Jump to content

Hifi.nl forum gesloten

Guest HEAR
 Share

Recommended Posts

Geplaatst door Audiopaul:

Junk! :D:D

Trouwens..... nieuw recordje:

Momenteel: 25 augustus 2002 / 22:56 (50 bezoekers)

Record boek: 25 augustus 2002 / 22:56 (50 bezoekers)

cool.gif

Ik wilde net hetzelfde plaatsen eek.gif . Is dus niet meer nodig :P. Wat me wel opvalt is dat, ondanks de aanwezigheid van velen, er relatief weinig gereageerd wordt. :rolleyes: Is iedereen zich voor aan het bereiden op de nieuwe werkweek die morgen start ??? (Behalve voor Audiopaul, want die heeft vakantie)

Goh, al m'n kilo's (zijn d'r nogal wat) shaken van pure angst......lummel!! :D:D:D:D

Pff, ben ik ff blij dat Jasper nog niet bij mij is thuis geweest :D

Ik heb nl. niet zoveel kilo's eek.gif:D

Je kan beter wat minder met Sherwin chatten, Jasper, scheelt je weer een IP-ban.

Greetinx

Andr

Junk!!!!
Lummel!!!

Beste Hear,

Eigelijk verwacht ik van een forum als deze, dat dit soort uitspraken niet worden getolereerd. Ik ga er van uit dat deze posts van dhr. Audiopaul zo snel mogelijk worden verwijderd / aangepast, en op z'n minst een waarschuwings-mail of een ip-ban voor deze persoon in kwestie.

Groet,

Jasper.

Geplaatst door JSA:

Beste Hear,

Eigelijk verwacht ik van een forum als deze, dat dit soort uitspraken niet worden getolereerd. Ik ga er van uit dat deze posts van dhr. Audiopaul zo snel mogelijk worden verwijderd / aangepast, en op z'n minst een waarschuwings-mail of een ip-ban voor deze persoon in kwestie.

Groet,

Jasper.

Ik geloof dat ik morgen even naar Zutphen moet, ik krijg ineens last van jeugdpuistjes! ;):P:D:D:D

Geplaatst door JSA:

Ik had je wel verwacht, Paul. Jammer, die appelkruimeltaart gaat dus weer in de vriezer :D

Groetjes,

Jasper

Shit, Jasper, ik zie je uitnodiging nu pas! :( Sorry, ik kom graag alsnog een keer naar je toe! ;) Uiteraard ben je bij mij ook van harte welkom! ;)

Ik heb trouwens vandaag bij dit bedrijf een paar granieten platen besteld van 40x50 cm. en 3 cm. dik. Het werd hoog tijd om de oude, veel dunnere en niet afgewerkte, tegels eens te vervangen! ;) Je hoeft dus verder geen moeite meer voor me te doen.

ps. maak je geen zorgen over die appelkruimelvlaai, die komt wel op! ;)

Ik heb trouwens vandaag bij dit bedrijf een paar granieten platen besteld van 40x50 cm. en 3 cm. dik. Het werd hoog tijd om de oude, veel dunnere en niet afgewerkte, tegels eens te vervangen! ;) Je hoeft dus verder geen moeite meer voor me te doen.

Zowhee, ik heb een tijdje geleden 2 zandstenen tegels gekocht bij een steenhouwerij in Den Haag (38 * 42 * 4 cm). Kosten f 200 per stuk. Ik had ook liever graniet gehad, maar dan liepen de kosten op tot dik f 800 per tegeltje. Een groot deel van de kosten gingen ook in het afslijpen van de schuine randjes (maar daar heeft ene Hans Baan ook patent op, geloof ik) en in het polijstwerk zitten. Een centimeter meer of minder dik maakte in kosten weinig uit. Wegen toch nog zo'n 25 kilo per stuk (plus of min een paar ons).

Hier zie je er een randje van: http://www.xs4all.nl/~rwmmos/EPSN0007.jpg

(Waarschuwing: onbeschaafd groot en met weinig verstand van zake genomen foto inside)

Geplaatst door Duck-Twacy:

Zowhee, ik heb een tijdje geleden 2 zandstenen tegels gekocht bij een steenhouwerij in Den Haag (38 * 42 * 4 cm). Kosten f 200 per stuk. Ik had ook liever graniet gehad, maar dan liepen de kosten op tot dik f 800 per tegeltje. De meeste kosten gingen ook zitten in het afslijpen van de schuine randjes zitten (maar daar heeft ene Hans Baan ook patent op. geloof ik). Wegen toch nog zo'n 25 kilo per stuk (plus of min een paar ons).

Hier zie je er een randje van: http://www.xs4all.nl/~rwmmos/EPSN0007.jpg

(Waarschuwing: onbeschraaft groot en met weinig verstand van zake genomen foto inside)

Hoi Duck,

De granieten tegels van 40x50 cm en 3 cm. dik, die ik laat maken kosten, inclusief facetslijpen (het afgeschuinde randje) en afwerking (polijsten) samen ongeveer 300 EURO. Hierbij moet je uitgaan van ca. 230 EURO voor het graniet en 18 EURO per meter (in dit geval dus 3,60 meter) voor het facetslijpen en polijsten. Da's dus aanmerkelijk goedkoper dan jouw prijs! eek.gif

Paul, het is niet goedkoop nee.

Ik haal gewoon binnenkort betonnen tegels, en die voorzie ik van een mooi kleurtje. En dan komt de set daarop te staan.

Misschien wel wat goedkoper portemonee en look, maar wel net zo effectief.

Ik heb nu trouwens mooie stukjes Koreander, wat ook wel voor keukenbladen wordt gebruikt. (en ook voor luidsprekerbouw @ Wilson)

Groetjes,

Jasper

Hoi Duck,

...

Da's dus aanmerkelijk goedkoper dan jouw prijs! eek.gif

Ja, ik was daar al een beetje bang voor, maar ja, weinig concurrenten ter plaatse.

en om er nou een stel van het kerkhof te halen ging me te ver ...

Ja, ik was daar al een beetje bang voor, maar ja, weinig concurrenten ter plaatse.

en om er nou een stel van het kerkhof te halen ging me te ver ...

Lol, ik heb daar wel aan gedacht getpicture.php?id=9809getpicture.php?id=6787

Ik kon ze ook daar gewoon van het terrein 'meenemen' wat bij die steenhouwerij hoorde. Maar dan heb je ze natuurlijk in verkeerde maat en ongepolijst enzo.

Jasper.

Ik heb een jaartje geleden granieten tegels gekocht.4 van 50x50x2cm voor 100,-totaal.

Dit was voor deze steenhouwerij gewoon over van een vloertje.Je kunt het beste om' tegels' vragen, mischien hebben ze nog wat liggen.Vraag je een bepaalde maat dan moeten ze het voor je maken! :P

Marc

• 3 weeks later...

Ha, kreeg zo net een mailtje van hifi.nl dat ze weer in de lucht zijn en dat ik me weer mag aanmelden.

Ben ik nou de enige die zo laat een mailtje ontvangt?

Nee, ik kreeg ook al zo'n mailtje van hun. :)

Mijn tweede zelfs. eek.gif

Maar er stond bij dat als je al angemeld was in de eerste 2 weken toen je tweede mailtje kreeg, dat deze E-mail dus als niet verzonden kon beschouwen. ;)

Was dus gewoon voor de zekerheid van ze, dat iedereen het wel kreeg denk ik. :rolleyes:

• 2 weeks later...

vroeger was het toch leuker op hifi.nl het is nu zo koud.het lijkt wel of ik op mijn werk ben ,daar wordt ook alles gecontroleerd

gat ver de gat ver,dom,dom,dom zo werk het gewoon weg niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

dan toch maar HEAR.NL

grtn