carl Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 Hai allen, Ik ben erg met vinyl bezig, maar dat wil niet zeggen dat ik nooit naar iets anders luister. De oude Quad FM 4 staat zeker in het weekend nogal eens aan. Ik luister dan veel naar klassieke muziek (radio 4 en de belg). Bijzondere interesse is "live" muziek. Over de geluidskwaliteit ben ik zeer tevreden. Ik mis eerlijk gezegd wel de tilt regeling van mijn oude Quad 34, want aan veel van de modernere programma's is geklooid. Vraag: -wie doet nog wat met radio? -welke programma's zijn de moeite waard? Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 De radio gebruik ik eigenlijk alleen als informatiebron en dan ook nog voornamelijk in de auto. Ik weet dat ik mezelf hiermee tekort doe, radio is wel de manier om met nieuwe muziek in aanraking te komen. Maar hiervoor gebruik ik ook de film, bij mooie muziek kijk ik in de aftiteling wat het geweest is. Richard. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud_F Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 Geplaatst door richard:De radio gebruik ik eigenlijk alleen als informatiebron en dan ook nog voornamelijk in de auto. Ik weet dat ik mezelf hiermee tekort doe, radio is wel de manier om met nieuwe muziek in aanraking te komen. Maar hiervoor gebruik ik ook de film, bij mooie muziek kijk ik in de aftiteling wat het geweest is. Richard. Ik sluit me ook aan bij Richard. Ik luister voornamelijk naar de radio in de auto en dan hoofdzakelijk als informatiebron. Link to comment Share on other sites More sharing options...
demon Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 radio is wel de manier om met nieuwe muziek in aanraking te komen. gedeeltelijk wel maar veel nieuwe muziek leer ik persoonlijk kennen via tv aangezien er soms geen intresant programma op is heb ik dan veelal de music zenders opstaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 Ja, radio op het werk. Bij mij op kantoor hebben ze zo'n kantoortuin en als er al radios aanstaan moeten ze op dezelfde zender staan om een kakofonie te voorkomen. En je raad het al, dit zo'n zender uit de zee met iedere twee uren dezelfde platen bah. Richard Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 Ik gebruik de radio ook maar heel zelden. Af en toe is er wel eens een leuk item bij NOS Suplement op Radio 4. 3FM heeft alleen 's nachts en in de avonduren wel eens wat om aan te horen. Via de kabel komt JFK met verrassende muziek, maar na een uur of 4 slaat die ook op herhaling. En dat is wat mij zo stoort aan de radio. Altijd maar hetzelfde. Het is gewoon erg dat een DJ van tegenwoordig blij mag zijn dat hij Link to comment Share on other sites More sharing options...
richard Posted 12 januari 2002 Report Share Posted 12 januari 2002 EINHEITS GEDUDEL Dat houden we erin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 Vroeger luisterde ik heel veel naar de radio, toen ik nog mijn midiset had. De set daarna zat gelukkig nog tuner bij, maar nu kan het niet meer, die tuner past alleen bij bepaalde versterkers van hetzelfde merk, Pioneer. De zenders die ik altijd naar geluisterd heb, is 3FM, maar nu altijd Radio 2(nu via wekkerradio). In de doordeweekse avond heb je altijd, Take It Easy, altijd goeie muziek. In het weekend op de zaterdag avond heb je ook een echte muziekliefhebber als DJ, dat merk je ook direct, weet alleen niet meer hoe dat programma heette. Op de zondag ochtend heb je Dag Zondag, een programma met Robert Long en daar tussenin nog een programma, die drie zijn ook heel goed. Lekkere muziek die je meestal nooit op de radio zal horen. Herhaling kennen ze niet echt, tenzij ze het echt zelf mooi vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 13 januari 2002 Report Share Posted 13 januari 2002 Hi, guys Ik luister vooral in m'n auto naar de radio, maar ook wel thuis. Ik heb een goede tuner (Sphinx Project Five) en gebruik een hoogwaardige coax-kabel met Hirschmann stekkers. Ondanks de kabel klinkt dat doorgaans zeer goed! Toch gebruik ik de tuner thuis alleen voor de "muzak"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts