Jump to content

Hifi.nl forum gesloten

Guest HEAR
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Duck-Twacy:

Hoe doe jij dat trouwens met je Krells. Speelde gisteren een uur of 2 muziek om mijn AVM eindbak (weet type niet, want 2e handsje), iets van 80 watt klasse AB of zo (met flinke ruststroom). Die was me toch heet na afloop. Ongeveer net zo heet als mijn 25 watt klasse A Audio&techniek mono amps worden. Je kon je hand op de kast leggen, maar lekker was dat niet....

Moet er niet aan denken hoe het bij jouw is na een paar uur spelen. Koude douche nemen of zo?

Misschien toch 1s een lekkere koele Quad kopen.

Gewoon de airco aanzetten cool.gif:D

Greetinx

Andr

Geplaatst door Edwin Snoek:

logo_oud.jpg   Dit doet me nog denken aan gouden tijden.    :)

Aan dat nieuwe logo zit een vies bijsmaakje.     mad.gif

inderdaad ,ik heb ook een beetje het idee dat de importeurs en of winkeliers, sommige kritieken niet zo leuk vinden en daarom hifi.nl dreigen met een boycot.dus inderdaad een vies bijsmaakje.

Edwin   ;)

De (zogenaamde) vuurwerkramp in enschede werd medemogelijk gemaakt door: vette kees, die met zijn zatte pens lag (in het bankstel was verzopen) te slapen terwijl zijn friteuzes op volle toeren stonden de spetteren en te gorgelen met een daarop volgend spetterend en knallend spectakel.

Mvgr, De nieuwslezer

Hoezo 'zogenaamde vuurwerkramp'?

Ik was er zelf niet bij (gelukkig niet; ik woonde hier toch nog niet) maar ik heb best afschikwekkende foto's gezien: mensen die liggen dood te gaan aan de kant van de weg, stukken zeecontainer die in een weiland tussen de campus en Enschede in lagen (ongeveer 1,5 km van de rampplek vandaan)... Lijkt me niet echt een geschikt onderwerp om een eigenwijze mening over te hebben als je er zelf niet bij was.

Ow dochters van audiopaul...xx van Jasper :D:D

We kunnen je bericht niet plaatsen omdat je meer dan 8 afbeeldingen hebt gebruikt, toegestaan is maximaal 8
FLOODING is ingeschakeld, dit houdt in dat u meerdere malen dezelfde opdracht gegeven hebt, Wacht u nu een minuut voordat u verder gaat! 60

Wat een flutforum! ;)

Ah, Paul... kan je niet asjesjesjeblieft niet een keer een foto maken van je jongste dochter? :rolleyes: Je zei dat zijn NOG knapper was! Maar ik wil wel bewijs zien :)

Trouwens, Ik voel me al helemaal thuis hier bij Hear :) :) :)

Zo zie je maar, niemand kan ons hechte forumvrienden onder elkaar uit elkar drijven. Zolang er internet is, zullen wij forumme" :) :)

He Paul, hoe heet je oudste eigenlijk als ik vragen mag?

Neem me niet kwalijk, ik ben vandaag in een vervelende bui :)

Groeten,

Bas

O sorry Henrie, ik had nog niet gezien dat je uit enschede kwam!

Dat ik in Enschede woon, maakt opzich niet zoveel uit, maar het is meer dat ik dus dingen heb gezien, die je eigenlijk liever niet ziet (op foto's welliswaar, maar toch). Dat soort dingen zag je toen niet op tv. Op tv zag je steeds gezelfde beelden van de laatste ontploffing. Op zich natuurlijk indrukwekkend genoeg, maar na dat 10x gezien te hebben, gaat dat 'wennen'. En als je dan ineens schokkende foto's ziet, ga je er wel ff weer over nadenken. Vooral als je er dan bij hoort dat op 3 a 4 km afstand de drukgolf nog zo groot was, dat de hor voor het raam (van een huisgenoot van mij) werd weggeblazen en de volledige flat trilde... Dat vertellen ze er op tv niet bij. Daar laten ze (uiteraard) alleen het rampgebied zien...

Geplaatst door Sebastiaan:

Kom op jongens, stem even op me. Ik ga al twee jaar met vijf sterren door het hifi leven. Ik wil ze terug!!

Groeten,

Bas  :)  :)

Ja, euh.. heb gestemd maar er gebeurd niets. Nepsterren hier. cool.gif

Moet je maar MSN nemen, kan je ook sterretjes laten verschijnen :) :) :)

Audiopaul, hebben je dochters ook msn messenger?? :D

Groeten,

Jasper