Duck-Twacy Posted 22 september 2002 Report Share Posted 22 september 2002 Nou met zo'n naam kan het voor mij niet meer stuk Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 23 september 2002 Report Share Posted 23 september 2002 Geplaatst door Haudio:1. ... Jou kennis van zaken had ik wat hoger geacht... 2. ... Je bent er niet bij geweest dus kun je er geen oordeel over geven. 3. ... De Colibri van van den Hul is een prima top element. 4. ... En ook het element was prima ingesteld niet door mij maar door een kenner... 5. ... zo ook de pre -pre de Delfini 6. ... Dus volgens mij praat je over de mening van anderen en niet over wat jezelf hebt gehoord, want je was er niet bij !!!! 7. ... en ik heb mijn ruimte beschikbaar gesteld. 8. ... dit zo willen houden en nog eens kunnen meemaken ,geef dan opbouwende kritiek. 9. ... Maar als je er niet bij bent geweest hou je mening dan voor je. Beste Haudio, 1. Jammer, Henk dat mijn kennis ineens wat verminderd is. Moet ik wat aan gaan bijspijkeren kennelijk. 2. Ik zou niet weten, waarom ik geen oordeel kan hebben. Mogelijk zijn mijn vergelijkingen om de 'High-end' taal wat verstaanbaarder te maken voor 'gewone' mensen soms wat erg realistisch. Jij bedenkt trouwens om dezelfde reden waarschijnlijk de metafoor van die fiets en de trappers(17 sept 20:53), waarbij je dan ook nog suggereerd dat de aanwezigen geen luisterervaring zouden hebben(mijn uitleg daarvan). Ik heb niemand daarop zien reageren behalve mijzelf. 3. Helemaal eens, de Benz trouwens ook. Maar beide zijn het barrels als ze in een verkeerd vel worden gezet. 4. Je schrijft zelf: "De afstelling van de platenspeler heb ik niet gedaan, maar ik moest ervan uit gaan dat dat goed was. Verder, nadat de Glider gemonteerd was, is deze niet ingesteld, geen tijd voor , heb vandaag gekeken 0,6 gram voor de glider is toch echt veel te laag." Kennelijk heb je er niet vanuit mogen gaan dat dat goed was. 5. Aan de hand van mijn technische + luisterervaring en de door een aantal forummers beschreven hectiek van die middag + ook door een aantal forummers beschreven klank weet ik bijna zeker dat er niet gesleuteld is aan de jumpertjes in de Delfini. Vandaar de nogal 'dunne' klank. Typisch voor een verkeerd afgesloten element. 6. Jij vond het zelf ook niet goed (let op mijn woordkeus) want Henk&audio schrijft aan Ruud in de posting colibri van 20 sept 20:54: "Volgens mij kan je dat verhaal van Haudio met een korrel zout nemen. Meerdere keren heb ik op die dag met Henk gepraat over het geproduceerde geluid. Ook hij vond het bar slecht." Ik praat dus inderdaad jou na en mag er dan vanwege jouw kennis en ervaring vanuit gaan dat dit zo is. Vaar ik blind op. 7. Alle lof en waardering daarvoor. Ik hoop dat ik er volgende keer wel bij kan zijn. En als zo'n meeting is om gezellig te poekelen over hifi of om het eten, mij best. Als het is om kritisch naar een set te luisteren ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 september 2002 Author Report Share Posted 23 september 2002 Geplaatst door gert:Als sodejuu dat zeurkouserig vindt, dan ben ik dus een zeurkous. mvg Gert Hoi Gert, Ook dit is niet negatief bedoeld, maar slechts een constatering. Het is toch ook zo dat we altijd iets op te merken hebben? Dat zit schijnbaar in de aard van het Nederlandse beestje. Op zich niet erg, maar we moeten het eigenlijk allemaal een beetje positiever proberen te benaderen BTW: wel mooi hoe ik al je kleurtjes om zeep help, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 23 september 2002 Report Share Posted 23 september 2002 Geplaatst door Sodejuu Hoi Gert, Ook dit is niet negatief bedoeld, maar slechts een constatering. Het is toch ook zo dat we altijd iets op te merken hebben? Dat zit schijnbaar in de aard van het Nederlandse beestje. Op zich niet erg, maar we moeten het eigenlijk allemaal een beetje positiever proberen te benaderen BTW: wel mooi hoe ik al je kleurtjes om zeep help, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 23 september 2002 Author Report Share Posted 23 september 2002 Geplaatst door Ruud: Inderdaad, erg mooi Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 23 september 2002 Report Share Posted 23 september 2002 Geplaatst door sodejuu:... Ook dit is niet negatief bedoeld, maar slechts een constatering. ... Het is toch ook zo dat we altijd iets op te merken hebben? ... Dat zit schijnbaar in de aard van het Nederlandse beestje. Op zich niet erg, maar we moeten het eigenlijk allemaal een beetje positiever proberen te benaderen. ... BTW: wel mooi hoe ik al je kleurtjes om zeep help, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 24 september 2002 Report Share Posted 24 september 2002 Geplaatst door gert: He sodejuu, Bedankt voor je reactie. Mijn mening is simpel. Ik mag zeuren als ik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 24 september 2002 Report Share Posted 24 september 2002 Geplaatst door gert: Beste Haudio, Ik zou niet weten, waarom ik geen oordeel kan hebben. Mogelijk zijn mijn vergelijkingen om de 'High-end' taal wat verstaanbaarder te maken voor 'gewone' mensen soms wat erg realistisch. Jij bedenkt trouwens om dezelfde reden waarschijnlijk de metafoor van die fiets en de trappers(17 sept 20:53), waarbij je dan ook nog suggereerd dat de aanwezigen geen luisterervaring zouden hebben(mijn uitleg daarvan). Ik heb niemand daarop zien reageren behalve mijzelf. Ik heb daar ook een kleine reaktie opgegeven Aan de hand van mijn technische + luisterervaring en de door een aantal forummers beschreven hectiek van die middag + ook door een aantal forummers beschreven klank weet ik bijna zeker dat er niet gesleuteld is aan de jumpertjes in de Delfini. Vandaar de nogal 'dunne' klank. Typisch voor een verkeerd afgesloten element. Daar denk ik ook nog steeds aan Ook die van mij is nog niet optimaal afgesteld maar klinkt toch veel meer in balans Jij vond het zelf ook niet goed (let op mijn woordkeus) want Henk&audio schrijft aan Ruud in de posting colibri van 20 sept 20:54: "Volgens mij kan je dat verhaal van Haudio met een korrel zout nemen. Meerdere keren heb ik op die dag met Henk gepraat over het geproduceerde geluid. Ook hij vond het bar slecht." Ik praat dus inderdaad jou na en mag er dan vanwege jouw kennis en ervaring vanuit gaan dat dit zo is. Vaar ik blind op. Daarom begrijp ik zijn reaktie, naar Carl toe, niet Als het is om kritisch naar een set te luisteren ( Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 25 september 2002 Report Share Posted 25 september 2002 Hai Ruud, Ik begrijp zijn reactie naar Carl toe niet. Ik ben effen het spoor bijster. Ik ben helaas niet in Sneek geweest en heb daar ook geen commentaar op gehad. De PBJ heb ik zelf en vind ik een heel goede kabel (in mijn set). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 26 september 2002 Report Share Posted 26 september 2002 Geplaatst door carl:Hai Ruud, Ik begrijp zijn reactie naar Carl toe niet. Ik ben effen het spoor bijster. Ik ben helaas niet in Sneek geweest en heb daar ook geen commentaar op gehad. Geplaatst 23 september 2002 10:45 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Geplaatst door carl: Hai show goers, Veel plezier de 14e en in afwachting van jullie bevindingen. -------------------------------------------------------------------------------- Ha die Carl, Gek dat mijn installatie toch wat mist,na de 14 sept. Ik moet niet te vaak naar hele dure sets luisteren. Maar ik word wel weer tevreden hoor. MvG, Haudio Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 27 september 2002 Report Share Posted 27 september 2002 Jammer dat er vrij veel essenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maarten Posted 27 september 2002 Report Share Posted 27 september 2002 Misschien is dat maar beter. Ik kijk terug op een leuke en leerzame dag. Maarten Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 27 september 2002 Report Share Posted 27 september 2002 Geplaatst door Maarten:Misschien is dat maar beter. Ik kijk terug op een leuke en leerzame dag. Beste Maarten, Waarom zou dat beter zijn? Is de mening van een aantal forummers dan zo bedreigend? Mag er niet gezegd worden dat je eerst je banden moet oppompen voor er gefietst wordt? Of is dat dan niet zo. Ik vind het ontzettend flauw en slecht voor het forum. Dat de dag voor jou leuk en leerzaam was heeft daar niets mee te maken. mvg Gert Link to comment Share on other sites More sharing options...
gert Posted 27 september 2002 Report Share Posted 27 september 2002 Geplaatst door Ruud:Jammer dat er vrij veel essenti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duck-Twacy Posted 28 september 2002 Report Share Posted 28 september 2002 Beste medeforummers. Ik vind het verwijderen van eerdere postig ook niet goed (maar weinig belangrijk, tenzij er informatieve zaken instaan). Als je ergens later op terug wilt komen (kan gebeuren, ik post ook wel eens (te vaak ) onzin), dan post je gewoon een rectificatie of zo. Ik vind ook dat bepaalde onderwerpen (zoals deze!! ) best wel eens dicht kunnen. Het is nu wel duidelijk. Het was leuk, gezellig, leerzaam etc in Sneek en alle aanwezige hebben waardering voor de inspanning van Henk en Cor (en de dames), maar de topset was niet helemaal af (sommige, zoals ik hebben zowiezo niet voldoende luisterervaring om dat te beoordelen, maar goed). Meer aandacht, tijd had tot beter (uitgebalanceerder) resultaat geleid. Maar dat weten we nu wel. Volgende keer beter (hoop ik), of anders probeer het zelf maar eens te organiseren. En nu.. Op naar Belgie, Pluimgraaf, VAD of Gitaarwerks kabelshow! Overigens Gert, leuke smiley, met zo'n fietspompje. Hoe kom je daar nu weer aan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 28 september 2002 Report Share Posted 28 september 2002 Geplaatst door Maarten:Misschien is dat maar beter. Ik kijk terug op een leuke en leerzame dag. Maarten Nou ik vind het niet beter sterker nog ik moet ernstig gaan nadenken of ik nog wel naar een volgende(als die komt)meeting ga Niet om het feit dat het niet gezellig was, maar als je wat kritische kanttekeningen plaatst(wat op een set van Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts