Jump to content

Verslag Analoge dag bij Audio-Selectief

Alco
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Henk&audio:

Perfect initiatief om weer een dergelijke dag te organiseren. In overleg met Haudio heb ik iemand gepolst om met een aantal typen platenschoonmakers en middelen aanwezig te zijn. Er is nog niets definitief. Ik gooi het maar in de groep om te polsen of dit een interessant onderwerp is voor die dag

Groeten,

Henk

Natuurlijk is dat interessant. Voor mij wel tenminste ;)

Heeft iemand er nog over een datum gedacht? Ik had zelf gedacht aan 6, 7, 13 of 14 september. Als ik het goed heb heeft Maarten al te kennen gegeven liever op 13 of 14 sept. Mij maakt het niks uit, ik heb dan toch vakantie :P

14 september he, het had een mooie dag kunnen zijn voor onze prijsvraag,maar helaas wil Alco nog steeds niet meewerken.

Ik heb de LP destijds ter beschikking gesteld dus wil ik maar voorstellen om hem op die dag in de verloting te gooien.

Dus heren briefje met naam erop bij binnenkomst inleveren en je maakt kans op een 180grams LP uit de Living Stereo serie van Classic Records.

Prijsuitreiking 17.00 uur door notaris Niemeyer.

14 september he, het had een mooie dag kunnen zijn voor onze prijsvraag,maar helaas wil Alco nog steeds niet meewerken.

Ik heb de LP destijds ter beschikking gesteld dus wil ik maar voorstellen om hem op die dag in de verloting te gooien

'k was 't zelf alweer vergeten... de prijsvraag.

Tja, sorry heren... ;)

't schiet niet echt op heh,ik heb alweer maaanden 't zelfde in huis. :D:P

Ik doe m'n best jongens :D

Zolang ik nog in m'n huidige flat woon (met zo'n kl_tenkoestiek) heb, zal er niet meer dramatisch veel veranderen, denk ik...

Laterrr,

Alco cool.gif

:) Dus ik schrijf 14 sept. vast in potlood op de kalender :)

Ik zou het leuk vinden als een ieder een favoriete LP/CD meeneemt zodat ik weer wat ideeen voor m'n verzameling kan opdoen en we ook wat gericht kunnen luisteren.

gr,

Maarten

He jongens ik ben nu ook wel benieuwd wie nou wie is. Dus als er nog plek is wil ik mezelf graag uitnodigen ;)

Is er nog plek?

Groeten Simon

Ik heb trouwens een vrij aardige camera.

Hint

Geplaatst door seoman:

He jongens ik ben nu ook wel benieuwd wie nou wie is. Dus als er nog plek is wil ik mezelf graag uitnodigen    ;)

Is er nog plek?  

Groeten Simon

Ik heb trouwens een vrij aardige camera.

Hint

Waarom zou er geen plek meer zijn? Zover ik weet is er bij AS plek zat (alleen de keuken is erg klein). Tot nu toe zijn Ruud, Maarten, Henk & Audio (1 persoon), Jitze en ondergetekende zeker van de partij. Ik denk dat Ome Henk er ook wel zal zijn, want die woont daar bijna. Audiopaul is er waarschijnlijk ook, mits hij terug is van vakantie. Alco is er normaliter ook wel bij, Ruud_F zegt altijd dat hij komt, maar is helaas vaak verhinderd. Bovendien verwacht ik Depeter en Demon, zij wonen immers in Sneek (net als Ome Henk (die heeft blijkbaar 2 woningen in Sneek :P)) Ik hoop dat Henno ook van de partij is met eventueel wat kabeltjes ;)

Volgens mij moet ik toch maar een nieuwe topic starten waar iedereen zich (zonder verplichtingen) kan "aanmelden".

Geplaatst door Ome Henk:

Als ie maar genoeg megapixels heeft...    :rolleyes:    ;)

Wie!? Die Sony das maar een 18 bitter.

En heeft een bittere bijsmaak h

Volgens mij moet Haudio maar snel aan de slag...  

Hebben jullie suggesties wat er aan bod MOET komen

Ik heb een poging gedaan om een assortimentje platenreinigers naar Sneek te laten komen. Het is de fabrikant van Quality Service. Of het gaat lukken is nog niet bevestigd.

Verder lijkt het mij aardig om iets te doen met diverse toebehoren. Ruud zou dan met Jitze kunnen duelleren wie de meeste vibraties kan elimineren.

Groeten,

Henk

Ik heb dus net die aanmeld-topic gestart. Daar staat ook vermeld wat we zoal kunnen verwachten. Die demperstrijd staat er echter niet bij. Jitze heeft vorige keer daar al duchtig mee gedemonstreerd. 't Viel wat minder op omdat Frits de hele tijd over de Klipschen aan het vertellen was.