Sodejuu Posted 9 augustus 2002 Report Share Posted 9 augustus 2002 Geplaatst door Henk&audio:Perfect initiatief om weer een dergelijke dag te organiseren. In overleg met Haudio heb ik iemand gepolst om met een aantal typen platenschoonmakers en middelen aanwezig te zijn. Er is nog niets definitief. Ik gooi het maar in de groep om te polsen of dit een interessant onderwerp is voor die dag Groeten, Henk Natuurlijk is dat interessant. Voor mij wel tenminste Heeft iemand er nog over een datum gedacht? Ik had zelf gedacht aan 6, 7, 13 of 14 september. Als ik het goed heb heeft Maarten al te kennen gegeven liever op 13 of 14 sept. Mij maakt het niks uit, ik heb dan toch vakantie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 9 augustus 2002 Report Share Posted 9 augustus 2002 14 sept Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 9 augustus 2002 Report Share Posted 9 augustus 2002 14 september he, het had een mooie dag kunnen zijn voor onze prijsvraag,maar helaas wil Alco nog steeds niet meewerken. Ik heb de LP destijds ter beschikking gesteld dus wil ik maar voorstellen om hem op die dag in de verloting te gooien. Dus heren briefje met naam erop bij binnenkomst inleveren en je maakt kans op een 180grams LP uit de Living Stereo serie van Classic Records. Prijsuitreiking 17.00 uur door notaris Niemeyer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 augustus 2002 Author Report Share Posted 9 augustus 2002 14 september he, het had een mooie dag kunnen zijn voor onze prijsvraag,maar helaas wil Alco nog steeds niet meewerken.Ik heb de LP destijds ter beschikking gesteld dus wil ik maar voorstellen om hem op die dag in de verloting te gooien 'k was 't zelf alweer vergeten... de prijsvraag. Tja, sorry heren... 't schiet niet echt op heh,ik heb alweer maaanden 't zelfde in huis. Ik doe m'n best jongens Zolang ik nog in m'n huidige flat woon (met zo'n kl_tenkoestiek) heb, zal er niet meer dramatisch veel veranderen, denk ik... Laterrr, Alco Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alco Posted 9 augustus 2002 Author Report Share Posted 9 augustus 2002 ahum,...'k wil alleen nog wel een nieuw rack Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 9 augustus 2002 Report Share Posted 9 augustus 2002 Dus ik schrijf 14 sept. vast in potlood op de kalender Ik zou het leuk vinden als een ieder een favoriete LP/CD meeneemt zodat ik weer wat ideeen voor m'n verzameling kan opdoen en we ook wat gericht kunnen luisteren. gr, Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 10 augustus 2002 Report Share Posted 10 augustus 2002 ik krijg het idee dat nadat de invasie van duitsers geweest is dan weer een invasie van audiofreaks is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door demon:ik krijg het idee dat nadat de invasie van duitsers geweest is dan weer een invasie van audiofreaks is En misschien ook nog wel van ex.hifi forumleden Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: En misschien ook nog wel van ex.hifi forumleden Lekker smaakvolle opmerking 14 sept ben ik al volgeboekt Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 He jongens ik ben nu ook wel benieuwd wie nou wie is. Dus als er nog plek is wil ik mezelf graag uitnodigen Is er nog plek? Groeten Simon Ik heb trouwens een vrij aardige camera. Hint Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door seoman:He jongens ik ben nu ook wel benieuwd wie nou wie is. Dus als er nog plek is wil ik mezelf graag uitnodigen Is er nog plek? Groeten Simon Ik heb trouwens een vrij aardige camera. Hint Waarom zou er geen plek meer zijn? Zover ik weet is er bij AS plek zat (alleen de keuken is erg klein). Tot nu toe zijn Ruud, Maarten, Henk & Audio (1 persoon), Jitze en ondergetekende zeker van de partij. Ik denk dat Ome Henk er ook wel zal zijn, want die woont daar bijna. Audiopaul is er waarschijnlijk ook, mits hij terug is van vakantie. Alco is er normaliter ook wel bij, Ruud_F zegt altijd dat hij komt, maar is helaas vaak verhinderd. Bovendien verwacht ik Depeter en Demon, zij wonen immers in Sneek (net als Ome Henk (die heeft blijkbaar 2 woningen in Sneek )) Ik hoop dat Henno ook van de partij is met eventueel wat kabeltjes Volgens mij moet ik toch maar een nieuwe topic starten waar iedereen zich (zonder verplichtingen) kan "aanmelden". Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 OK count me in. Camera gaat mee. Wil je trouwens mijn Sony zien?? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door seoman:Wil je trouwens mijn Sony zien?? Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
TannoJ Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ik wil ook wel komen als er nog plaats is! Mvrgr John Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Hoi John, Voor jouw geldt hetzelfde als voor Simon. Iedereen is welkom. (Zut, nou met ik toch maar een nieuwe topic starten ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Als ie maar genoeg megapixels heeft... Wie!? Die Sony das maar een 18 bitter. En heeft een bittere bijsmaak h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk&audio Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Volgens mij moet Haudio maar snel aan de slag... Hebben jullie suggesties wat er aan bod MOET komen Ik heb een poging gedaan om een assortimentje platenreinigers naar Sneek te laten komen. Het is de fabrikant van Quality Service. Of het gaat lukken is nog niet bevestigd. Verder lijkt het mij aardig om iets te doen met diverse toebehoren. Ruud zou dan met Jitze kunnen duelleren wie de meeste vibraties kan elimineren. Groeten, Henk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 augustus 2002 Report Share Posted 17 augustus 2002 Ik heb dus net die aanmeld-topic gestart. Daar staat ook vermeld wat we zoal kunnen verwachten. Die demperstrijd staat er echter niet bij. Jitze heeft vorige keer daar al duchtig mee gedemonstreerd. 't Viel wat minder op omdat Frits de hele tijd over de Klipschen aan het vertellen was. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts