Kermit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 You can Shoot You can Fire But Kermie is no lier Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Kermit:You can Shoot You can Fire But Kermie is no lier Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: H Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 ok jongens even een beetje relax ik wil niet dat kermit beledigd wordt anders krijg je met mij te doen!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Pelt Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin:ahum, tis rustig hier Het is geen 27mc Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 kunnen we zowiezo wel doen kermit en andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 kunnen ze gelijk eens een opbouwende kritiek uitlaten over mijn systeem en goede oren hebben de heren zeker ,want ze hebben al aardig wat luisterervaring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kermit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Dat verlies ik altijd van Andre. Hij kan met die dikke interlinks en loodzware pluggen veel harder meppen... Kermie Le Frogue Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Kermit:Dat verlies ik altijd van Andre. Hij kan met die dikke interlinks en loodzware pluggen veel harder meppen... Kermie Le Frogue Ach, je oren kun je niet meer verliezen Het lijkt me leuk om eens bij Erik langs te gaan, a.s. zaterdag zit hij alweer voor de 2e keer bij mij Zondag kan ik wel tijd vrij maken, dan neem ik wat cd's mee die Kermit vanzelf weer oren bezorgen En Erik, als je bepaalde kabels wilt vergelijken, ik heb een aardige sortering Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: 4.09s voordat ik weer bij was van het lachen :D Audiopaul, jij bent een toffe stiefpa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Dat floodprotectie zuigt echt alle kanten uit.. en over die 8 smilies maar te zwijgen. Moet ik van te voren nadenken hoehard ik mag lachen. flauw hoor Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 ok jongens we spreken wat af kermit en andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 21 augustus 2002 Report Share Posted 21 augustus 2002 Mooi gedicht hoor Sherwin. Alleen die laatste zin? Is die niet wat misplaatst in jouw geval? Nieuwe naam voor een nieuw forum, als het er ooit komt: HiFever.nl Dit topic kan misschien ook beter omgedoopt worden in hifi.nl-chatbox of hifi.nl-nazorg Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Is dit Hifi.nl op tienertoer? Ik heb maar vast een pseudoniem genomen nu het nog kan Ik zie dat werkelijk iedereen hierheen is gekomen.Net zoals je op vakantie gaat naar bv Spanje en dan blijken je buren in de kamer naast je te zitten Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Wat me nog opvalt op de site van HiFi.nl zijn de ontbrekende banners. Voor de restyle waren ze ernog, maar nu? Zouden de adverteerders vertrokken zijn, want er is geen rede lijkt me om te stoppen, nu HiFi.nl een andere uiterlijk heeft. Als het zo is en dat zou wel blijken als ze andere banners plaatsen, dat het toch weer met het forum te maken zou hebben. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, maar zo lijkt het nu wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Die conrad banner bedoel je? HAAA nee, daarmee komt het geld niet binnen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Geplaatst door JSA:Die conrad banner bedoel je? HAAA nee, daarmee komt het geld niet binnen En van Pied Piper zullen ze ook niet veel aan verdienen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lars Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Oke, deze site verdient geld via een onopvallende weg, maar een week lang geen banners op HiFi.nl. Ziet er niet uit, misschien wat overdreven, maar het ziet er wel verdacht uit. Tenzij ze dit even hebben stop gezet om goed aan de nieuwe forum en site onderdelen te kunnen knutselen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter Verkuijl Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 EVEN Dit duurt toch veel te lang jongens.... Of zouden Hans en JP onder een fantastische nickname hier op het hear-forum rondzwerven en zich helemaal 't schompes lachen om onze reacties??? Groeten, Wouter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Jongens, Even offtopic, maar wel belangrijk :) Wie van jullie kan er spaans spreken? Zoja, is Spaans moeilijk te leren, en hoe zit het met grammatica etc? Kan ik het in korte tijd een beetje leren? Wie wil me Spaanse les geven, tegen een redelijke vergoeding? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Spaans is makkelijk. Heb je weer een meisje op het oog Bas? Euhw, kijk gewoon eens voor een computerprogramma waarmee je spaans kan leren. Zo heb ik ook Japans geleerd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Beste Jasper, Ja ik heb echt een (denk ik tot nu toe) waanzinnuige meid ontmoet. Is een lang verhaal, wat ik je nog weleens vertel. In iedergeval spreekt ze eigenlijk alleen maar heel goed Spaans, en een beetje Engels. Ik vind haar de moeite waard, dus wil ik snel Spaans leren. Is het echt zo makkelijk? Makkelijker dan Duits? Hoe dank ook, ik spreek binnen drie maande Spaans, al moet ik een LOI curcis volgen :) He Jasper, ik zag via email dat ik een IM van je had gekregen. Ik krijg die IM. niet binnen, wat doe ik verkeerd? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Spaans is wel redelijk te doen volgens mij. Ik weet niet of je een talenknobbel bezit, maar het is wel logisch. Lang niet zo moeilijk als frans bijvoorbeeld. Dat je Spaans wil leren is op zich al geen slechte keuze, het is een hele mooie taal. Dus mocht het niet lukken met dat meisje, dan heb je niet je tijd verprutst :) Makkelijker dan Duits denk ik niet, Duits is gewoon bijna Nederlands. Zo'n LOI cursus is misschien nog niet zo'n slecht idee Ik weet het niet verder, heb er geen ervaring mee. Ik zou zelf ook nog wel een keer Spaans willen leren, vriendin van mij gaat naar Spanje en ze had mij belooft om me ooit Spaans te leren. Maar dat zal er wel nooit van komen Maar in Nijmegen is er ongetwijfeld een mogelijkheid om Spaans te leren. Al is in 3 maanden wel erg snel. Die Instant Message kan je bekijken door bovenaan op Mijn gegevens te klikken, en dan staat hij ergens midden in het scherm. Groetjes, Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Beste Jasper, Thanx. In iedergeval gaat ze spaanse teksten schrijven voor mijn songs. Duits vind ik echt een klote taal, met al die naamvallen. Weet je nog toen je bij mij op de zaak was? van die twee andere gasten die er waren, is er een de broer van de studiobaas. Hij woont in Duitsland, en kwam even op bezoek. Ik later in de nacht nog met hun in de tuin zitten. Man man man...wat stond ik voor lul. Ik probeerde wat te brabbellen, maar kwam er voor geen meter uit. Ging automatisch engels praten, maarja dat verstaat die gast niet. Talenknobbel heb ik niet, maar ik heb wel doorzettingsvermogen. En zoals met alles, als ik het echt wil, lukt het me ook, hoe dan ook. Let jij maar op. Over drie maanden spreek ik redelijk Spaans. Ik ga zo even je IM. lezen. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirtyherrie Posted 22 augustus 2002 Report Share Posted 22 augustus 2002 Hoezo cursus volgen.Je moet gewoon zorgen dat je vaak bij haar bent Dan spreek je sneller spaans dan welke cursus dan ook. Marc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts