Jump to content

Idee

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Hoi Audiopaul,

Best lekker, zo'n link die niet werkt :P.

De plaatjes zijn al hoopgevend. Zijn die met die "pen" gemaakt? Ja, wat moet je nog meer op de site kwijt. Dat is ook de reden waarom ik geen eigen site heb, "WAT MOET ER OP???. Misschien kun je wel beschrijven hoe je in de loop der jaren het tot dit resultaat hebt gebracht. Dat is denk ik al goed voor een pagina of 10. :D Verder mis ik de plaatjes van je andere hobbies. Je Alfa en vooral Nettie ;)

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Audiopaul,

Best lekker, zo'n link die niet werkt   :P.

De plaatjes zijn al hoopgevend. Zijn die met die "pen" gemaakt? Ja, wat moet je nog meer op de site kwijt. Dat is ook de reden waarom ik geen eigen site heb, "WAT MOET ER OP???. Misschien kun je wel beschrijven hoe je in de loop der jaren het tot dit resultaat hebt gebracht. Dat is denk ik al goed voor een pagina of 10.   :D Verder mis ik de plaatjes van je andere hobbies. Je Alfa en vooral Nettie   ;)

Sodejuu, Sodejuu!

Jij ziet ook alles, h

Mooie foto's, AudioPaul!

Dat vind ik nou leuk,foto's van andermans set bekijken. Zo kun je inspiratie opdoen.

Helaas heb ik zelf een oude schoorsteenschouw tussen m'n speakers staan,anders had ik waarschijnlijk een 'n dergelijk meubel als wat jij hebt gemaakt.

Ik zou zelf ook 'n eenvoudige site kunnen maken,maar ik vrees dat m'n digi-camera niet echt van dien aart is (1200x960dpi)dat dit de moeite waard wordt..

Keep up the good work,AudioPaul!

Groeten,

Alco.

Hoi Audiopaul,

Dat zijn hele mooie plaatjes, die je alvast op je site gezet hebt.

Je kunt misschien van elk deel van je set mooie plaatjes van schieten en wat erover schrijven. Zet er een verhaal bij hoe je aan hoe je aan je totale set bent gekomen.

Maak een aparte gedeelte voor muziek, daar kan je vast ook wel over schrijven, plus misschien plaatjes erbij.

Ohja, doe ook een fotootje van jezelf erbij, kan iedereen zien, van wie die mooie set is.

Grrrrrmmbl, damn...

Ik heb geprobeerd om nog een site te maken via www.friendpages.com

M'n vorige site heb ik ook op deze manier gemaakt. Het is een eenvoudige manier om snel een simpele site te maken,incl: foto's,guestbook,links,etc.

(ook voor A-technische mensen die niet in de ICT zitten. ...ja,die zijn er nog!)

Alleen deze keer zat't weer eens tegen.

Ik kan geen foto's plaatsen! damn,en daar was 't tenslotte nou net om te doen.

(vraag niet hoe,maar ja,soms hebben PC's zo hun eigen willetje,en daar is nix an te doen,dat hoort er kennelijk bij)

dus,...helaas geen site van mijn kant voorlopig.

Morgen krijg ik nieuwe stands en heb inmiddels m'n speakers een nieuwe look gegeven i.p.v dat saaie zwarte.

Greetings,

Alco.

Beste allemaal,

Alvast bedankt voor de reacties en ideetjes! Daar gaat deze ICT-er die overigens minder goed websites bouwt dan z'n buurjongetje van tien! :D , (ieder z'n vak zou ik zeggen, :P ) mee aan de slag!

Die fotootjes zijn trouwens gemaakt met een heel eenvoudig Trustcameraatje (het pennetje, je weet wel) met een hele lage resolutie, 325x288, en dan ook nog eens gecomprimeerd naar 50%! Vergeleken bij de mooie camera's van Jaap en Alco dus echt heel simpel, maar het valt nog mee, toch?

Tips en ideetje blijven van harte welkom!

Goh, jemig,dat je die foto's met die Trust photo-pen hebt gemaakt.

Dat valt me dan inderdaad erg mee.

Hmm, dan mot 't met mijn Trust 1300 ook lukken. De meeste foto's die ik er mee maak,zijn vaan erg wazig,maar soms zit er een redelijk scherpe tusen. kwestie van geluk en/of oefenen denk ik.

Ik ben er nu wel achter dat ik maar beter geen flitser kan gebruiken,ook binnen niet!

Groeten,

Alco.

Hoi,

Ik heb ook, net als Mick, ieder van mijn apparaten apart behandeld. Verder ben begonnen aan sectie van apparatuur die ik ooit in bezit gehad heb. Ook beschrijvingen van apparatuur die ik in de toekomst plan te kopen heb ik er op gezet.

Verder heb ik mijn LD/DVD verzameling er ook opgezet. CD verzameling heb ik nog maar even vanaf gezien.

Jack

Geplaatst door Mick:

Hoi AudioPaul,

Misschien is het een leuk idee om de hifi apparatuur apart te behandelen op je site.

Ik heb zelf nog geen diditale camera dus ik mijn homepage op gebouwd met plaatjes die ik op het internet heb gevonden.

Succes Mick.

Mick's Hifi Homepage   ;)

Mick, m'n complimenten voor jouw prachtige site! Waanzinnig mooi opgezet! cool.gif

En bedankt voor je suggesties!

Geplaatst door Jack van Dijk:

Hoi,

Ik heb ook, net als Mick, ieder van mijn apparaten apart behandeld. Verder ben begonnen aan sectie van apparatuur die ik ooit in bezit gehad heb. Ook beschrijvingen van apparatuur die ik in de toekomst plan te kopen heb ik er op gezet.

Verder heb ik mijn LD/DVD verzameling er ook opgezet. CD verzameling heb ik nog maar even vanaf gezien.

Jack

Jack, mooie site en een indrukwekkende HT-set! Zal wel een belevenis zijn om bij jou films te kijken!!

Bedankt voor de tips! En meteen 5 sterren er bij! Doe er je voordeel mee, hoewel ik nog steeds niet weet wat we eigenlijk winnen met al die sterren! :rolleyes:

Geplaatst door Audiopaul:

Beste Jaap,

Jouw stijl mij heel erg aan, ziet er fantastisch uit! Ik denk dat ik maar wat betere software moet gaan regelen, want dit haal ik er met m'n Frontpage Express echt niet uit. En bedankt voor je aanbod om foto's te komen maken, misschien maak ik er wel gebruik van!

De vijf sterren heb je met je aanbod alvast verdiend!

Hoi Audiopaul,

Dat Frontpage-gebeuren is niet echt fantastisch voor het ontwerpen van een website. Echt mooi wordt het als je goed in Java kan programmeren, maar Macromedia Dreamweaver werkt ook heel goed en bijzonder eenvoudig. Misschien een tip?

Geplaatst door sodejuu:

Hoi Audiopaul,

Dat Frontpage-gebeuren is niet echt fantastisch voor het ontwerpen van een website. Echt mooi wordt het als je goed in Java kan programmeren, maar Macromedia Dreamweaver werkt ook heel goed en bijzonder eenvoudig. Misschien een tip?

Ha, Sodejuu

Ik heb er wel eens van gehoord, de webmaster van m'n werk gebruikt ook een aantal macromedia programma's, waaronder Dreamweaver Ultradev!

Vertel eens iets meer over dat programma en wat gaat zo'n programma kosten? Is er echt gemakkelijk mee te werken, ik heb nl. nauwelijks ervaring in het opzetten van een homepage! ;) En wat is er mis met Frontpage?

Hoi Audiopaul,

Het grootste nadeel van Frontpage is dat het alleen maar goed samenwerkt met Internet Explorer. Als je dus Netscape hebt kunnen er behoorlijke fouten in je scherm verschijnen als je de site oproept.

MacroMedia Dreamweaver is echt belachelijk simpel, daar hoef je eigenlijk geen boek bij te hebben. Alles wijst zich vanzelf en is ook gemakkelijk te analiseren, zodat je altijd nog "met de hand" wijzigingen aan kunt brengen. Op deze manier kun je redelijk simpel de basisbegippen van Java onder de knie krijgen.

Wat 't kost? Ik zou 't niet weten, maar je kan een demo van hun Site afhalen. hoe je 'm "tijdloos" kan maken kun je wel raden.

hASTALAVISTA, ff BOXen met SKik ;)

Audiopaul,

Als je wilt kun je wel wat programma's van mij krijgen. Mijn signature zegt wel dat ik in Rotterdam woon (en theoretish klopt dit ook). In de praktijk woon in 99% van mijn tijd in Wageningen en zitten we dus vlak bij elkaar.

Alle programma's die hierboven genoemd worden heb ik wel liggen, dus laat het me maar weten.

Jack

Geplaatst door Jack van Dijk:

Audiopaul,

Als je wilt kun je wel wat programma's van mij krijgen. Mijn signature zegt wel dat ik in Rotterdam woon (en theoretish klopt dit ook). In de praktijk woon in 99% van mijn tijd in Wageningen en zitten we dus vlak bij elkaar.

Alle programma's die hierboven genoemd worden heb ik wel liggen, dus laat het me maar weten.

Jack

Beste Jack, daar ben ik zeer zeker in ge

Howdy folks,

Nou, ik heb effe rondgesnuffelt op internet om te kijken of er nog een eenvoudiger manier is om 'n simpele site in elkaar te knutselen.

Ik heb zelf helaas de balluh verstand van 't hele IT gebeuren,en frontpage heb ik wel 'ns geprobeer maar vind ik veel te omslachtig en bewerkelijk. Ik heb daar 't geduld niet voor.

Eerst heb ik 't geporbeerd via www.friendpages.com waar mijn huidige/oude site ook via gemaakt is.

Vaak gata dat goed,maar vandaag dus weer 'ns niet. (ik kon weer geen foto's plaatsen,grrr)

Kortom, heb nu 'n andere weg gevonden.

Het is een wel heeeel simpele site met een maximum van maar 4 foto's die geplaatst kunnen worden,that's all.

maar ok...beter dan nix.

't gaat tenslotte effe om 't idee

web page

Groeten,

Alco.

Hoi, Alco!

Beter als niks toch?! Het zijn in ieder geval mooie scherpe foto's en het geheel geeft een goede indruk van jou en je set!

Ik vraag me af of je Linn's niet nog beter gaan klinken als je ze iets naar voren haalt! Of moeten jouw speakers juist strak op de muur?

Ze zien er trouwens fraai uit zo, ze waren toch eerst zwart?

Geplaatst door Audiopaul:

Hoi, Alco!

Ze zien er trouwens fraai uit zo, ze waren toch eerst zwart?

Ja, dat dacht ik ook confused.gif ?. Hoe heb je dat gedaan. Volgens mij zijn er 4 mogelijkheden:

• Afschuren en opnieuw fineren
  • De zwarte omruilen tegen deze
  • Hans Kazan is binnen geweest eek.gif
  • Geen van allen, maar wat dan wel ..... confused.gif