Sodejuu Posted 30 januari 2002 Report Share Posted 30 januari 2002 Ik sluit me aan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 30 januari 2002 Report Share Posted 30 januari 2002 Ik ook, al heb ik geen idee hoe een wijsneus smaakt. groetum, Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 Neen Henk, zoals je kunt waarnemen is z'n aanwezigheid op het forum nog duidelijk ondermaats, zo ook z'n algemene gesteldheid. Maar er is hoop, onkruid vergaat namelijk niet............ Overigens smaken wijsneuzen beter dan bankiers............... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 6 April lijkt mij ook een mooie datum. Kan ik mooi de Cabasse IO bollen meenemen die ik in mijn surround set wil opnemen. En nog meer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 31 januari 2002 Report Share Posted 31 januari 2002 Jedi knechtje : ook voor het eten ? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 2 februari 2002 Report Share Posted 2 februari 2002 Tel mij maar mee.-------------------- Met vriendelijke groet, Ruud. Tel mij ook maar mee.Groetnis, Henk Ik sluit me aan -------------------- Greetz, Sodejuu Ik ook, al heb ik geen idee hoe een wijsneus smaakt.groetum, Maarten Wat een eengezindheid wederom!! Dan kan/mag ik natuurlijk niet achter blijven, heb derhalve maar vrij genomen... Hoe zit het met het eten? Vlaaien en bankiertjes als ik het goed begrepen heb, maar dat is voor bij de koffie , hoe zit het met avondeten? De Friesche vestiging van Pamukalle? :D Groet, Michel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 2 februari 2002 Report Share Posted 2 februari 2002 Geplaatst door Ome Henk: Hier slaan die bevestigingen dus op Michel... Groetnis, Henk In dat geval: Dito, aub/ja, graag/ik sluit me aan/ honger!!!! Groet, Michel , die voortaan braaf eerst alle berichtjes zal lezen voor hij domme vragen stelt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 2 februari 2002 Report Share Posted 2 februari 2002 ik heb een klein probleempje ik hou van lekker eten alleen weet pas op het laatste moment of ik het weekend vrijaf heb en is er in die tent wel plaats voor mij begin strax natuurlijk wel breed te worden demon die weer blij is bij zijn setje te zijn (ook al is het dan behoorlijk afgemat) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 3 februari 2002 Report Share Posted 3 februari 2002 Geplaatst door Jitze:Jedi knechtje : ook voor het eten ? Groet Jitze Dat ligt eraan wat er op het menu staat en of mijn spulletjes er wel zijn en mnog belangrijker of mijn bankrekening nog wel vol genoeg staat. Tijdens het verbouwen van de afgelopen weken gaat het nogal hard. De euro's vliegen zo snel mijn (broek)zak uit dat ze mijn (broek)zak brandplekken begint te vertonen en het ergste is dat het eind met verbouwen nog niet in het zicht is en de bodem in de (broek)zak wel. Even off-topic: Ik weet dat jullie (bijna) allemaal analoog freaks zijn, en laat ik daar nou eigenlijk (nog) niet toe bekeerd zijn. Maar wat ik eigenlijk wil zeggen is dat Denon onlangs een nieuwe DVD speler heeft gelanceerd en dat deze nu reeds op mijn verlang lijstje staat. Het gaat om de DVD-A1. Misschien een toevoeging op al het aanwezige moois icm. een ge-update AVC-A1SE. Tevens is er een update voor Denon's top AV versterker de AVC-A1SE. Is hier al wat meer van bekend. Ik heb wel een paar gegevens van Denon Duitsland, maar hoe zit dat hier? De duitse gegevens staan hier: Denon AVC-A1SE update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 3 februari 2002 Report Share Posted 3 februari 2002 Jedi, maak je over dat menu maar geen zorgen , dat ziet er vreselijk goed uit, de prijs zal ook wel meevallen, lijkt me dat een hardwerkende Volendammer dit moet kunnen ophoesten............. Dat je geen anaaloog freak bent is ook niet erg, we houden allemaal van een aardig mopje muziek en zijn hierin absoluut niet eenkennig. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 Geplaatst door Jitze:Jedi, maak je over dat menu maar geen zorgen , dat ziet er vreselijk goed uit, de prijs zal ook wel meevallen, lijkt me dat een hardwerkende Volendammer dit moet kunnen ophoesten............. Dat je geen anaaloog freak bent is ook niet erg, we houden allemaal van een aardig mopje muziek en zijn hierin absoluut niet eenkennig. Groet Jitze Ben jij ook van de partij? En hoe is het mogelijk dat een amsterdammer in Sneek een audiozaak bezoekt? Er zijn er in Amsterdam toch ook enkele? Het zal wel de zelfde reden zijn waarom ik naar Sneek ga, niet dat ik er iedere week kom hoor, maar ik ga voortaan wel overal voor naar AS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 8 februari 2002 Report Share Posted 8 februari 2002 Ach, Jedi ik weet ook niet waarom ik naar Sneek ga, temeer daar ik af en toe in een audiowinkel in Amsterdam sta......... Misschien is het wel aardig zo af en toe Henk z'n gezeur te horen........ Natuurlijk ben ik er ook 6 april, alleen voorproeven is ook niet alles. Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 9 februari 2002 Report Share Posted 9 februari 2002 Het begint er wel steeds dramatischer uit te zien met mijn bankrekening. De verbouwing slurpt geld van mijn rekening zoals een Ford Mustang 5l. V8 bezine slurpt. Dit kan dus betekenen dat ik geen geld heb om de speakers welke ik wil hebben te kopen en dit dus een tijd moet uitstellen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 9 februari 2002 Report Share Posted 9 februari 2002 Geplaatst door Jedi Knight:Het begint er wel steeds dramatischer uit te zien met mijn bankrekening. De verbouwing slurpt geld van mijn rekening zoals een Ford Mustang 5l. V8 bezine slurpt. Dit kan dus betekenen dat ik geen geld heb om de speakers welke ik wil hebben te kopen en dit dus een tijd moet uitstellen. Dat maakt niet zoveel uit. Zolang je de rekening bij "De Wijsneus" nog kan betalen is er niks aan de hand Sodejuu , die ook veel geld in zijn nieuwe huis aan het stoppen is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 11 februari 2002 Report Share Posted 11 februari 2002 Gunst Ruud, als jij dan Jedi's verbouwing eens overneemt net als zijn rekening bij de Wijsneus........... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jedi Knight Posted 14 februari 2002 Report Share Posted 14 februari 2002 Dat lijkt mij een heel goed plan als iemand mijn verbouwing overneemt en ook mijn bankrekening. Als ik het na 6 april maar weer terugkrijg Nee ff serieus, het gaat nu ff te hard. Tegelzetters, stucadoors, schilders en loodgieters zijn behoorlijk prijzig. Ik heb denk ik het verkeerde beroep gekozen. Het is dus maar de vraag of ik er wel ben op 6 april. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 17 februari 2002 Report Share Posted 17 februari 2002 Geplaatst door Jitze:Henk en ik hebben gisteravond enig vooronderzoek gedaan, dit ter voorkoming van wandelingen door een regenachtig en winderig Sneek op zoek naar een plaats om een hapje te kunnen eten, we mogen zeggen dat dit avontuur - zeer aangenaam - geresulteert heeft in een reservering in een zeer aan te bevelen etablissement met als naam " de Wijsneus ". Mogelijk vooral door dit laatste voelden wij ons bijzonder aangetrokken tot deze gelegenheid. Na een uitstekend verzorgd maal, besloten we ter plekke reeds te reserveren voor 6 april. Gaarne vernemen wij welke slimmerikken in of door een wijsneus wensen te worden verzorgd, voorzover dit te doen heeft met de verzorging/versterking van de inwendige mens. Overigens heeft Henk ooit de zaak voorzien van een geluidsinstallatie, waarbij ik nu niet zo zeker weet of dat een aanbeveling zou kunnen zijn................ Om niet alsnog paniek in de tent te laten ontstaan graag een berichtje als je wilt blijven eten in Sneek. Groet Jitze Hoi Jitze, Onder enig voorbehoud, het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 17 februari 2002 Report Share Posted 17 februari 2002 Geplaatst door Audiopaul: Hoi Jitze, Onder enig voorbehoud, het k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 18 februari 2002 Report Share Posted 18 februari 2002 en....... hoeveel gaan er dan eten, Henk......????? Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 Dit zijn dan 10 kleine negertjes die zaten op een............... gaan we nu weer aftellen ?????? Groet jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 Geplaatst door Ome Henk:Heb net vernomen dat de heer Velleman (van die zeer mooie Acoustic Solid? in de etalage) ook mee gaat eten. Groetnis, Henk Ik dacht dat dhr Velleman van die electronische bouwpakketjes was/is. Kun je zo'n Acoustic Solid ook als bouwpakket krijgen Ik heb 'm bij de plaatselijke electronicaboer anders niet zien staan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 Geplaatst door Ome Henk: Aan die Velleman dacht ik eerst ook, totdat mij werd verteld dat ie er vorig jaar ook bij was. Staat die foto hier nog ergens Groetnis, Henk Hey Ome Henk, Die foto's van de eerste analoge audioshow in Sneek staat niet meer op de site. Ik heb me gisteren rotgezocht naar de foto's (i.v.m. een posting bij de tegenhangers) maar ze bleken verdwenen. In elk geval werkt de link niet meer. En aangezien we toen wat later waren , heeft Audiopaul ook geen foto meer (of toch ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 T Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 En waar is die meneer Velleman nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 22 februari 2002 Report Share Posted 22 februari 2002 En wie is die meneer links op de foto die z'n haren uit z'n hoofd staat te trekken? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts