Jump to content

Wie is er op 14-09 bij AS???

Sodejuu
 Share

Recommended Posts

Omdat ik het allemaal niet meer kan bijhouden, lijkt het mij verstandig dat hier bijgehouden wordt wie er 14 sept. allemaal aanwezig is in Sneek. Voor de duidelijkheid, het gaat eigenlijk nergens over, maar het is handig om te weten zodat er eventueel iets speciaals te zien is. Henk&Audio en Haudio proberen een (paar) fabrikant(en) van platenwassers zover te krijgen dat deze getest en bekeken kunnen worden. De RCMVEP van Henk&Audio zal er ook staan, zodat we kunnen zien hoe het verschil is met de fabrieks-machines.

Bovendien staat er nog een wedstrijdje uit van Maarten "Wie bouwt de beste Gaincard Kloon". Er zijn er al een stel driftig mee bezig en proberen het resultaat ook op deze dag te showen.

Tot zover zijn er al een aantal die zeker weten dat ze er zullen zijn:

Ome Henk

Seoman (*)

JCGK (*)

Maarten

Henk&Audio (nog steeds maar 1 persoon)

Audiopaul (*)

Ruud (*)

Sodejuu (*)

Jitze (*)

Haudio (*)

Siep

Lou Velleman (*)

Aleida (*)

Ron de Graaff

Duck-Twacy

Berend Onstwedder (*)

Depeter (*) en Uilkje

Hans Hammega (*)

Willem Willemsen (*)

ene (luidruchtige) Cor (*)

Als ik iemand vergeten ben, laat het dan ff weten.

(*) = gaat mee Indonesisch eten ;)

Blijkbaar is er nog een demperdemonstratie. Het betreft de Masterbase en de TGE. Ik wil ook wel een set AZE's meenemen net als een setje Blotevogel SSC's.

Bovendien wordt er nog een LP verloot. Omdat er geen winnaar aan te wijzen was over hoe lang Alco met zijn nieuwe speakers zou doen, moet het maar op deze manier eek.gif:P:D;)

Als je via de A73 komt houdt ik me warm aan bevolen om opgepikt te worden ;)

Goeie morgen allemaal. ;)

Ja vanavond was weer erg fijn. Oh potjandriedubbeltjes ik ben verliefd op een te jonge griet, Als ze maar 12 jaar jonger is mag ik blij zijn.

Das nog eens high-end genieten. EN ze gaat ook naar Lowlands. zucht

Ik ga lekker naar bed.

alleen :(

Groeten Simon

Zou 't iets zijn om mijn dvd speler mee te nemen. Mijn Q50 van philips schijnt met component video en progressive scan heel erg mooi beeld te geven. Maar dan moet er wel een progressive scan projector of plasmaar scherm zijn. Anders heeft 't weinig zin.

Just a thought.

Groeten Simon

Geplaatst door seoman:

Zou 't iets zijn om mijn dvd speler mee te nemen. Mijn Q50 van philips schijnt met component video en progressive scan heel erg mooi beeld te geven. Maar dan moet er wel een progressive scan projector of plasmaar scherm zijn. Anders heeft 't weinig zin.

Progressive Scan werkt toch alleen bij NTSC of ook bij PAL?

Richard

Tja goeie vraag maar ik denk dat het progressive gedeelte niets te maken heeft met pal of ntsc. En moderne tvs kunnen meestal beiden. + ik kan kiezen of ik NTSC of PAL uitstuur.

groeten Simon

Hoi Simon,

Om eerlijk te zijn denk ik dat het weinig nut heeft, tenzij je een vergelijk met een cd- of platenspeler aan wil gaan. Zover ik weet staat en niks geen tv en al helemaal geen projector in de zaak. Je kan zelf een kijkje nemen in de zaak als je dat wil. Kijk dan op Sneek rond en zoek naar Audio Selectief op Grootzand.

Wouw gave applet!!

Nee ik heb ook niets gezien.

Geeft niks. Ik hoef hem niet te vergelijken qua audio. Ik ben alleen benieuwd naar zijn beeld kwaliteit en zolang ik geen 10 ruggen heb voor een projector blijft mijn 10 jaar oude tv staan.

Ik ben wel rete nieuwsgierig naar een goede platenspeler.

En ik wil mijn xa200 wel vergelijken met een buizenbak.

En "Storm the studio" op een echte platenspeler maar ik weet niet of jullie dat willen horen ;)

gtrz Simon

Geplaatst door seoman:

Wouw gave applet!!

Nee ik heb ook niets gezien.

Geeft niks. Ik hoef hem niet te vergelijken qua audio. Ik ben alleen benieuwd naar zijn beeld kwaliteit en zolang ik geen 10 ruggen heb voor een projector blijft mijn 10 jaar oude tv staan.

Ik ben wel rete nieuwsgierig naar een goede platenspeler.

En ik wil mijn xa200 wel vergelijken met een buizenbak.

En "Storm the studio" op een echte platenspeler maar ik weet niet of jullie dat willen horen   ;)

gtrz Simon

Moet ik een kar achter de auto hangen zodat je je hele hebben en houen mee kan nemen confused.gifconfused.gif;)

Geplaatst door sodejuu:

Moet ik een kar achter de auto hangen zodat je je hele hebben en houen mee kan nemen   confused.gif    confused.gif    ;)

Is dat wel verstandig? Ik heb hier wel eens verontrustende berichten gelezen over de betrouwbaarheid van Alfa's. En om daar nu een volgeladen kar met kostbare apparatuur achter te hangen?

Richard

Geplaatst door richard:

Is dat wel verstandig? Ik heb hier wel eens verontrustende berichten gelezen over de betrouwbaarheid van Alfa's. En om daar nu een volgeladen kar met kostbare apparatuur achter te hangen?

Richard

Ik wil helemaal geen kar achter dat ding hebben hangen. Afgelopen vrijdag heeft Audiopaul alweer stukken aan mijn vehikel gemaakt. Gezellig dagje Amsterdam dacht ik, trekt die ongeduldige zomaar de klinkt uit de deur terwijl nog alles op slot is eek.gif. Omdat het zo warm is en de temperatuur buiten ook tamelijk hoog, ben ik nog niet aan de reparatie begonnen, maar zoiets houd je wel weer een paar uur van de straat. :rolleyes:;)

BTW: Audiopaul, het is echt niet erg hoor mad.gif:D;)

Valt wel mee hoor. Als je tenminste een nieuwe(re) Alfa hebt. Pak 'm beet, van na 1995... Die van voor die tijd, willen nog wel eens elektronische problemen vertonen. Ook roest is ze niet vreemd.

Maar die nieuwe zijn prima auto's. En mooi bovendien. Zou graag ooit eens een Alfa 156 GTA bezitten (en vooral rijden), maar dan moet ik nog ff doorsparen (en een rijbewijs halen :))...

Moeder van Ferrari? Je bedoelt dat Enzo Ferrari ooit voor Alfa in de F1 reed? Dan klopt het ja...

Tja, tegenwoordig is het allemaal van Fiat, dat op zijn beurt weer grotendeels van GM is. Ferrari overigens niet en Maserati ook niet. Alleen Fiat, Lancia en Alfa (maar dat is zo'n beetje het hele Fiat Auto...).

Enzo Ferrari was voor de tweede wereldoorlog verantwoordelijk voor de raceafdeling bij Alfa Romeo, na de oorlog is hij voor zichzelf begonnen.

Bij mijn weten is Ferrari eigendom van het Fiat-concern naast Alfa en Lancia, Maserati is weer een dochtermaatschappij van Ferrari, dus indirekt weer eigendom van Fiat.

Richard

Enzo Ferrari was voor de tweede wereldoorlog verantwoordelijk voor de raceafdeling bij Alfa Romeo, na de oorlog is hij voor zichzelf begonnen.

Bij mijn weten is Ferrari eigendom van het Fiat-concern naast Alfa en Lancia, Maserati is weer een dochtermaatschappij van Ferrari, dus indirekt weer eigendom van Fiat.

Klopt. En Fiat is voor een groot deel nu weer gekocht door General Motors. De samenwerking zal zich vooral gaan uiten in het delen van platforms (bodemplaten dus, geen chassis) en motoren. Binnenkort kunnen we JTD-diesels (van Fiat/Lancia/Alfa) in wellicht iets gewijzigde vorm tegenkomen in Opels. En Fiat, Lancia en Alfa zullen komende jaren worden uitgerust met benzinemotoren van Opel. Gelukkig geldt dat laatste alleen voor het blok. Zo blijven er iig verschillen tussen de motoren. Dat je dus niet ineens met een of andere Ecotec-motor van Opel in je Alfa rondrijdt :)

Zo blijft er altijd kruisbestuiving bestaan.

De dieselmotoren van Opel zijn nu meen ik van Isuzu, het idee dat een Alfa GT... straks met een Opelblok rondrijdt lijkt me minder leuk, maar misschien blijft de cilinderkop wel typisch Alfa. Overigens lijkt me een bezoek op 14 september aan AS me ook wel wat, al ben ik niet zo'n analoog.

Richard

Ik ben totaal niet analoog. Maar ik heb ook (nog) geen CD-speler. Ik luister alles via m'n computer (CD's en vooral MP3's). Is niet echt geweldig (al scheelt het een hoop gezeul met CD) maar het moet maar voorlopig. Ga nog wel een keer een CD-speler kopen, maar heb nu ff geen geld.

Tja en dat van die Alfa's met Opelblokken boeit denk ik niet zo. Cilinderkoppen blijven idd gewoon van Alfa zelf (is nu ook anders dan bij bijvoorbeeld Fiat, terwijl die ook onderdelen delen).

Diesels van Opel komen nu grotendeels van Opel zelf. Als er Ecotec op staat, zijn ze door Opel zelf gemaakt. Sommige zijn nog wel van Isuzu. Maar die JTD's zijn gewoon een stuk beter (sterker, stiller, moderner)...

Geef mij maar een lekkere rauw klinkende pomp verstuiver zelfontbrander van VW.

Een lekkere sound met VEEL diesel power.

De mijne heeft een inhoud van minder dan een gemiddelde frisdrank fles maar dat mag de pret niet drukken. 4 Ringen pronken op de gril en dat 1.4liter blokje weet me met 195 naar het vriendelijke Sneek te brengen. De afsluitdijk wordt dan plotseling een afsluitdijkJE.

Helaas ga ik dat weekend met het vrouwtje de andere kant van Nederland op voor een romantisch weekend de hort op.

p.s. Kan AS alweer Cabasse leveren. Ik heb nog steeds geen witte IO's aan m'n muur hangen. Ik heb ook nog geen geld voor, maar da's slechts een tijdelijk probleem.