pir166 Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Goed zo mensen...ik bedoel diegenen,die na het wegvallen van HI-FI.NL nu hier w Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door pir166:Goed zo mensen...ik bedoel diegenen,die na het wegvallen van HI-FI.NL nu hier w Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door SpeedyAndr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Ik mis die opzichtige plaatjes "van jou" helemaal niet... Ik heb een tijdje gehad dat ik ook een aantal in m'n sig had staan, maar het beviel mij wel zonder. Het leidt alleen maar af. Hoi Ome Henk Daar ben ik het volledig mee eens. Het gaat niet om de plaatjes maar om de teksten. Ik zie door de dag heen al genoeg reklamezuilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Zal ik de plaatjes dan maar weer uit m'n sig halen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door CableTalk:Zal ik de plaatjes dan maar weer uit m'n sig halen Nou je hebt er zoveel moeite voor gedaan, het hoeft dus niet. Maar een halve m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Nou je hebt er zoveel moeite voor gedaan, het hoeft dus niet. Maar een halve m Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Sodejuu had wel een beetje gelijk over de maat: op 800x600 was het wat aan de grote kant Ik hoop dat ze nu dusdanig klein zijn dat niemand zich er aan stoort Nee, ik word er niet voor betaald. De meesten hebben in hun sig wel een verwijzing naar hun set, en omdat 1 plaatje meer zegt dan 1000 woorden, heb ik maar de logo's van de fabrikanten vermeld. De kabels heb ik weggelaten, anders wordt het weer overdreven druk daar beneden Greetz, Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Ondanks dat ik de resolutie op 1024x768 heb staan, vind ik dat niet de helft door plaatjes gevuld hoeft te worden. Dit is echt veel beter en het werkt net zo goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Dank u, dank u! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Ondanks dat ik de resolutie op 1024x768 heb staan, vind ik dat niet de helft door plaatjes gevuld hoeft te worden. Dit is echt veel beter en het werkt net zo goed. Is nog vrij groot vind ik. Ik heb zelf mijn monitor op 1280x1024 (85Hz) staan. Vind ik een stuk fijner. Maar ieder zijn eigen smaak (net als met audio ). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Zie dat ik inmiddels als een trein ga. Hmmm... toch gek. Heb nog geen vertraging gehad vandaag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Henrie:Zie dat ik inmiddels als een trein ga. Hmmm... toch gek. Heb nog geen vertraging gehad vandaag... De treinen rijden vandaag toch niet omdat de machinisten bang zijn voor onweer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 ... en ontploffende goederenwagons... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 .... en rondjes om de kerk .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Henrie: Is nog vrij groot vind ik. Ik heb zelf mijn monitor op 1280x1024 (85Hz) staan. Vind ik een stuk fijner. Maar ieder zijn eigen smaak (net als met audio ). Begrijp je dan ook waarom ik het plakaten noem . Ik vind 1024x768 op een 17" OK. Kleiner vindt ik niet prettig. Ik moet de ganse dag al zo nauw kijken naar die f*ck smd'tjes. Daar printen ze ook steeds meer op BTW: Sorry, ik weet zo snel niks (on)zinnigs om bij die trein te fantaseren Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door CableTalk: De treinen rijden vandaag toch niet omdat de machinisten bang zijn voor onweer? Dat onweer doet ze niks, maar die flitsen voor (of IN) in hun neus, dat kriebelt wel een beetje Vandaag zat ik bij de verkeersleiding in Eindhoven en er werd niets anders omgeroepen dan vertraagde intercities, het hele land was aardig ontregeld. En die "tropische zwembaden" die ik midden op de snelweg tegenkwam maken dat het ook daar een lekker vochtig zooitje was Tjonge, wat ging Wodan te keer vandaag. Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrie Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Begrijp je dan ook waarom ik het plakaten noem . Ik vind 1024x768 op een 17" OK. Kleiner vindt ik niet prettig. Ik moet de ganse dag al zo nauw kijken naar die f*ck smd'tjes. Daar printen ze ook steeds meer op Tja, dan zijn het plakaten idd... Ik heb ook een 17" trouwens. Maar heb liever wat kleinere letters. Heb zelfs een tijdje 1600x1200/75Hz gedraaid, maar dat was toch wel wat te klein eigenlijk... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts