Jedi Knight Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Door mijn gebrekkige opleiding en ernstig gebrek aan slaap na een heftig feestje van afgelopen zaterdag wat van 19:00 's avonds tot 6:15 zondag morgen heeft geduurd had ik beter iets neer kunnen zetten van: HELAAS kan ik niet aanwezig zijn bij AS, omdat ik NIET-HELAAS een romantisch weekend in het zonnige en binnenkort natte zuiden van ons kleine landje ga doorbrengen met mijn aanstaande. p.s. De kans dat mijn vriendin deze uitspraak ooit leest is overigens kleiner dan dat IK de jackpot van de staatsloterij win en in een vliegende ruimte Audi een 3 weekse ALL-in vakantie trip naar de buitaardse colonie Mars maak. Zij interesseerd zich zoveel in audio dat ze door twee extra knoppen in te drukken het tv geluid over een HT set van ruim 15K (guldens) af kan spelen, maar daarentegen verkiest zij het standaard 2x15Watt inbouw mega budget Philips pieppiepkraktuut geluid boven het genot van een redelijke HT set. Mocht ze dus op deze site belanden, de weg naar het forum per ongeluk weten te vinden, ook nog weet wie Jedi Knight is of het weet uit te zoeken en dit dan ook nog binnen zo'n korte tijd dat deze posts nog te lezen zijn, dan is ze denk ik echt rijp voor een inrichting for the mentaly impared. Ik denk dat ik voor deze plotseling toegenomen dedication voor audio overigens wel een kleine ruzie over heb, omdat dit enorme mogelijkheden bied om onze financi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door sodejuu:Ik wil helemaal geen kar achter dat ding hebben hangen. Afgelopen vrijdag heeft Audiopaul alweer stukken aan mijn vehikel gemaakt. Hoezo alweer? Gezellig dagje Amsterdam dacht ik, trekt die ongeduldige zomaar de klinkt uit de deur terwijl nog alles op slot is . Ik vond het w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Passen julie wel een beetje op wat julie zeggen hier. Straks wordt ook dit forum gesloten op last van een of andere Alfa importeur. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Hopelijk kom je er weer overheen! Volgens mij moet je stoppen met die sportschool Paul. Straks gebeuren er nog ongelukken. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Passen julie wel een beetje op wat julie zeggen hier. Straks wordt ook dit forum gesloten op last van een of andere Alfa importeur. Ik heb niets dan lof te vertellen over Alfa's. Mooie auto's, sinds een jaar of wat ook normaal betrouwbaar (nog geen niveau Toyota, maar wie is dat wel?) en ze zijn niet eens vreselijk veel duurder dan 'gewone' auto's als Opels, Renaults, VW's enz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 augustus 2002 Author Report Share Posted 19 augustus 2002 Paul, dat "alweer" moet je met die andere klemtoon lezen (of is het beklemmende toon ). Ik had immers net de uitgefikte speedometer gerepareerd. Het ligt niet aan Alfa, maar waarschijnlijk aan mij. Met mijn vorige "auto" (een Kadett C ( , of niet Paul)) ging ook alles stuk. Het kontaktslot deed het wel, behalve de schakelaar voor de startmotor te bedienen, dus dat moest met een losse startknop. Ramen gingen wel open, maar niet meer dicht. Door de deuken kon de tankdop alleen nog maar met een waterpomptang geopend worden. Voor de rest liep ie prima. Zelfs met een doorgelagen koppakking kon ik nog van Geleen naar Roermond rijden (met 3000 toeren stationair, anders sloeg ie af) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haudio Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Haudio:Beste Audio liefhebbers, Ook .......COR.......komt ! Met vriendelijke groet, Haudio Verstop de volumknop Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Haudio:[QB]Beste Audio liefhebbers, Ook .......COR.......komt ! Cor......? Toch niet Cor Bakker.......!! DEPETER ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Natuurlijk niet : COR BOONSTRA............. let's make things better.................... Groet Jitze Link to comment Share on other sites More sharing options...
seoman Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ik hoop niet dat ik wederom met iets van 100db word geconfronteerd... Ik neem wel oordoppen voor je mee!! Groeten Simon Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Jitze:Natuurlijk niet : COR BOONSTRA............. let's make things better.................... Groet Jitze Kun je beter je CD's verstoppen. Cor had er een handje (eigenlijk voetje) van om er op te gaan staan om te demonstreren hoe goed de foutcorrectie wel niet is. Had ie ook weer van een voorganger afgekeken. Let's better make things .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phileas Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Ja ik denk dat ik ook die dag maar langs kom. Heb net laatst een Thorens TD 160 gekocht maar laat deze speler maar in een keer daar afstellen door Henk uit Sneek (Haudio als ik het goed begrepen heb). Alleen een probleem, ik heb met mijn grote mond gezegd dat de arm (TP16)geen speling heeft, maar bij controle toch geconstateerd... Vraagje is dit makkelijk op te lossen of kost dat weer een hoop tijd? Is het zelf op te lossen. Jullie zijn alle zo enthousiast over Henk dat dit mijn reisje uit Maastricht !!! wel waard is, waarschijnlijk twee keer WHAaA. Blij dat mij auto 1 op 23 loopt Link to comment Share on other sites More sharing options...
depeter Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Jitze:Natuurlijk niet : COR BOONSTRA............. let's make things better.................... Groet Jitze Als deze man komt dan moeten we hem maar niets vertelen over de aandelen in platenspelers. DEPETER Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ik hoop niet dat ik wederom met iets van 100db word geconfronteerd... Heb je mijn papagaai nog niet gehoord Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jack van Dijk Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Phileas:Blij dat mij auto 1 op 23 loopt Dat doet mijn auto ook, alleen moet ik dan wel de laatste 13 kilometer zelf lopen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Wordt er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jitze Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Ruud:Wordt er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Jitze: Durven we niet meer, laatste keer bij de Wijsneus liep eea. veel verder uit de hand dan gedacht en bedoeld, proberen nog steeds de nota te vinden van het etentje van Henk en mij samen, op basis waarvan we een afspraak hebben gemaakt. Scheelde bijna een factor 2 in ons voordeel......................... Groet Jitze Wellicht zelfs 2,20371 Ik geloof dat de meeste wel een beetje moeite met de rekening hadden, heb voor dat geld weleens beter gegeten We kunnen toch ook "Bankieren", daar waren geen klachten over Link to comment Share on other sites More sharing options...
siep Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ik hoop niet dat ik wederom met iets van 100db word geconfronteerd... Kom op Henk, We zaten nog onder de pijngrens dus er kunnen nog wel wat db'tjes bij Wel wilde ik voorstellen dat iedereen 1 a 2 lp's meeneemt. Ik heb zo'n vermoeden dat Haudio z'n goeie lp's angstvallig uit de zaak houdt.Wat ik wel begrijpelijk vindt. Zelf zal ik het goeie voorbeeld geven en een speciale 45tpm testpersing van CCR I put a spell on you meebrengen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Ruud: Wellicht zelfs 2,20371 Ik geloof dat de meeste wel een beetje moeite met de rekening hadden, heb voor dat geld weleens beter gegeten We kunnen toch ook "Bankieren", daar waren geen klachten over Inderdaad, daar heb ik nog geen keer honger geleden en het smaakt ook prima. Volgens mij was de rekening bij de Wijsneus zo hoog omdat we zijn kroketten "degradeerden" tot Kwekkebooms en van Dobbens. Je had z'n gezicht moeten zien Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 22 augustus 2002 Author Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door Phileas:Ja ik denk dat ik ook die dag maar langs kom. Heb net laatst een Thorens TD 160 gekocht maar laat deze speler maar in een keer daar afstellen door Henk uit Sneek (Haudio als ik het goed begrepen heb). Alleen een probleem, ik heb met mijn grote mond gezegd dat de arm (TP16)geen speling heeft, maar bij controle toch geconstateerd... Vraagje is dit makkelijk op te lossen of kost dat weer een hoop tijd? Is het zelf op te lossen. Jullie zijn alle zo enthousiast over Henk dat dit mijn reisje uit Maastricht !!! wel waard is, waarschijnlijk twee keer WHAaA. Blij dat mij auto 1 op 23 loopt Kun jij dan deze keer voor de vlaai zorgen? Ik heb er al iedere keer mee lopen zeulen en wil nu wel eens op een normale manier naar Sneek, zonder het gevoel te hebben dat ik op eieren rij . Bovendien heb ik de auto alweer behoorlijk vol met een gainkloon, wat dempers, een Audiopaul en waarschijnlijk nog een Seoman (of wil jij 'm oppikken?) Let er wel op dat het altijd laat wordt daaro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door sodejuu: Inderdaad, daar heb ik nog geen keer honger geleden en het smaakt ook prima. Volgens mij was de rekening bij de Wijsneus zo hoog omdat we zijn kroketten "degradeerden" tot Kwekkebooms en van Dobbens. Je had z'n gezicht moeten zien Wie vroeg er ook al weer wat die Garnalen in z'n Kwekkeboom deden? Jammer dat ik deze keer wat vroeger naar huis moet, het is altijd bere in Sneek. Maarten - gezellig - laat - interessant - lekker - etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 augustus 2002 Author Report Share Posted 25 augustus 2002 Deze twee heren hadden wel bijzonder veel plezier voor die Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 25 augustus 2002 Author Report Share Posted 25 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Oh, was het "slechts" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts