Ruud_F Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Hallo Allen, Het is inmiddels weer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gezien bij AS te Sneek. Daarom lijkt het me een goed idee als ons weer eens treffen in Sneek en voor de die-hards onder ons ook nog een bankiertje consumeren Aangezien enkelen van ons druk aan het verbouwen zijn (waaronder ik zelf) en pas na maart tijd hebben stel ik voor dat we in april weer eens bij elkaar komen. Zelf denk ik dan aan 6 april (zaterdag) En denk er aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd dus kom op, Be There !! Voor de nieuwkomers op dit forum, ook jullie zijn van harte welkom. We maken er een gezellige dag van. Vergeet niet goede zin mee te nemen en ook vinyl (want daar draait het toch om bij AS te Sneek) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ruud_F: Vergeet niet goede zin mee te nemen en ook vinyl (want daar draait het toch om bij AS te Sneek) Nou gezellige chatboxers, Vinyl???..hoef ik in ieder geval nie te komen.... Als er nou een vette set-up staat met T+A + Cabasse Baltic + Sub.....dan denk ik er over na. Wil ik EIGEN (digitaal) werk draaien.. Geetz Mies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ome Henk: Wie weet kan dat geregeld worden. AS is tenslotte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ruud_F:Hallo Allen, Het is inmiddels weer een tijdje geleden dat we elkaar hebben gezien bij AS te Sneek. Daarom lijkt het me een goed idee als ons weer eens treffen in Sneek en voor de die-hards onder ons ook nog een bankiertje consumeren Hoezo, nog een keer een bankiertje consumeren. In al die keren dat ik daar ben geweest nog nooit een bankiertje mogen proeven . Haudio houdt je ook zo bezig . Geplaatst door Ruud_F:Aangezien enkelen van ons druk aan het verbouwen zijn (waaronder ik zelf) en pas na maart tijd hebben stel ik voor dat we in april weer eens bij elkaar komen. Zelf denk ik dan aan 6 april (zaterdag) En denk er aan, hoe meer zielen hoe meer vreugd dus kom op, Be There !! Voor de nieuwkomers op dit forum, ook jullie zijn van harte welkom. We maken er een gezellige dag van. Vergeet niet goede zin mee te nemen en ook vinyl (want daar draait het toch om bij AS te Sneek) Prima datum en het idee is ook OK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 ik hoop er dan ook bij te zijn aangezien ik tegen die tijd bezig ben met mijn opleiding ga ik gewoon hopen dat ik dat weekend geen wacht heb maar er zijn wel hele hoge muren voor nodig om mij binnen te houden terwijl er over bankiertjes en een beetje audio geluld word Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 dan wel onder het genot van een bankiertje en een koud glas bier dan hoef ik toch niet meer te rijden kan altijd nog met een taxi thuiskomen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ruud: EIGEN = zelfgemaakt Ruud, Eigen werk = eigen muziekkeuze. Ben als dood dat ik dan naar audiofiele?? plingplong mooie geluiden en niet om aan te horen CD's moet gaan zitten luisteren. Ik koop CD's voor de muziek daarna is het mooi meegenomen als de artiest in kwestie de moeite heeft genomen er een behoorlijke opname van te (laten) maken. Greetz Mies En ja, ik vind Cabasse VETklinken. Hard en strak....LIVE dus! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ruud: Verder ben ik ook nog niet gekomen Nee, van bankiers ben ik tot nog toe geen gram aangekomen. Het probleem wordt om VOOR 17.00 uur bij die bank te zijn, daarna maken ze volgens mij geen bankiers meer. Ik vind het overigens wel gezellig als er de volgende keer wat meer mensen in de ochtend aanwezig zou zijn. Ook leuker voor Henk en z'n medeorganisators/importeurs. Count me in ... Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Vinyl???..hoef ik in ieder geval nie te komen.... Als er nou een vette set-up staat met T+A + Cabasse Baltic + Sub.....dan denk ik er over na. Wil ik EIGEN (digitaal) werk draaien.. volgens mij is mies ook wel een beetje bang dat ie door het analoogvirus besmet word maar mies geen nood we hebben in sneek meer dan analoog is het dan trouwens ook de bedoeling dat ik in mijn nette gestreken uniform kom ???? en we kunnen natuurlijk ook met de bankier in overleg dat we een afhaalmenu aan bankiertjes rond 1300 uur ophalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door demon:is het dan trouwens ook de bedoeling dat ik in mijn nette gestreken uniform kom ???? Die camouflagebroek en je rooie jas met helm kennen we ondertussen wel. Een net pak zou niet misstaan Geplaatst door demon:en we kunnen natuurlijk ook met de bankier in overleg dat we een afhaalmenu aan bankiertjes rond 1300 uur ophalen 1300 uur is wel wat vroeg voor deze gast uit het zuiden des lands (die waarschijnlijk weer via Ede mag gaan rijden ), maar zou toch moeten kunnen. dan zal ik die heerlijke kop koffie bij Audiopaul maar eens over moeten slaan. Moet er nog v...i bij ????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 8 januari 2002 Author Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door demon: is het dan trouwens ook de bedoeling dat ik in mijn nette gestreken uniform kom ???? Och Demon, In DT ben je van harte welkom. Als je dan ook nog de platte pet op zet dan ben je helemaal een plaatje om te zien Wel met gepoetste schoenen verschijnen !! En natuurlijk de ROT's. Indien aanwezig dan graag ook de onderscheidingen dragen. Dus: MLV, ZMV, Scherpschutter, Wing, VN Medaille(s) Groetjes, Ruud_F die 13 jaar in het leger heeft gezeten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 8 januari 2002 Author Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door sodejuu: 1300 uur is wel wat vroeg voor deze gast uit het zuiden des lands Moet er nog v...i bij ????? Je mag ook via Assen rijden en als je toch niets te doen hebt, dan kunnen we vrijdag 5 april ff lekker klussen bij mij thuis Enne VLAAI ????? LEKKER !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door Ruud_F: Je mag ook via Assen rijden en als je toch niets te doen hebt, dan kunnen we vrijdag 5 april ff lekker klussen bij mij thuis Enne VLAAI ????? LEKKER !!!!! Daar kan over gepraat worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mies Posted 8 januari 2002 Report Share Posted 8 januari 2002 Geplaatst door demon: volgens mij is mies ook wel een beetje bang dat ie door het analoogvirus besmet word Demon, Wees niet bang...Ik slik al jaren AA vitaminen (AntiAnaloog) Mies Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 9 januari 2002 Report Share Posted 9 januari 2002 In DT ben je van harte welkom. Als je dan ook nog de platte pet op zet dan ben je helemaal een plaatje om te zien Wel met gepoetste schoenen verschijnen !! En natuurlijk de ROT's. Indien aanwezig dan graag ook de onderscheidingen dragen. Dus: MLV, ZMV, Scherpschutter, Wing, VN Medaille(s) Groetjes, Ruud_F die 13 jaar in het leger heeft gezeten welk onderdeel heb je dan bij gezeten ???? baret dragen we binnen niet natuurlijk schoenen poetsen alleen als ik in dt(dranktenue) hoge schoenen(kisten) kom want die andere schoenen bah nee en onderscheidingen heb ik nog niet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 11 januari 2002 Report Share Posted 11 januari 2002 Denk maar niet dat die AA vitaminen de analoogkoorts tegen kunnen houden, Mies. Maar als je ze op de proef zou willen stellen, moet je zeker even langskomen bij AS. groeten, Rienk (die niet in AA vitaminen gelooft) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk Posted 19 januari 2002 Report Share Posted 19 januari 2002 mmmm, 6 april, het voorjaar hangt in de lucht, windkracht 6, de surfplank kan uit zijn stalling, geen tijd meer voor audio. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 19 januari 2002 Report Share Posted 19 januari 2002 Wat! Geen tijd meer voor audio! Voor audio maak je tijd. Bouw desnoods een radiootje in je surfplank. Misschien een leuk projectje voor van de zomer. groeten, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 januari 2002 Report Share Posted 19 januari 2002 Geplaatst door Henk:mmmm, 6 april, het voorjaar hangt in de lucht, windkracht 6, de surfplank kan uit zijn stalling, geen tijd meer voor audio. Ik dacht toch dat Sneek aan het Sneker meer ligt . Kun je daar dan niet surfen en gelijk ff bij AS binnenwandelen? Je mag ook in je wetsuit komen, want ik geloof niet dat Haudio een dresscode voor zijn winkel heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 19 januari 2002 Report Share Posted 19 januari 2002 je kan met die surfplank met een beetje moeite voor bij de a.s komen en vind je het vreemd dat je geen tijd hebt want tijd heb je niet tijd maak je dus wij verwachten jou ook 6 april henk demon die 6 april eerst lekker uit gaat slapen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 22 januari 2002 Author Report Share Posted 22 januari 2002 Geplaatst door demon: demon die 6 april eerst lekker uit gaat slapen Enne, Waar ga je uit slapen Demon Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 22 januari 2002 Report Share Posted 22 januari 2002 Thuis uitslapen op plusminus een handgranaatworp afstand van de a.s (als je heel ver met zo'n ding gooit dan) en als het meezit en ik geen weekend binnen moet blijven op de kazerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Douma Posted 22 januari 2002 Report Share Posted 22 januari 2002 Thuis uitslapen op plusminus een handgranaatworp afstand van de a.s(als je heel ver met zo'n ding gooit dan) en als het meezit en ik geen weekend binnen moet blijven op de kazerne Een heel weekend! Is er op de kazerne wel de mogelijkheid om van wat muziek te genieten? greetz, Rienk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 22 januari 2002 Report Share Posted 22 januari 2002 Een heel weekend! Is er op de kazerne wel de mogelijkheid om van wat muziek te genieten? binnenkort vast wel aangezien ik gewoon er nog een setje bij ga kopen voor op de kazerne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 30 januari 2002 Report Share Posted 30 januari 2002 Henk en ik hebben gisteravond enig vooronderzoek gedaan, dit ter voorkoming van wandelingen door een regenachtig en winderig Sneek op zoek naar een plaats om een hapje te kunnen eten, we mogen zeggen dat dit avontuur - zeer aangenaam - geresulteert heeft in een reservering in een zeer aan te bevelen etablissement met als naam " de Wijsneus ". Mogelijk vooral door dit laatste voelden wij ons bijzonder aangetrokken tot deze gelegenheid. Na een uitstekend verzorgd maal, besloten we ter plekke reeds te reserveren voor 6 april. Gaarne vernemen wij welke slimmerikken in of door een wijsneus wensen te worden verzorgd, voorzover dit te doen heeft met de verzorging/versterking van de inwendige mens. Overigens heeft Henk ooit de zaak voorzien van een geluidsinstallatie, waarbij ik nu niet zo zeker weet of dat een aanbeveling zou kunnen zijn................ Om niet alsnog paniek in de tent te laten ontstaan graag een berichtje als je wilt blijven eten in Sneek. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts