Audiopaul Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Dat zijn tenminste 39 bezoekers die op dat moment Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin:YEEEEEEHAAAAAAAA! DRUKKE TENT HIERO, zo hoort het En alle sigs gaan weer dezelfde kant op Hear weet straks niet meer wat het met zichzelf moet, de bitjes en transistors sluipen ook al gestaag binnen Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 ha eindelijk heb ik jullie gevonden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Ome Henk: Weet je wel hoeveel bits aan gegevens op een elpee staan Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Zo juist de 3e update op Hifi.nl gelezen over het downgaan van het forum. Weer heel veel bijval voor hun "juiste" beslissing te lezen. "Ik wordt een beetje misselijk" Sorrie hoor jongens en meisjes, kan er niets aan doen. Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Hallo allemaal, Nog een ex hifi.nl-er die heeft moeten verhuizen. Om de discussie weer enigszins on-topic te brengen, mijn duit in het zakje Ik ben het met iedereen eens dat het nogal stijlloos is om "zomaar" het forum er uit te bonjouren, waarbij genoemde redenen ook op mij overkomen als excuses voor de daadwerkelijke oorzaken. Maar: laten wij nu niet gaan speculeren over de oorzaken, want daar kom je toch nooit achter. Het is wel een leuke bezigheid overigens Ik hoop dat hear.nl ons nu een plekkie kan geven waar wij de discussie over onze hobby kunnen voortzetten. Want uitsluitend als hifi.nl het forum in oude luister herstelt, met de volledige history, zien ze mij nog terug. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 best leuk hier Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door erik klijnsmit:ha eindelijk heb ik jullie gevonden Mooi, kunnen we meteen het echte laag-fundament bij Hear.nl introduceren Greetinx Andr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Pjotr:Zo juist de 3e update op Hifi.nl gelezen over het downgaan van het forum. Weer heel veel bijval voor hun "juiste" beslissing te lezen.. Dat is niet helemaal waar Peter. Mijn reactie staat er ook in en die is niet onverdeeld postief. Maar misschien hebben ze die pas geplaatst NADAT ik mijn reactie HIER had weergegeven ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Sherwin:En als de tweede de SubFrituur van Vette Kees, waarbij de spetters door de kamer heen klotsen... mvgr Ja, waar hangt die vetklep eigenlijk uit? Of zit 'ie zich nu depressief vol te pompen met cholesterolbommen? ......Keeeeeeeeeeeezzzzzzzz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Ik ga me over de heer Vette K. pas zorgen maken als hij zich NIET aan het volpompen is met cholesterol verhogers Goed idee trouwens van je Sherwin, Yello in je sig. Ik heb gelijk een een cdsingletje van ze opgezet. "Off course I'm lying". Ken je die ? Zie je wel dat sigs ergens goed voor zijn ! Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Paul Jenner: Dat is niet helemaal waar Peter. Mijn reactie staat er ook in en die is niet onverdeeld postief. Maar misschien hebben ze die pas geplaatst NADAT ik mijn reactie HIER had weergegeven ... Paul. Daar heb je gelijk in Paul, maar ik blijf het vinden wringen. Wat mij vooral stoort is dat de "schuld" alleen bij de forummers gelegd wordt. Geen woord over gebrek aan regulering. De hele gang van zaken komt zo bij mij toch over als: "We sluiten voorlopig de hele school omdat een paar rotjochies kattekwaad hebben uitgehaald". De school gaat weer open als we een nieuw gebouw hebben neergezet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paul Jenner Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Ha ! Ene onbeschoft grote sig. Ik begin me al wat meer thuis te voelen ... Paul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JazzLuva Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Ik vraag me toch wel af hoe ze dat gaan doen met de nieuwe usernames. Als je niet eens een nick in mag vullen denk ik dat veel mensen zullen afhaken (ik vul uberhaubt nergens mn echte naam in en daar sta ik denk ik niet alleen in). Ook lees ik net in de laatste update een mail van iemand die het wel een goed idee lijkt om zelfs je tel # te plaatsen met registreren !! (whats next , je bankrek # ??). Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door Paul Jenner:Ha ! Ene onbeschoft grote sig. Ik begin me al wat meer thuis te voelen ... Paul. Je ziet door de plaatjes de tekst niet meer. Ik kan me herinneren dat er menigmalen negatief op gereageerd is, die joekels van sigs.'t Maakt 't in elk geval niet leesbaarder Link to comment Share on other sites More sharing options...
erik klijnsmit Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 de foto,s zijn hier mooier vinden jullie niet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 En ze zijn nog steeds storend Link to comment Share on other sites More sharing options...
CableTalk Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Die laatste van Erik is inderdaad wel groot Maar die sig's zorgen voor wat kleur (nu hopen dat de mijne werkt ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SpeedyAndr Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Geplaatst door erik klijnsmit:h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sodejuu Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 't lijk hier nou bijna een voetbalveld met al die reklameplakaten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henno Appel Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Wat mij vooral stoort is dat de "schuld" alleen bij de forummers gelegd wordt. Geen woord over gebrek aan regulering. De hele gang van zaken komt zo bij mij toch over als:"We sluiten voorlopig de hele school omdat een paar rotjochies kattekwaad hebben uitgehaald". De school gaat weer open als we een nieuw gebouw hebben neergezet. Dit is moeilijk te verkopen natuurlijk, vandaar al die heftige reactie's. En waar ik werkelijk niet bij kan zijn die jubelreactie's die in de toelichting te lezen zijn zoals: "Oh geweldig, wat een goede zet hifi.nl!!!" Kan niet anders dan dat dit reactie's zijn van mensen die een h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 19 augustus 2002 Report Share Posted 19 augustus 2002 Momenteel: 19 augustus 2002 / 22:35 (42 bezoekers) Record boek: 19 augustus 2002 / 22:34 (42 bezoekers) oei, oei, als die server dat nou maar houdt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts