Guest HEAR Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Goed, de discussie kan hier verder gaan (onder Algemene onderwerpen) en niet onder Audio. Het Hear Team Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 even een reactie van mij op serieuze toon.nu ik dit allemaal heb gadegeslagen,word ik hier zeer verdrietig van, onder het motto [democratie, onder de forumleden],mis ik waarschijnlijk het gehele plaatje vrijheids uiting of mening. ongelofelijk, is ook het verslag dat vertelt wordt over,het alom genoemde TRANSTEC. dit betreft de conclusie'' dat,wij dus niet meer eerlijksbehalve ons zegje mogen doen over aanverwante artikelen of daarbij behorende winkels of winkeliers. noem je dit dan DEMOCRATISCH?????????????? vul het zelf maar in'' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Schelden is jou niet vreemd Sherwin... Ik vrees dat dit nog maar het begin is Link to comment Share on other sites More sharing options...
carl Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Hai allen, Ik moet zeggen dat ik de sfeer op het hifi forum niet prettig vond (vandaar dat ik er niet op zat). Die moderators vond ik ook niet al te sterk. Moeilijk doen bij wat sex plaatjes bij of topics, maar ondertussen de soms toch wel erg gefrustreerde toonzetting rond de PF problematiek accepteren. Je mag je wat mij betreft best negatief uitlaten over importeurs of winkels zolang het maar feitelijk blijft. Ik heb ergens wel eens gelezen dat iemand een dure interlink doorknipte en merkte dat die bestond uit een telefoonkabel met een spectaculair hulsje. Zoiets vind ik wel leuk om te lezen. Maar als je daarnaast als site beheerder geld aan diezelfde fabrikant wil verdienen heb je wel een probleem. Misschien ook niet als je je op het standpunt stelt dat een forum of een review niet per definitie alleen maar lovend over een produkt moet zijn (zoals HVT en Home Studio). Een forum is net een kroeg. De barkeeper moet ervoor zorgen dat het publiek zich gedraagt anders gaan de klanten naar een andere kroeg. PS Wat was er nu eigenlijk met Transtec - een zeer fatsoenlijke en deskundige club is mijn ervaring. Met merken hebben ze wat minder geluk de laatste jaren want ik las dat Tacmclaren ook al aan ophouden denkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skiffer Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Op zich mooi dat men hier gewoon verder gaat, mensen die zich niet kunnen beheersen en mensen die constant klonen aanmaken worden hier aangepakt, wat de sfeer zeer ten goede zal komen. Ik mis alleen nog de vele vragen van buitenstaanders, waar de diehards dan antwoord op gaven en zo mooie discussues onstonden, maar het zal een kwestie van tijd zijn dat de meesten deze site hebben gevonden. Hifi.nl zal snel een forum online moeten zetten, anders neemt hear.nl en misschien audiocube (maarja mn set kost maar 6000 euro, dus peanuts voor de heren daar ) het over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Skiffer:Op zich mooi dat men hier gewoon verder gaat, mensen die zich niet kunnen beheersen en mensen die constant klonen aanmaken worden hier aangepakt, wat de sfeer zeer ten goede zal komen. Dat is ook het duidelijkst voor iedereen. Hifi.nl zal snel een forum online moeten zetten, anders neemt hear.nl en misschien audiocube (maarja mn set kost maar 6000 euro, dus peanuts voor de heren daar ) het over. Geld is denk ik niet het criterium om een goede set samen te stellen, een b Link to comment Share on other sites More sharing options...
TobToon Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Nou, hier zijn we dan weer.... De ontwenningsverschijnselen waren ook voor mij toch te erg.... Groet, Toni Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik wil toch even hier wat neerzetten, maar weet eigenlijks niks meer te zeggen over het besluit van HiFi.nl. Ik zie wel wat er deze week gaat gebeuren op HiFi.nl, ik blijf er toch wel komen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Ik vraag me alleen af waarom HEAR niet de hele topic heeft overgezet i.p.v. hier een nieuwe te starten Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door sodejuu:Ik vraag me alleen af waarom HEAR niet de hele topic heeft overgezet i.p.v. hier een nieuwe te starten Jah, het lijkt GoT wel, maar die nummeren tenminste door, zodat de boel herkenbaar blijft. Nu valt het hier ook wel mee.... Dus Jopie praat gewoon niet zoveel omdat hij.....het niet durft Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest HEAR Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Het topic komt nog onder Algemene Onderwerpen. Speciaal laten staan en gesloten om geen gelijk onderwerp onder Audio te laten ontstaan. Het Hear Team. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Kijk, dit is nu een minimale ingreep van de moderators, maar wel een zinvolle. Het topic is hier meer op z'n plaats. Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Zou hifi.nl het al merken in zijn bezoekersaantal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel:Zou hifi.nl het al merken in zijn bezoekersaantal? Hear.nl in ieder geval wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel:Zou hifi.nl het al merken in zijn bezoekersaantal? Maak je je daar zorgen over Ze zijn nu bergen mail aan het doorspitten, ik kreeg vannacht om 3:33(!) mijn I.M. gemaild van Hans, ze hebben zich aardig verkeken op bijv. de "agenda" funktie van de I.M. en ik denk dat de website vooral naar aanleiding van het forum werd bekeken. Ik denk dat de aanleiding van de sluiting van het forum in feite veel minder invloed had op het websitebezoek en de "onafhankelijkheid" dan de onzekerheid die nu ontstaan is. Nu gaat iedereen zitten spitten en chatten om de werkelijke reden te achterhalen en dat doet hun imago geen goed. Ze hadden nog beter een mailing kunnen laten uit gaan met een waarschuwing en dan alvast een handje vol moderators aan het werk kunnen zetten Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Maak je je daar zorgen over Nee, maar Hans en JP wel waarschijnlijk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Henno Appel: Nee, maar Hans en JP wel waarschijnlijk. Die hebben de komende nachten weinig rust vrees ik Hee, ik ga als een trein inmiddels Straks komt het oude forum toch nog even online, just a thought..... Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Waarom denk je dat Zouden ze de schade niet iets willen beperken denk je? De mailbox van hifi.nl blijft wel verder volstromen en de andere forums ook Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Idd, als ze te lang wachten is de situatie straks omgekeerd. 4000 man hier, een paar honderd daar. Maar ik vind 't hier toch ook wel leuk hoor, 't was even wennen. Even door de zure appel heen. (grapje HEAR) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Leg het er niet t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Leg het er niet t Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 hifi.nl claimt dat de vastgestelde misbruik van het forum typisch een afspiegeling zou zijn van de hedendaagse maatschappij, en dat de goede nu moeten lijden onder de slechterikken ... weer eens een voorbeeld van hoe er word omgegaan met dit soort situaties in onze wonderschone democratie. ik snap het zelf niet helemaal, waarom nou niet die slechterikken direct aangepakt en verbannen van hifi.nl, i.p.v. al die andere goed bedoelende mensen te duperen met het afsluiten van het forum op Hifi.nl vreemd hoor, nooit hoor/zie je een moderator iemand terecht wijzen of verbannen van hifi.nl, nee nu zomaar opeens de gehele boel maar op slot. getverdemme .... alex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 En wie zijn die "slechteriken" dan? Ik vond de off-topic "discussies" tussen Sherwin en Anja of Sherwin en Bob James wel leuk, en Don reageerde op iedereen erg humoristisch, als je je DAAR al aan stoort...... Groeten, Wouter (uit ellende ook maar eens bij HEAR gaan kijken) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 En hoe zou het nou toch komen dat hifi.nl binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 18 augustus 2002 Report Share Posted 18 augustus 2002 Gewoon even afwachten hoe het met het nieuwe forum loopt, anders begin ik er toch zelluf een ? Ik geef toe Henno, het zou een beetje overkill zijn, maar je weet maar nooit. Als ik een forum zou openen zou ik dus ook de modder zijn. En ik ben soepel hoor Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts