Alco Posted 3 augustus 2001 Report Share Posted 3 augustus 2001 Hee,verrek, bijt ik 't spits af? (gniffel) Allereerst wil ik Haudio (Henk) bedanken voor de enorm leuke en gezellige dag. Ik vond 't een zeer geslaagde dag en ik vondt 't een openbaring om te zien dat er anno 2001 nog dergelijke HiFi-zaken zijn die nog zoveel aandacht schenken aan 't welhaast dood gewaande (voor 't grote publiek) analoge gebeuren. Ongekend vondt ik ook de sfeer in de winkel. Je hebt absoluut niet 't idee dat je er als klant een winkel binnenkomt en ook zo gezien wordt. Nee, het is meer alsof je bij 'n goede kennis op visite bent. In alle rust (nou,ja qua tijd dan,want rustig was 't niet altijd) kon men zich de diverse muzikale lekkernijen laten smaken. (en niet alleen muzikale lekkernijen!) Ook de vlaaien waren heeeeerlijk,Sodejuu! Jemig de pemig,die hebben ze veeels te lekker gemaakt, 't zou verboden moeten worden! uhh,..effe voor de mensen die er vandaag niet bij waren. Ik ben niet van 't Haudio-promotieteam en ik krijg er ook geen korting of wat dan ook voor om nu even 'n ophemelend verhaaltje te schrijven! Dus, hier mijn eerlijke bevindingen: Set:1 (om 't maar effe zo te noemen) Accuphase voor-eind versterker Transrotor Connaiseur draaitafel Monitor Audio luidsprekers (ben type effe kwijt) Om heel eerlijk te zijn vond ik deze set niet echt boeiend. (zeker gezien de prijs) Set-2: Geintergreerde Roksan Caspian versterker. Transrotor Leonardo draaitafel met 't Goldring Eroica element. Lehmann MC-voorversterker Wederom Monitor Audio luidsprekers. Deze ruimte was een stuk kleiner,maar de set klonk stukken beter, naar mijn mening. Er werd een dieper en ruimtelijker beeld neer gezet met een beter plaatsing en 'n beter gedefinieerd laag. Toch vondt ik 't totale geluidsbeeld nog 'n klein beetje aan de harde/schelle kant. (misschien ook de de ietwat harde akoestiek van de kamer? grindvloer) i.c.m./of de metalen woofers en tweeter van de MA's. Set-3: De duurste set maar absoluut de meerdere in alle opzichten. Audio Analoque voor-eind versterker (als ik me niet vergis) Transrotor Sirius draaitafel en eerst Dunlavy speakers die na 'n paar uur plaats maakten voor 't merk "Vaessen". Verbluffend! Ook op 'n laag volume wist deze set te boeien,vooral met de Vaessen speakers. Ik vindt 't vaak moeilijk om precies met allerlei termen te omschrijven hoe iets klinkt. Een set/de muziek die de set voortbrengt boeit me, of boeit me niet. 1 ding werd me in ieder geval duidelijk vandaag. De passie voor analoog blijkt duidelijk,wanneer men binnen wandelt bij AS. (buiten voor de etalage begint 't kwijlen al) ps. De AR klonkt erg goed,Henk! en dat nog wel voor 'n draaitafel die eigenlijk nog lang niet in optima forma was. Petje af! (ook wat betreft de fraaie afwerking van deze speler) Kortom, ik vond 't een erg geslaagde dag! ben benieuwd naar de reacties (en foto's!) van de andere forum-buddies. See Y'all Groeten, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Snif, didn't make it... Bedankt voor je verslag Alco! Ik vond de foto's al onder het oorspronkelijke kopje, geplaatst door "het HEAR-team". Groet, Tuby , die er volgende keer (hoopt-ie) wel bij zal zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Henk, Michiel, Dimitri (en alle andere aanwezigen), Bedankt voor een zeer gastvrije, interessante, goedklinkende, dorstlessende en smakelijke dag (ben net thuis). Morgen weer een dag ... Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Hoi all, Ik ben nu eindelijk thuis van een enerverende dag (thuis gearriveerd om 03:07, snel h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Beste allemaal! Allereerst..Henk, Michiel, Dimitrie,Ron, bedankt voor alles! Henk, je hebt dit super georganiseerd en is absoluut vatbaar voor herhaling! Jammer dat ik een beetje verlaat was, sodejuuuuuu.....@#%#&*!! Niettemin heb ik een goede indruk gekregen van wat er allemaal gepresenteerd werd en dankzij het verslag van Alco ben ik nu helemaal bij!(mooi verslag, Alco, even de foto's erbij en het is af!) Leuk trouwens ook om met de forummers kennis te maken die ik nog niet persoonlijk had ontmoet! En tof van Paul van het HEAR-team om ook langs te komen en de foto's te maken, Paul.. bedankt! Enne ...Sodejuu, no hard feelings, man! Maarre.....de volgende keer pak ik toch maar weer m'n eigen auto! Voor mij was het in ieder geval een onvergetelijke dag , die absoluut herhaald moet worden! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Henk, Michiel, Dimitri en Ron, Bedankt voor de leuke dag die ik gisteren heb mogen beleven bij AudioSelectief. Een dag die ik niet zal vergeten en ik sluit me aan bij AudioPaul, een dag die zeker herhaald moet worden Verder is het erg leuk geweest om de mensen te mogen leren kennen van het Forum. Ruud, Maarten, AudioPaul, Sodejuu, Alco het was erg aangenaam om met jullie kennis te maken Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Dankzij het 'andere forum' werd ik geattendeerd op de analoge dag bij Audio-Selectief. Ik heb me hier uitstekend vermaakt en ben onder de indruk geraakt van de 'analoge' mogelijkheden. Bovendien ontdekte ik dit forum, waar ik ook plezier aan hoop te beleven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul:Enne ...Sodejuu, no hard feelings, man! Maarre.....de volgende keer pak ik toch maar weer m'n eigen auto! Voor mij was het in ieder geval een onvergetelijke dag , die absoluut herhaald moet worden! Can't blame you, man. Dat zou ik ook doen als ik jouw was . Ik hoop dat, tegen de tijd dat de volgende ontmoeting plaatsvind, ik een beter vervoermiddel ter beschikking, heb, al doettie 't nu weer perfectemundo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door richard:Dankzij het 'andere forum' werd ik geattendeerd op de analoge dag bij Audio-Selectief. Ik heb me hier uitstekend vermaakt en ben onder de indruk geraakt van de 'analoge' mogelijkheden. Bovendien ontdekte ik dit forum, waar ik ook plezier aan hoop te beleven. Welkom bij de klup, Richard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Hoe droevig is dit alles, een Analoog debielen bijeenkomst terwijl ik nog niet terug ben van vakantie, moet zeker nog eens over..................... Zaterdag wel de restjes van de vlaai mogen opeten. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Jitze:Hoe droevig is dit alles, een Analoog debielen bijeenkomst terwijl ik nog niet terug ben van vakantie, moet zeker nog eens over..................... Zaterdag wel de restjes van de vlaai mogen opeten. Groet Jitze Jammer dat je er niet bij kon zijn Jitze. Ook Audiopaul en ik allmost didn't make it , maar gelukkig toch wel. Ik hoop dat de vlaai nog heeft gesmaakt . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2002 Report Share Posted 30 juli 2002 Goh, Het is alweer een jaar geleden dat we deze meeting gehad hebben. Wordt het niet eens tijd om dit nog eens over te doen op een of andere manier . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 30 juli 2002 Report Share Posted 30 juli 2002 Prima idee! Toch zijn er na die datum nog verscheidene bijeenkomsten geweest, zoals eentje in oktober 2001 en de laatste in april van dit jaar. Of tellen die niet mee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 30 juli 2002 Report Share Posted 30 juli 2002 Geplaatst door Ome Henk:Kennelijk heeft die eerste de meeste indruk gemaakt... Hoe kan het ook anders, ik heb 'm (samen met Audiopaul) bijna compleet gemist. En toen moest alles in een sneltreinvaartje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 31 juli 2002 Report Share Posted 31 juli 2002 Prima idee, Ik ben ook aanwezig Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 31 juli 2002 Report Share Posted 31 juli 2002 Mag ik ook meespelen???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Zo, en wanneer gaat de reunie plaats vinden? Ik dacht zo ergens in de eerste of tweede week van september. Op een vrijdag of een zaterdag? Wat geniet de voorkeur? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Ik stem voor de tweede week. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Geplaatst door sodejuu:Zo, en wanneer gaat de : Dru Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: Wat zou het zijn zonder mij ? Inkoppertjes gevraagd Inmiddels mijn eerste Bankiertje "proberen" te nuttigen Heb je er nog steeds geen geproeft , en je bent er al zo vaak geweest BTW: wel voor 17:00u bestellen, anders krijg je er w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: Inmiddels mijn eerste Bankiertje "proberen" te nuttigen Het was een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Mag ik ook komen ?? MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 6 augustus 2002 Report Share Posted 6 augustus 2002 Geplaatst door Haudio: Mag ik ook komen ?? MvG, Haudio Doe maar niet joh............. veel te vermoeiend. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 7 augustus 2002 Report Share Posted 7 augustus 2002 Geplaatst door Haudio: Mag ik ook komen ?? MvG, Haudio Ja, en je wordt thuisgebracht ... M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 9 augustus 2002 Report Share Posted 9 augustus 2002 Perfect initiatief om weer een dergelijke dag te organiseren. In overleg met Haudio heb ik iemand gepolst om met een aantal typen platenschoonmakers en middelen aanwezig te zijn. Er is nog niets definitief. Ik gooi het maar in de groep om te polsen of dit een interessant onderwerp is voor die dag Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts