Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA: Ja, euh.. heb gestemd maar er gebeurd niets. Nepsterren hier. Moet je maar MSN nemen, kan je ook sterretjes laten verschijnen Audiopaul, hebben je dochters ook msn messenger?? Groeten, Jasper Ja, als je gaat stemmen moet je w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 We zullen zien Paul, we zullen zien Hoe kan jou dochter mij als onweerstaanbare volwassen, betrouwbare en monogame jongen nou weigeren. Hahahaha :) :)hahaha Maar bedankt voor je stem Paul (ps, je dochter weet niet wat ze mist, bij mij kan ze eens een echt goede set horen :) oei oei oei, Bas hou op!! Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Je kan een stem toch niet weer intrekken?... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:Ja maar Jasper, Jij weet al met wie je gaat trouwen, dus jij komt helemaal niet in aanmerking voor Paul's dochter. Stuur mij die foto ook eens even op (Paul forgive me ) Groeten, Bas Ik wel, maar zei niet .. En dan houd het ff op h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan: (ps, je dochter weet niet wat ze mist, bij mij kan ze eens een echt goede set horen oei oei oei, Bas hou op!! Groeten, Bas Nee, h Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:(ps, je dochter weet niet wat ze mist, bij mij kan ze eens een echt goede set horen oei oei oei, Bas hou op!! Groeten, Bas Haha, welke set? :D De set in aanbouw Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Ja Rene lust er volgens mij ook wel pap van. MAar je hebt wel gelijk Jasper, er is meer vrouwelijk schoon. Je blindstaren op een persoon, is denk ik niet goed. Liefde moet je niet zoeken, maar liefde komt vanzelf. ZO ontstond spontaan de realtie tussen de dochten van ......... en mij :) Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Ja, als je gaat stemmen moet je w Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA: Ik wel, maar zei niet .. En dan houd het ff op h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA: Haha, welke set? De set in aanbouw Ja de grote set, maar ik heb nog steeds een fantastisch klinkende mengtafel, en studio setup. Ik luister bijna dagelijks naar de bijna ongeevenaarde Dynaudio M4's en de Avalon studio monitoren. Maar Paul was een grapje hoor. Ik vind Thiel fantastisch klinken, en dat meen ik oprecht. He Jasper, wie is die prettige dame, van die foto? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin Snoek Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Wel een lief snuitje! Wie is het, je moeder? Nee, z'n broertje. Edwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Wel een lief snuitje! Wie is het, je moeder? Nope, das nou een foto van mijn dochter Nu ben jij aan de beurt :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Edwin Snoek: Nee, z'n broertje. Edwin Ja, je hebt gelijk, ik twijfelde ook al! Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:[QB] Ja de grote set, maar ik heb nog steeds een fantastisch klinkende mengtafel, en studio setup. Ik luister bijna dagelijks naar de bijna ongeevenaarde Dynaudio M4's en de Avalon studio monitoren. Ja, die in de prak liggen :D Maar Paul was een grapje hoor. Ik vind Thiel fantastisch klinken, en dat meen ik oprecht.Thiel wel, maar die andere niet Ja, Bas.. je moet geen blad voor je mond nemen he! Het begint met een S He Jasper, wie is die prettige dame, van die foto? Wel nice h Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Zit je nog in je pandje? Heb je al analyses kunnen maken betreffend de apparatuur van Sherwin en mijn? Of nog niet aan toe gekomen? Trouwens, wat kan jij precies beschikbaar stellen voor evt. die hifi meeting? Want je kamertje alleen lijkt me een beetje klein en dan moet jij ook alles opruimen Groeten, Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Jasper: Thiel wel, maar die andere niet Ja, Bas.. je moet geen blad voor je mond nemen he! Het begint met een S .....srotel? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Beste Jasper, Ik heb vanacht niet geslapen, om Dowununder af te krijgen. Vandaag de hele dag proef gedraaid, en het was weer vanouds kicken, maar nu op 192 Khz 24 bit. DAt was de upgrade voor 48 kanalen. Hard gewerkt, maar het was ook weer heel gezellig :) He leuke meid man! maak er wat moois van, en wees vooral gewoon jezelf. Ben benieuwd wat Simone ervan vind. Betreft Sphinx, dat merk ken ik vooral van de toilet brillen :) Maar ik zal geen blad voor de mond nemen Sphinx is niet my cup of tea, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Het is Hear jasper, dus meot ik me een beetje rustig houden, anders trappen ze me van het forum af Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Audiopaul: Jasper: Thiel wel, maar die andere niet Ja, Bas.. je moet geen blad voor je mond nemen he! Het begint met een S .....srotel? Schroot-el? Ja, ook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door JSA:Zit je nog in je pandje? Heb je al analyses kunnen maken betreffend de apparatuur van Sherwin en mijn? Of nog niet aan toe gekomen? Trouwens, wat kan jij precies beschikbaar stellen voor evt. die hifi meeting? Want je kamertje alleen lijkt me een beetje klein en dan moet jij ook alles opruimen Groeten, Jasper Beste Jasper, Het spijt me zeer, maar heb jullie spullen nog niet aangeraakt, daar ik fulltime op klus ben deze week. Nu is Downunder bijna af, morgen moet ik weer naar A,dam voor een andere klus, en dan s Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Ro-schel Ro-hel Ro-del Ro-kwel Ro-Krell Ro-pel Rotel? Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Audiopaul Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan: Betreft Sphinx, dat merk ken ik vooral van de toilet brillen Maar ik zal geen blad voor de mond nemen Sphinx is niet my cup of tea, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Het is Hear jasper, dus meot ik me een beetje rustig houden, anders trappen ze me van het forum af Groeten, Bas Hoi Bas, Je kunt gerust ongezouten je mening geven over Sphinx, daarvoor word je echt niet van het forum afgeknikkerd en mij heb je er al helemaal niet mee! Ik ben wel benieuwd waar je je mening op baseert, heb je luisterervaring met bijv. een Sphinx Project 8/18 combinatie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:Beste Jasper, Ik heb vanacht niet geslapen, om Dowununder af te krijgen. Vandaag de hele dag proef gedraaid, en het was weer vanouds kicken, maar nu op 192 Khz 24 bit. DAt was de upgrade voor 48 kanalen. Hard gewerkt, maar het was ook weer heel gezellig Heftig! wil ik een keer meemaken Gezellig? Vertel, werken er ook vrouwen daar Bas? He leuke meid man! maak er wat moois van, en wees vooral gewoon jezelf. Ben benieuwd wat Simone ervan vind. Betreft Sphinx, dat merk ken ik vooral van de toilet brillen :Dx1000 (wegens beperkt smilie gebruik) Wij hebben ook sfinks Maar ik zal geen blad voor de mond nemen Sphinx is niet my cup of tea, maar gelukkig hebben we allemaal een andere smaak. Heb eerlijk gezegd Sphinx nog nooit beluisterd, ik heb wel wat vooroordelen.. smilie Het is Hear jasper, dus meot ik me een beetje rustig houden, anders trappen ze me van het forum af Groeten, Bas Haha, het is JUIST HEAR.. Je hebt hier geen zwijgplicht op bepaalde vlakken! Tenzij je ook voor deze toko stukjes schrijft haha Groeten, Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastiaan Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Beste Paul, Ik zal eerlijk zijn, ik heb vooral ervaring met de PJ2/12 en de PJ14, maar mischien mag ik die totaal niet vergelijken met de PJ-18. Overigens, vind ik het wel zonder dat zo'n ambachtelijk nederlands merk er mee gestopt is. Ook in het buitenland hadden zse een goede reputatie. Maar wieweet, komen ze weer terug, als ik d geruchten mag geloven. Groeten, Bas Link to comment Share on other sites More sharing options...
JSA Posted 20 augustus 2002 Report Share Posted 20 augustus 2002 Geplaatst door Sebastiaan:Ro-schel Ro-hel Ro-del Ro-kwel Ro-Krell Ro-pel Rotel? Groeten, Bas Tja, als je straks toch met 4 RB1090's gaat draaien had je die oude krells ook niet hoeven wegdoen vanwege het te hoge stroom verbruik. Wel jammer hoor Groetjes, Jasper Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts