Jump to content

Hifi.nl forum gesloten

Guest HEAR
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Kermit:

Dat verlies ik altijd van Andre. Hij kan met die dikke interlinks en loodzware pluggen veel harder meppen... :D

Kermie Le Frogue

Ach, je oren kun je niet meer verliezen grin.gif

Het lijkt me leuk om eens bij Erik langs te gaan, a.s. zaterdag zit hij alweer voor de 2e keer bij mij :D

Zondag kan ik wel tijd vrij maken, dan neem ik wat cd's mee die Kermit vanzelf weer oren bezorgen cool.gif

En Erik, als je bepaalde kabels wilt vergelijken, ik heb een aardige sortering ;)

Greetinx

Andr

Mooi gedicht hoor Sherwin. Alleen die laatste zin? Is die niet wat misplaatst in jouw geval?

Nieuwe naam voor een nieuw forum, als het er ooit komt: HiFever.nl

Dit topic kan misschien ook beter omgedoopt worden in hifi.nl-chatbox of hifi.nl-nazorg

Wat me nog opvalt op de site van HiFi.nl zijn de ontbrekende banners. Voor de restyle waren ze ernog, maar nu? confused.gif

Zouden de adverteerders vertrokken zijn, want er is geen rede lijkt me om te stoppen, nu HiFi.nl een andere uiterlijk heeft.

Als het zo is en dat zou wel blijken als ze andere banners plaatsen, dat het toch weer met het forum te maken zou hebben.

Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar zo lijkt het nu wel.

Oke, deze site verdient geld via een onopvallende weg, maar een week lang geen banners op HiFi.nl. Ziet er niet uit, misschien wat overdreven, maar het ziet er wel verdacht uit. :rolleyes:

Tenzij ze dit even hebben stop gezet om goed aan de nieuwe forum en site onderdelen te kunnen knutselen. :)

Jongens,

Even offtopic, maar wel belangrijk :) :)

Wie van jullie kan er spaans spreken?

Zoja, is Spaans moeilijk te leren, en hoe zit het met grammatica etc? Kan ik het in korte tijd een beetje leren?

Wie wil me Spaanse les geven, tegen een redelijke vergoeding?

Groeten,

Bas

Beste Jasper,

Ja ik heb echt een (denk ik tot nu toe) waanzinnuige meid ontmoet. Is een lang verhaal, wat ik je nog weleens vertel. In iedergeval spreekt ze eigenlijk alleen maar heel goed Spaans, en een beetje Engels. Ik vind haar de moeite waard, dus wil ik snel Spaans leren. Is het echt zo makkelijk? Makkelijker dan Duits? Hoe dank ook, ik spreek binnen drie maande Spaans, al moet ik een LOI curcis volgen :) :)

He Jasper, ik zag via email dat ik een IM van je had gekregen. Ik krijg die IM. niet binnen, wat doe ik verkeerd?

Groeten,

Bas

Spaans is wel redelijk te doen volgens mij. Ik weet niet of je een talenknobbel bezit, maar het is wel logisch. Lang niet zo moeilijk als frans bijvoorbeeld.

Dat je Spaans wil leren is op zich al geen slechte keuze, het is een hele mooie taal. Dus mocht het niet lukken met dat meisje, dan heb je niet je tijd verprutst :) :)

Makkelijker dan Duits denk ik niet, Duits is gewoon bijna Nederlands. :D:)

Zo'n LOI cursus is misschien nog niet zo'n slecht idee ;)

Ik weet het niet verder, heb er geen ervaring mee. Ik zou zelf ook nog wel een keer Spaans willen leren, vriendin van mij gaat naar Spanje en ze had mij belooft om me ooit Spaans te leren. Maar dat zal er wel nooit van komen :):rolleyes:

Maar in Nijmegen is er ongetwijfeld een mogelijkheid om Spaans te leren. Al is in 3 maanden wel erg snel.

Die Instant Message kan je bekijken door bovenaan op Mijn gegevens te klikken, en dan staat hij ergens midden in het scherm.

Groetjes,

Jasper

Beste Jasper,

Thanx. In iedergeval gaat ze spaanse teksten schrijven voor mijn songs.

Duits vind ik echt een klote taal, met al die naamvallen. Weet je nog toen je bij mij op de zaak was? van die twee andere gasten die er waren, is er een de broer van de studiobaas. Hij woont in Duitsland, en kwam even op bezoek. Ik later in de nacht nog met hun in de tuin zitten. Man man man...wat stond ik voor lul. Ik probeerde wat te brabbellen, maar kwam er voor geen meter uit. Ging automatisch engels praten, maarja dat verstaat die gast niet. Talenknobbel heb ik niet, maar ik heb wel doorzettingsvermogen. En zoals met alles, als ik het echt wil, lukt het me ook, hoe dan ook. Let jij maar op. Over drie maanden spreek ik redelijk Spaans.

Ik ga zo even je IM. lezen.

Groeten,

Bas