Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Beste Jasper, Helaas, veel te weinig vrouwen in muziek en studio wereld. Dat is minder. Maar waarschijnelijk komt er een prettige dame bij de balie aan de ingang van ons pandje te zitten. Nou dan kom ik helemaal niet meer aan solderen toe :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Duson schijnt toch ook weer terug te komen? Of het is nooit weggeweest ofzo? Ik geef mijn ongezouten mening over Sphinx. Volgens mij klinkt die cdspeler heeel erg digitaal. Owja, een cdspeler is digitaal Nee, de enigste Sphinx set die ik ooit misschien kan beluisteren is bij Audiopaul. Maar ook dat zal nog wel heeeeeel lang duren Zul je zien dat als Bas komt, dat hij ze allebei de deur uit heeft :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA: Tja, als je straks toch met 4 RB1090's gaat draaien had je die oude krells ook niet hoeven wegdoen vanwege het te hoge stroom verbruik. Wel jammer hoor Groetjes, Jasper Nee hoor is niet jammer. Ik ben intens blij met de Rotels, en heb er in geen enkele opzicht klachten over. Nog twee erbij gaat zeker gebeuren. Niet omdat ik er perse 4 wil, maar wel omdat ik perse actief wil gaan draaien, en dan heb je per unit een versterker nodig. En die moeten wel allemaal hetzelfde zijn. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Nee, de enigste Sphinx set die ik ooit misschien kan beluisteren is bij Audiopaul. Maar ook dat zal nog wel heeeeeel lang duren Zul je zien dat als Bas komt, dat hij ze allebei de deur uit heeft [/QB] De dochters, of de Sphinxen? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:Beste Paul, Ik zal eerlijk zijn, ik heb vooral ervaring met de PJ2/12 en de PJ14, maar mischien mag ik die totaal niet vergelijken met de PJ-18. Overigens, vind ik het wel zonder dat zo'n ambachtelijk nederlands merk er mee gestopt is. Ook in het buitenland hadden zse een goede reputatie. Maar wieweet, komen ze weer terug, als ik d geruchten mag geloven. Groeten, Bas Hoi Bas, Hopelijk stel je je mening bij als je deze audiofiele combinatie ooit gaat beluisteren! Vorig weekend heb ik het binnenwerk van m'n Project 8 voorversterker nog eens bewonderd. Hier een leuk plaatje: foto van het regelgedeelte van de PJ 8, de voeding zit in een aparte kast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Ja de bouw is prachtig. Zelfs een aparte voeding voor de acheklcircuits. Volgens mij van in tot uitgang symetrisch. Ja eerlijk is eerlijk, qua bouw erg fraai, en gewoon klasse. Ik hoop het ooit eens bij jou te mogen beluisteren (als ik eens tijd heb( Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA: Nee, de enigste Sphinx set die ik ooit misschien kan beluisteren is bij Audiopaul. Maar ook dat zal nog wel heeeeeel lang duren Zul je zien dat als Bas komt, dat hij ze allebei de deur uit heeft Hoi Jasper, het interesseert me geen ruk wat anderen van m'n set vinden! Het gaat me erom dat ik zelf tevreden ben! ....en dat ben ik! p.s. je bent overigens van harte welkom, ben je trouwens nog achter die marmeren platen aan geweest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Jongens ik ga pitten. Weltrusten Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Voor audiofiele dochters maakt sebas altijd tijd Trouwens die Parasound Halo pre is ook zeer fraai en betaalbaar! Ben benieuwd hoe die presteert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:Jongens ik ga pitten. Weltrusten Groeten, Bas Droom maar lekker......van Sphinx! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Hoi Jasper, het interesseert me geen ruk wat anderen van m'n set vinden! Het gaat me erom dat ik zelf tevreden ben! ....en dat ben ik! p.s. je bent overigens van harte welkom, ben je trouwens nog achter die marmeren platen aan geweest? Paul, Ja. Hij had platen liggen, maar ik moest toch wachten tot de verhuizing naar hun nieuw pand omdat men daar pas kon polijsten. Hij had kleine gepolijste stukjes over, ik heb dat maar laten liggen. Veel beter zijn de grote betontegels die in de tuin wachten voor een likkie verf Groeten, Jasper truste Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Beste Sherwin, Jou "grapje" aangaande de vuurwerkramp in Enschede is er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Bijna 70 berichten sinds gisteravond . Hopelijk is mijn notificatie hierbij tevens uitgeschakeld . Gr. Jan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Ruud:Beste Sherwin, Jou "grapje" aangaande de vuurwerkramp in Enschede is er Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Ik begin het forum van HiFi.nl te missen. Of zal het komen dat het vandaag somber weer is? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Wouter Verkuijl:....Van die voetballers die de scheidsrechter om een kaart vragen.... Ik denk dat het HEAR team daar zelf wel een mening over kan vormen..... Groeten, Wouter Beste Wouter, Ik vind dat er best op een respectvolle en fatsoenlijke manier met elkaar omgegaan mag/moet worden, en ook ik ben in voor een geintje, maar vind dit te ver gaan(misschien zeg ik wel waar anderen niet openlijk voor uit komen, bang voor negatieve reaktie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Kan het ook ietsjes rustiger hier, m'n pc staat te wankelen op tafel. :D Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Beste Ruud, Ja, Hear.nl ook dicht, waar moeten we DAN naar toe??? Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die net als jij dat soort "grapjes" te ver vinden gaan en daar inderdaad niet voor uit willen komen. Maar hoeveel mensen zijn er die dat NIET vinden? Zolang forumleden niet als "grapje" m'n huis in brand steken vind ik 't allemaal best... Groeten, Wouter (mijn grapjes worden ook niet gewaardeerd: mijn stemsterretjes zijn weer weg....? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruud Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Wouter Verkuijl:Beste Ruud, Zolang forumleden niet als "grapje" m'n huis in brand steken vind ik 't allemaal best... Groeten, Wouter De enige "matches" waar ik van hou, is die tussen audioapparatuur Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Edwin Snoek:Kan het ook ietsjes rustiger hier, m'n pc staat te wankelen op tafel. Edwin Oh, heb jij zo'n widoshi pc, die niet kan kiezen tussen windows en dos? Geen wonder dat hij wankelt Sherwin mag inderdaad wel z'n eigen teksten nog eens lezen voordat hij ze post. Die onderbroekenhumor zal me worst wezen, maar zo'n ramp daar moet je mee oppassen Tenslotte vond Sherwin z'n eigen watersnood-vakantie ook niet erg leuk Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Nog gezwommen, Sherwin...? Groeten, Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Tjong, als Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin: Wat lul je nou, heb allang mijn excuus geboden.. Afentoe is het gewoon ZIJKERIJ.. ) OOoOooOO geen grapjes over bin laden, oo wat leuk... zielig hoor, al die mensen die zijn verongeluk vorig jaar 11 septemeber.. en nog elke dag lol over die gestoorde kerel.. jezus.. [van het forum af te knikkeren] Daar ga je zeker voor he? verdomme zeg, audiowereld zit grotendeels gewoon vol met kak, sherwin Aaaaaaaaaah ik geloof dat ik me hier prima thuis voel, wie mist nog hifi.nl ??? Groeten, Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Wouter Verkuijl: Aaaaaaaaaah ik geloof dat ik me hier prima thuis voel, wie mist nog hifi.nl ??? Groeten, Wouter VROUWEN !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door JSA: VROUWEN !! Dit slaat ook werkelijk nergens op, Jasper :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts