jammer als een topic verzand in ouwejongenskrentebrood gezeik. Vandaar mijn steun aan een speciaal hoekje hiervoor.

Geplaatst door Puur:

Henno,

Ik heb besloten toch met jullie boycot mee te doen. Dit omdat een forum waarop iedereen alles moet kunnen zeggen, binnen bepaalde fatsoensgrenzen, voor mij ook belangerijk is. Ik voel me dus solidair. Ik hoop via mail of dit forum de stand van zaken van jouw te vernemen.

Hoi Puur,

Geweldig! Bedankt voor je solidariteit! De reden van die gebalde vuist in je sigplaatje is nu tenminste duidelijk voor ons. :D

Het zou natuurlijk helemaal te gek zijn als

je in die "actietopic" alsnog openlijk je solidariteit toont, want eerst kwam je nogal "tegen" over. ;)

Dan weet JP tenminste ook wat Puur doet! cool.gif

Is het ook goed als we je naam in de actiebrief zetten bij de ondertekening? :rolleyes:

Groet,

Henno

Geplaatst door Edwin Snoek:

Seg Andree, je blijvt me tog nied voorddurend agterfolgen med je ferbeteringen.     :D

Is goed, ik zal hem gelijk weer even aanpassen.    ;)     :D

Edwin

Ferbeteringen is fout. Het moet fuhbeturringen zijn. Wel op bleivuh lettuh!