Jump to content

Sneek

Ruud_F
 Share

Recommended Posts

Eten in een etablissement genaamd " de wijsneus " lijkt me uitermate geschikt voor dit toch wel zeer illustere gezelschap...................

:D:D Jitze :D:D

Hoor ik dat Henk en Audio ook komen, dit is een tweetal reserveringen ? of is audio opgebouwd uit meerdere leden ?

Groet Jitze confused.gif

Misschien, wellicht vanuit Sneek, zelfs zonder jou medeweten is er wel eens contact met inwoners van dit bijzondere stadje,

:D groet Jitze :D

Overigens - zo maar even tussendoor - een uitspraak van Groucho Marx..........

Politiek is de kunst om problemen te zoeken, dezen overal te vinden, om ze, zonder ze te begrijpen, met de verkeerde middelen te bestrijden..........

Denk hierom op 6 maart en ergens in mei.

:P Jitze :P

Hoi Ome Henk,

Nou je toch aan het updaten van die lijst bent, streep dan dat "onder voorbehoud" bij Audiopaul ook maar weg. Die heeft nl net tegen zijn baas gezegd dat hij de eerste twee weekenden van April absoluut niet beschikbaar is voor overwerk, omdat hij 6 april naar Sneek en de week daarna naar Rotterdam moet "voor zaken" eek.gif:P:rolleyes::D;)

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Ome Henk,

Nou je toch aan het updaten van die lijst bent, streep dan dat "onder voorbehoud" bij Audiopaul ook maar weg. Die heeft nl net tegen zijn baas gezegd dat hij de eerste twee weekenden van April absoluut niet beschikbaar is voor overwerk, omdat hij 6 april naar Sneek en de week daarna naar Rotterdam moet "voor zaken"    :rolleyes:     :D     ;)

Helemaal correct, Sodejuu! ;) Trouwens die "zaken" handel ik nl. op zaterdag af, want dan kan ik ook nog de lp-zaken op de Nieuwe Binnenweg afhandelen! ;):D Ga jij ook op zaterdag? :rolleyes:

Hoi Audiopaul,

De bedoeling is dat we (een ex-collega en ik) op vrijdag gaan. Weer een lekker dagje vrij en dan is 't niet zo druk. Dan kunnen we ook weer eens lekker snuffelen bij Plato. Je hebt dan eerst de tijd om door Rotjeknor te slenteren en daarna al je gekochte cd's/lp's direkt op de show te beluisteren :P

P.S.: kun je me de weg naar De Plaatboef vertellen, meneer? confused.gif

Geplaatst door sodejuu:

P.S.: kun je me de weg naar De Plaatboef vertellen, meneer?   confused.gif

Gewoon doorlopen langs de Doelen (maar dan aan de overkant). Eerste grote dwarsstraat (met tramlijnen) rechtsaf de Nieuwe Binnenweg op. Daar zitten vele platenzaken. Je kunt ook linksaf de Oude Binnenweg in (richting centrum). Daar zitten ook platenzaken. Al met al niet meer dan ca. 5 minuten lopen vanaf de Doelen. ;)

Geplaatst door Audiopaul:

Gewoon doorlopen langs de Doelen (maar dan aan de overkant). Eerste grote dwarsstraat (met tramlijnen) rechtsaf de Nieuwe Binnenweg op. Daar zitten vele platenzaken. Je kunt ook linksaf de Oude Binnenweg in (richting centrum). Daar zitten ook platenzaken. Al met al niet meer dan ca. 5 minuten lopen vanaf de Doelen.    ;)

H

Hoe laat gaat dat eten geschieden?

Als het niet te laat is kan ik er misschien ook bij zijn, al heb ik weinig om over mee te praten. Ik ben een newbie in audioland en ben meer met de home theater kant bezig. Al is een goed opgenomen stereo muziekstuk ook zeer plezant om te beluisteren.

Ik vraag de tijd van het eten, omdat ik wel van plan ben om 6 april naar Sneek "op" te reizen, maar ik heb slechts enkele uurtjes voordag ik weer "af" moet reizen. Ik moet om 18:00 uur pleite en dus moet ik om 16:00 uur uit Sneek weg.

Jedi,

het lijkt me stug dat we voor zelfs 18.00 uur in de wijsneus zullen belanden..........

Mis je toch iets bijzonders...

Groet Jitze

Hoewel mijn vrouw die dag jarig is, heeft Haudio het voor elkaar gekregen dat ik op 6 april ook naar Sneek kom. Ik wacht in angstige spanning af welke compensatie ingebracht zal moeten worden om die verjaardag te missen.

Het lijkt mij heel leuk om al die illustere namen van het forum in levende lijven te zien en te horen.

Groeten en tot de 6e.

PS

Over het eten in Sneek is al zo veel verteld dat ik het nu wel eens wil proeven

• 3 weeks later...

Howdy folks,

Ik sprak net effe telefonetisch met een HiFi-kennis,die tevens vinylfan is.

(z'n set bestaat uit: mijn oude Naim Nait-2,Rega Planar 3,Mission 760SE)

Ik vertelde hem over de analoogdag in Sneek morgen,dus na wat heen en weer geklets hebben we ook besloten om te komen.

(om 13:00 uur begint 't toch ?)

Ben erg benieuwd !

Eens kijken of ik nog vatbaar ben voor 't analoog virus :D ,of dat ik er inmiddels imuun voor geworden ben :rolleyes:

Met vriendelijke groet,

Alco