Jump to content

Idee

Audiopaul
 Share

Recommended Posts

Beste Stefan,

Bedankt voor je complimenten, ik vond het gezellig en leerzaam bij jou en ik heb met plezier deze webpagina's gemaakt!

Ik heb vannacht nog zo'n slordige 30 foto's naar je werk getracht te mailen, maar dat kwam helaas weer terug met een error! Ik brand ze wel voor je op cd, dan kan er later nog meer bijgezet worden! ;)

Zoals je kon lezen heb ik dankbaar gebruik gemaakt van jouw uitgebreide toelichting!

Aanvullingen en vernieuwingen kun je me natuurlijk altijd nog sturen! Zet ik er gewoon weer bij.

Ik weet niet hoe groot je e-mail was maar 5mb is zo'n beetje het maximum dat je in een zending door kan sturen bij onze provider. CD is natuurlijk ook mooi, maar misschien moet je het nog eens proberen in kleinere zendingen?

Naar aanleiding van jou foto's heb je me ook weer geprikkeld om te gaan fotograferen. Ik heb een serie detailfoto's van de Siemensen gemaakt waarin je de opbouw van de buis goed kunt zien. Het is alleen wel een gewoon rolletje en het is nog niet vol dus ik kan je nog niets laten zien. Maar als ze ontwikkelt zijn is het misschien leuk om er een te scannen en op de site te zetten?

Groeten,

Geplaatst door Stefan:

Ik weet niet hoe groot je e-mail was maar 5mb is zo'n beetje het maximum dat je in een zending door kan sturen bij onze provider. CD is natuurlijk ook mooi, maar misschien moet je het nog eens proberen in kleinere zendingen?

Naar aanleiding van jou foto's heb je me ook weer geprikkeld om te gaan fotograferen. Ik heb een serie detailfoto's van de Siemensen gemaakt waarin je de opbouw van de buis goed kunt zien. Het is alleen wel een gewoon rolletje en het is nog niet vol dus ik kan je nog niets laten zien. Maar als ze ontwikkelt zijn is het misschien leuk om er een te scannen en op de site te zetten?

Groeten,

Hoi, Stefan

Ik heb net ca. 5 Mb aan foto's verstuurd naar je werk en dat lijkt gelukt te zijn!

Stuur ik morgen de rest!

En alle info is welkom, dus ook foto's, zet ik gewoon erbij.

Geplaatst door sodejuu:

Daar heeft Michel jammer genoeg nog niet van mogen proeven     :rolleyes:

Inderdaad jammer, Sodejuu,

Maar dat komt binnenkort wel!

Groet,

Michel cool.gif , die hoopt Sodejuu (met of zonder vlaai) binnenkort tegen te komen bij AS ;)

Geplaatst door Stefan:

Zeg Paul,

Misschien is het leuk om een teller op je site te zetten, kan je checken hoe populair je bent     ;)     :rolleyes:

groeten,

Goed idee, Stefan! Ik heb er eentje opgezet, ben benieuwd! ;) (en nu niet zelf 200 keer op m'n site klikken, h

Geplaatst door Ome Henk:

Ja, en 55 t/m 65 zijn van mij.... en zo wordt het wel erg betrekkelijk. Heb je ook nog een counter die rekening houdt met het IP-adres     confused.gif  of is dit ook al achterhaald.

Groetnis, Henk     :D

Beste Ome Henk,

Ik heb natuurlijk die hits niet echt nodig, maar het is natuurlijk wel leuk om te weten hoevaak je site bezocht wordt!

Het is een eenvoudige counter, die iedere visit meetelt, dus ook die van mijzelf als ik bijv. even online

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

De continue vorderingen van Audiopaul zijn homepage heeft mij ertoe aangezet om de mijne ook maar weer eens wat bij te werken.

Behalve een overzicht van mijn huidige set ben ik ook begonnen om een overzicht te maken van apparatuur die ik ooit heb gehad.

Tevens heb ik een lijst met mijn CD's toegevoegd.

Op- en/of aanmerkingen zijn welkom.

Jack

Geplaatst door Jack van Dijk:

De continue vorderingen van Audiopaul zijn homepage heeft mij ertoe aangezet om de mijne ook maar weer eens wat bij te werken.

Behalve een overzicht van mijn huidige set ben ik ook begonnen om een overzicht te maken van apparatuur die ik ooit heb gehad.

Tevens heb ik een lijst met mijn CD's toegevoegd.

Op- en/of aanmerkingen zijn welkom.

Jack

Ziet er perfect uit, Jack! Ik zal je op m'n Link-pagina zetten! ;)