Henrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Foute splaatsing speakersFoute plaatsing versterkers Foute kast (reflexies) Geen gedempte akkoustiek Dan wil je mijn kamer niet zien. Staan behoorlijk vol, stenen muren (geen behang of iets dergelijks, alleen wat posters/vlaggen hier en daar...) en mijn boxen staan al helemaal niet in een goede opstelling. Komt nog bij dat mijn kamer behoorlijk klein is (zo'n 4,60 x 2,90 m) en mijn versterker staat in een soort IKEA-kastje (wel op de bodem) alle bassen op te vangen... Maar ja, je moet wat als je student bent... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 ...om nog ff door te gaan op het vorige bericht: Je wilt ook niet weten wat er allemaal mee staat te resoneren als ik 'Numb' van Portishead draai... Daar zit zo'n 'vervelend' harde bas in (op net de goede toonhoogte) dat mijn kast en mijn bureau zo'n beetje uitelkaar trillen... Met name de deuren van de kast trillen als een gek tegen de kast... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Geplaatst door Henrie:...om nog ff door te gaan op het vorige bericht: Je wilt ook niet weten wat er allemaal mee staat te resoneren als ik 'Numb' van Portishead draai... Daar zit zo'n 'vervelend' harde bas in (op net de goede toonhoogte) dat mijn kast en mijn bureau zo'n beetje uitelkaar trillen... Met name de deuren van de kast trillen als een gek tegen de kast... Misschien reden om het een ietsiepietsie zachter te zetten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Misschien reden om het een ietsiepietsie zachter te zetten Tijd voor een grotere kamer zou ik zeggen (en wat minder brakke kasten zou ook geen kwaad kunnen), maar ja ik heb helemaal geen geld voor een grotere kamer... arme student he... Maar ik ben nu weg, ben er zondagavond weer... groeten iedereen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Ik neem aan dat dit een van Klaas zijn droomsets is anders had dat geintje van de staatsloterij er niet bij gehoeven,okki nokki! Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Ken je trouwens dat nummer ('Numb'), Ruud? Zo ja, dan zul je wel snappen wat ik bedoel met die harde bas... Ps. Het is het nummer dat ze ook voor de reclame voor de nieuwe Nissan Primera gebruiken... Je weet wel, met die dolvijnen die uit een plas op straat komen 'vliegen' en zo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 30 augustus 2002 Report Share Posted 30 augustus 2002 Geplaatst door Henrie: Dan wil je mijn kamer niet zien. Staan behoorlijk vol, stenen muren (geen behang of iets dergelijks, alleen wat posters/vlaggen hier en daar...) en mijn boxen staan al helemaal niet in een goede opstelling. Komt nog bij dat mijn kamer behoorlijk klein is (zo'n 4,60 x 2,90 m) en mijn versterker staat in een soort IKEA-kastje (wel op de bodem) alle bassen op te vangen... Maar ja, je moet wat als je student bent... Nee maar als je een set koopt van een ton of meer kun je beter eerst een ruim huis kopen. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts