Jump to content

Hifi.nl forum gesloten

Guest HEAR
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Sherwin:

Wat lul je nou, heb allang mijn excuus geboden..

Afentoe is het gewoon ZIJKERIJ.. ) :(

Had ik gezien eek.gif

Beter zou zijn om die posting te verwijderen.

[van het forum af te knikkeren]

Daar ga je zeker voor he?

Niet pers

Beste,

Ik mis hifi.nl nu ook ineens :)

Tuurlijk heb ik begrip voor mensen die dit soort grapjes niet aankunnen, maarja, een grap of niet, je veranderd niets aan de geschiedenis.

Trouwens, Sherwin's versterker is intern ook een Enschede op schaal geweest :) :)

Kom op jongens niet zo mokken, er is meer dan audio alleen, en afentoe een foute grap kan helemaal geen kwaad.

Groeten,

Bas

Wellicht is de mogelijkheid niet helemaal uit te sluiten dat bij enkele vaste leden van dit forum de opvatting groeit de indruk te hebben dat deze thread zich in een richting ontwikkeld die niet noodzakelijk onverdeeld door allen beoordeeld wordt als gespeend van alle abjecte lading.

Ik geloof wel in alle bescheidenheid te mogen stellen dat de kans aanwezig is dat ik het er op voorhand niet

Geplaatst door Kermit:

Wellicht is de mogelijkheid niet helemaal uit te sluiten dat bij enkele vaste leden van dit forum de opvatting groeit de indruk te hebben dat deze thread zich in een richting ontwikkeld die niet noodzakelijk onverdeeld door allen beoordeeld worden als gespeend van alle abjecte lading.

Ik geloof wel in alle bescheidenheid te mogen stellen dat de kans aanwezig is dat ik het er op voorhand niet