Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Ik had 'm af, maar 't werd niet geaccepteerd vanwege de overvloed aan icoontjes . Nu ben ik 'm dus kwijt en moet maar opnieuw beginnen, of heb je 'm toevallig nog ergens op de server zweven, Paul?. Als dit zo is mail 'm dan ff terug, dan bewerk ik 'm wel in de "notepad", anders moeten de forummers maar even geduld moeten hebben want dan begin ik opnieuw. Maar niet nu. Het wordt anders echt te laat . P.S.: Maarten, Audiopaul en Haudio, Ik mail jullie in de loop van de dag nog de gegevens en de link. Ik ga nu slapen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Tjeemig Sodejuu, Gisteren was misschien niet je beste dag. Ik leef met je mee. Om 3 uur 's nachts nog een verslag schrijven over de dag en dan die bijdrage ook nog eens in de bittenbak zien verdwijnen. Maar we hebben geduld hoor, niet veel, maar we hebben geduld Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Potversodejuu, waarde Sodejuu! Nou plak je er nog een "longest day" achteraan, want nu zit ik weer op je te wachten, joh! Waar blijf je relaas nou? Je maakt me nieuwsgierig! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest hear Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 HE Sodejuu, Je bent je verhaal kwijt door de enorme hoeveelheid icoontjes ? Snap ik niks van... zgaat altijd goed en je krijgt dan nog de mogelijkheid om te herstellen. Ik kan je verhaal helaas niet terughalen, maar voor de volgende keer: Gebruik de back knop in je browser en dan had je het verhaal nog gehad. Troost je met de gedachte dat een verhaal de tweede keer meestal beter is en dat jij na een dag als gisteren overal wel tegen kan :-) Groeten, Paul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Hoi Sodejuu, Tsja, het was me wel een dag voor je gisteren. Je kunt wel zeggen "Sodejuu wat een dag" Uiteindelijk heb je toch alle hindernissen overwonnen en hebben jij en AudioPaul ons gisteren nog lekker verwend met 3 overheerlijke vlaaien Dan nog wat tegenslag vanochtend, het zat je niet mee maar aan al het nare komt een einde zal ik maar zeggen Enne, heeft Haudio nog gisteren de resterende Kristoffel puntjes verorberd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Author Report Share Posted 4 augustus 2001 Geplaatst door HEAR:HE Sodejuu, Je bent je verhaal kwijt door de enorme hoeveelheid icoontjes ? Snap ik niks van... zgaat altijd goed en je krijgt dan nog de mogelijkheid om te herstellen. Ik kan je verhaal helaas niet terughalen, maar voor de volgende keer: Gebruik de back knop in je browser en dan had je het verhaal nog gehad. Troost je met de gedachte dat een verhaal de tweede keer meestal beter is en dat jij na een dag als gisteren overal wel tegen kan :-) Groeten, Paul Die "Back"-button heb ik dus w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Lange verhalen altijd eerst in notepad schrijven is m'n ervaring.. M. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Author Report Share Posted 4 augustus 2001 Hoi forummers, Het was me het dagje wel. Zoals afgesproken was het de bedoeling om op 3 augustus naar Sneek te rijden voor de fantastische Analoge Audioshow bij Audio Selectief in Sneek. In eerste instantie ging alles voorspoedig. Lekker om kwart voor acht op gestaan en een heerlijke douche genomen. Na een ouderwets "tanden poetsen pleite"-ontbijt, ben ik in m'n auto gestapt en naar de bakker gereden om de beloofde vlaaien af te halen, want die moesten teslotte toch vers zijn. Om 9:07u reed ik in Roermond weg richting Ede, om Audiopaul op te pikken. Ik wilde nog even van de muziek genieten op Audiopaul's set en zou daar om elf uur ongeveer aankomen. Dat werd helaas niks. Net Nijmegen voorbij werd het een beetje rumoeriger in de auto. Het was een toch wel bekend geluid, zo eentje met meer "body". In de audiowereld is dat vaker gewenst, maar het kwam me nu even niet van pas. Ik dacht het nog wel te halen tot Ede om daar bij de plaatslijke Kwikfit een nieuwe demper te laten monteren. Ook dit werd weer niks. Bij de afslag van de A50 naar de A12 reed ik verkeerd en moest me draaien. Nu is dat geen goed idee dat midden op de autosnelweg te doen, dus ben ik maar door gereden tot de volgende afslag en dat was die bij Burger's Dierenpark bij Arnhem, waarover later meer. Daar ben ik toen gekeerd om toch maar in Ede te komen. Helaas liet de uitlaat daar helemaal de geest. Ik moest me redden tot aan de volgend mogelijkheid de wegenwacht te bellen. Bij pompstation "De Schaars" lukte dat. Ik was daar om half elf, dus in principe lag ik precies op schema. Allereerst heb ik Audiopaul gebeld dat het iets later zou worden. Toen de wegenwacht gebeld. Aangezien ik geen lid was moest ik maar eens over de brug komen met ruim 300 piek alvorens iemand van deze hulpdienst mij wou helpen. Het zou ongeveer 45 minuten duren voordat hij aanwezig kon zijn. Nou dat werden dus 75 minuten (Jezus, wat duurt wachten dan lang). Toen hij uiteindelijk om kwart voor 12 arriveerde, ging hij eerst maar eens tanken. Ook de wegenwacht heeft schijnbaar een normale dieselmotor aan boord. Toen hij besloot om toch maar eens naar mijn auto te kijken was het enige wat hij deed de demper uithaken en aan mij geven. Met de mededeling in Ede toch maar naar de kwikfit tegaan kon ik het doen. Dat had ik zelf eigenlijk ook wel gekund en ook nog veel goedkoper dan die ƒ300,-. Ik ben toen maar met m'n pruttel met veel kabaal naar Ede getogen met een behoorlijke vertraging. Uiteindelijk was ik om half Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Yo, Sodejuu! Mooi verhaal, joh! Het zat niet mee gisteren, maar uiteindelijk is het toch een leuke dag geworden, waar ik met veel plezier aan zal terugdenken! We zijn er om elkaar te helpen, zowel op het forum als daarbuiten, vandaar dat ik het belangrijker vond om jou weer op weg te helpen, dan maar wat later in Sneek! Ik denk dat jij ook met een lekker gevoel naar huis bent gereden, met die mooie Thorens en een pr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Prachtverhaal . En nog bedankt voor de Christoffel vlaaien, ze waren errug lekker Maarten PS. Sodejuu, was Christoffel niet de beschermheilige van de reizenden? En C. Columbus niet de ontdekker van nieuwe werelden? Toeval ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Author Report Share Posted 4 augustus 2001 Geplaatst door Maarten:Prachtverhaal . En nog bedankt voor de Christoffel vlaaien, ze waren errug lekker Maarten PS. Sodejuu, was Christoffel niet de beschermheilige van de reizenden? En C. Columbus niet de ontdekker van nieuwe werelden? Toeval ... Misschien is het wel de straf voor het wel theoretisch katholiek zijn en praktiserend athe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Ha die Sodejuu, Tjeetje m'n floepertje , wat een "Story" . Gelukkig dat je weer heel thuis bent gekomen. Maar ik ben toch blij dat je bent geweest want ook al was je er eerst niet bij samen met Paul was het toch heel gezellig nadat jullie er wel waren dat wil niet zeggen dat het eerst niet gezellig was maar jullie hebben toch de feestvreugde nog verhoogd. Vandaag heeft mijn vrouw de puntjes die er nog waren (Chrisoffel) met heel veeel genoegen tot zich genomen. En zonder dat ze het wist zei ze hetzelfde als Alco om zulke lekkere vlaaien te maken daar moest de doodstaf op staan. Verder hoop ik dat je heel veel plezier van je Draaitafel mag hebben. Bovendien kun je er zelf heel veel aan modificeren en zou ik je wel aanraden omdat het je heel erg goed van pas komt als je er zelf 1 gaat bouwen . Als je er iets van wilt weten hoor ik het wel. En als je iets ondekt wat ik graag zou willen weten , hier ben ik. Bedankt voor gisteren. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 4 augustus 2001 Author Report Share Posted 4 augustus 2001 Geplaatst door Haudio:Ha die Sodejuu, Tjeetje m'n floepertje , wat een "Story" . Gelukkig dat je weer heel thuis bent gekomen. Maar ik ben toch blij dat je bent geweest want ook al was je er eerst niet bij samen met Paul was het toch heel gezellig nadat jullie er wel waren dat wil niet zeggen dat het eerst niet gezellig was maar jullie hebben toch de feestvreugde nog verhoogd. Vandaag heeft mijn vrouw de puntjes die er nog waren (Chrisoffel) met heel veeel genoegen tot zich genomen. En zonder dat ze het wist zei ze hetzelfde als Alco om zulke lekkere vlaaien te maken daar moest de doodstaf op staan. Verder hoop ik dat je heel veel plezier van je Draaitafel mag hebben. Bovendien kun je er zelf heel veel aan modificeren en zou ik je wel aanraden omdat het je heel erg goed van pas komt als je er zelf 1 gaat bouwen . Als je er iets van wilt weten hoor ik het wel. En als je iets ondekt wat ik graag zou willen weten , hier ben ik. Bedankt voor gisteren. MvG, Haudio Hoi Haudio, Ik heb gisteren weer veel bijgeleerd. Het subchassis zit nu perfect. Er zaten nog twee extra schroeven in aan de zijkant die het subchassis iets omhoog drukten. aan de normale suchassisschroeven had niemand gezeten. Die waren met borglak vastgezet, waarschijnlijk dat je daarom dacht dat het subchassis niet goed zat. De kartonnen bodemplaat is er reeds uit om de maten op te nemen. Maandag ga ik naar de alfa, beta, delta, Gamma, Hubo, Praxis bouwmarkt voor een goed stuk MDF. Misschien dat ik dat later na nog eens vervang door een stuk "natuursteen-MDF" waar we het nog over hadden. Het rubber op de glijstang (of hoe dat ding heet) van de arm, zat behoorlijk onder de nicotine-aanslag, net als eigenlijk de gehele draaitafel. Ik heb alles schoongemaakt met alcohol, want wasbenzine is hier niet zo'n probaat middel voor. Het beestje ziet er nu weer als nieuw uit en de arm "valt ook niet meer naar achteren" als je de lift omlaag doet. Ik ga ook nog een mooie net-entry en een stel Cinchbussen er in bouwen om het wat beter af te werken en die altijd storende vaste kabels weg te werken. Met die Cinchbussen eraan kun je ook die standaard low-budget-kabel wegdoen. Misschien dat ik 'm ooit nog eens zo mooi maak als die TD-147 special die in je zaak staat (wat een beauty). Ik zie je over een week of vier, vijf en breng dan de specialiteit van de bakker mee. Voor de rest, tot forummus. P.S.: Ligt dat voorstuk van de Ortofoon ook nog bij jouw? Ik heb 'm in ieder geval niet. Maar ik mis 'm niet, want ik heb mijn Technics er toch onderhangen . Als je 'm kunt gebruiken of nog iemand blij mee kunt maken, dan doe je dat maar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Geplaatst door Ruud:Hallo Sodejuu, Volgens mij is hij familie van jou, ontdekkingsreiziger Groet Ruud, die gister goed nieuws kreeg bijna 28. Ruud, nog maar 28??? Da's goed nieuws, schiet dus al lekker op! Haudio kan z'n messen, waterpomptang, vijl en kettingzaag alvast gaan slijpen! Slaap lekker! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 4 augustus 2001 Report Share Posted 4 augustus 2001 Beste Ome Henk, Dat sluit mooi aan bij je onderwerp: "is less more?" elders op dit forum: Hoe lelijker, hoe mooier? Groet, Tuby , die ze op dit tijdstip nog zo uit zijn mouw schudt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Tuby, Volgens mij heeft dit niets met het tijdstip te maken... Waarmee dan wel, Ome Henk? Groet, Tuby , die nu toch wel heel benieuwd is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2001 Author Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Sodejuu zeg, zeg dat wel!!! H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Hihi, Moet je die van Ruud F. eens zien... Die is/wordt toch onderhanden genomen zeg Als ie maar goed klinkt! Toch Groetnis, Henk die even langs hopt NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet doehoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 5 augustus 2001 Author Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Ruud, Gewoon je ogen dicht en genieten... Groetnis, Henk die nu echt wallen onder z'n ogen heeft Hoi Ome Henk, Volgens mij is dit voor jouw de langste week . Dat steekt wel schril af tegen die langste dag van mij Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ruud Flohr: NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, niet doehoen H Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Audiopaul: Wanneer krijg je 'm nou, Ruud? Ik heb speciaal vandaag m'n auto er voor gewassen en da's bijzonder want daar heb ik een hekel aan! Huhh Als je zo'n beauty van een auto hebt, dan zou je ze toch moeten vertroetelen AudioPaul Wanneer ??? Ik heb al nachtmerries en slaap slecht. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ruud Flohr: Huhh Als je zo'n beauty van een auto hebt, dan zou je ze toch moeten vertroetelen AudioPaul Wanneer ??? Ik heb al nachtmerries en slaap slecht. Helaas, pindakaas, Ruud, maar deze jongen rijdt graag in z'n italiaanse beauty, maar heeft een hekel aan het wassen ervan! Ik was liever m'n platen! Weet je echt nog niet wanneer de Leo komt? Dit drijft je toch langzaam maar zeker naar pure waanzin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 5 augustus 2001 Report Share Posted 5 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Tuby, Meestal (let wel, meestal) schrijf je gemakkelijker met een borreltje op. Vanzelfsprekend nemen dan ook meestal de spelfauten toe. Groetnis, Henk die spreuken een aardigheid vindt Daar moet op gedronken worden. Proost Ome Henk!! Groet, Tuby , die ook niet kan zpellen alz hij nietz gedronken heeft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michel Posted 6 augustus 2001 Report Share Posted 6 augustus 2001 Geplaatst door Ome Henk: Beste Tuby, Hahaha. Mensen met een gezonde dosis humor krijgen van mij altijd 5 sterren!!! (had ik nog niet gedaan, maar nu w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 6 augustus 2001 Author Report Share Posted 6 augustus 2001 Geplaatst door Tuby: Waarvoor mijn hartelijke dank! Is het nu te laat om van je vinyl te genieten? Of wordt je het al zat? Na de laatste berichten kreeg ik de indruk dat we je zouden moeten missen op dit forum, maar gelukkig valt dat mee. Groet, Tuby Voordat Ome Henk hier stopt met "forummen" moeten ze eerst zijn PC in beslag nemen . Als ze dat maar laten, we zouden 'm kunnen gaan missen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts